Ray stelt zich ook even netjes voor.

Hier kun je jezelf voorstellen.
Plaats reactie
RJay

Re: Ray stelt zich ook even netjes voor.

Bericht door RJay » 29 mei 2011, 22:22

Macboy wil eerst interieurfappen voor hij het geloofd :mrgreen:

GTRene

Bericht door GTRene » 29 mei 2011, 22:39

close up van stiksels e.d. :nerd:

Jimvdk

Bericht door Jimvdk » 29 mei 2011, 23:17

vol verwachting klopt ons hart....

wa bleiben die foto's ? :)

RVV

Bericht door RVV » 29 mei 2011, 23:37

Die beste man is nu in Denemarken, die heeft vast wel wat anders te doen dan foto's te uploaden :D :df:

Macboy

Bericht door Macboy » 30 mei 2011, 00:15

En CBR11 zal op het laatste moment toevallig worden afgelast zeker...

Ik ben gewoon sceptisch, niet vanwege de auto maar vanwege taalgebruik in combinatie met het aantal posts dat totaal niet past bij iemand die zich op de achtergrond houdt. En dan opeens out of the blue en zonder foto aan komen waaien kort voor vertrek. Verder komt hij kennelijk uit Ierland maar spreekt beter Nederlands dan 99% van het forum dus mag ik ook even mijn conspiracy theory uit de kast halen :)

Ik moet ook niet hardop denken sorry Ray (of moet ik zeggen Captain_Koek) ;)

Luco

Bericht door Luco » 30 mei 2011, 07:51

Macboy ziet liever schrapende driecilinders op DF :nana:

Captain_Kirk

Bericht door Captain_Kirk » 30 mei 2011, 07:56

Is ook helemaal niet erg Macboy. Ik ben wel gewend dat bepaalde mensen je zaken niet gunnen in het leven. Dat heb je met een GTI natuurlijk een stuk minder, zeker niet als je er ook in moet wonen.

Gelukkig heb ik de mogelijkheid elke dag in mijn droomauto te stappen. Ben je bekend met het spreekwoord : water of a duck's back?

Eric H
Auto: Mazda CX-30 SkyActivX

Bericht door Eric H » 30 mei 2011, 07:59

RVV schreef:
Macboy schreef:Je leest al een tijdje mee dus je vindt het vast niet erg dat ik er geen zak van geloof toch ?

8)

Ray doet mee aan de CBR11 met de F458. Kennis van hem gaat mee met een Audi RS5 of Ferrari 360.
Zien is geloven :mrgreen:
Ik ga hierin dus mee met Macboy.....

Rupie

Bericht door Rupie » 30 mei 2011, 08:56

Captain_Kirk schreef:zeker niet als je er ook in moet wonen.
:clap:

RVV

Bericht door RVV » 30 mei 2011, 09:17

Ray, Macboy bedoelt het niet rot qua gunnen. Ken hem al 11 jaar als iemand een ander een dikke auto gunt dan is hij het wel ;-)

Maar na 11 jaar fora autovisie/carros/gummen/driving-fun zijn er ook heel veel fakers voorbij gekomen. Dat maakt mensen soms wat sceptisch. Gezien het PB contact wat we hebben zie ik je absoluut niet als een faker :wink:

Eerst zien en dan geloven zegt Eric. Nou dat kan Eric even melden dat je ook mee wilt doen aan de CBR11

Michel P

Bericht door Michel P » 30 mei 2011, 10:17

KOTC :bag:

Eric H
Auto: Mazda CX-30 SkyActivX

Bericht door Eric H » 30 mei 2011, 12:15

RVV schreef: Eerst zien en dan geloven zegt Eric. Nou dat kan Eric even melden dat je ook mee wilt doen aan de CBR11
Hehehehe, en vervolgens met m'n Gti-tje helemaal het snot voor de ogen laten rijden......... :mrgreen:

Twijfel.....twijfel.......twijfel.....

Captain_Kirk

Bericht door Captain_Kirk » 30 mei 2011, 13:04

Ik gun iedereen alles, dus ook het recht op een mening. Als iedereen dat zou doen zouden we in een fantastische wereld leven.

Ik ben trots op wat ik bereikt heb in het leven. Ik ben geen schreeuwer die op elk forum zijn auto moet laten zien. DF spreekt me aan vanwege de diversiteit aan auto's en eigenaren. Vandaar de weloverwogen beslissing om me hier voor te stellen.

Ik heb nog geen foto's geplaatst omdat ik mijn kenteken niet op het internet wil hebben. Verder doet het er niet toe in wat voor huis ik woon. De meningen hierover zijn ook verdeeld heb ik al gelezen. Ik hecht waarde aan privacy, net als sommige andere forum leden. Ik heb mijn 458 gekocht om zelf plezier van te hebben, niet om een Rus/Bulgaar een plezier te doen.

Om aan de verzekering te kunnen voldoen heb ik al een opklap rek in de oprit aan moeten brengen, dit is niet voor niets. Binnen 10 minuten is de auto over de grens om er vervolgens nooit meer iets van te vernemen.

Ik heb trouwens niets tegen GTI's. Dat was meer een flauw grapje. No harm intended.

De Autobahn toer zal alle critici de mond snoeren. Er is nog een stoel vrij Macboy, je bent welkom.

Luco

Bericht door Luco » 30 mei 2011, 13:12

Macboy past niet in een ferrari stoel :popcorn:
Edit: als de bestuurdersstoel vrij is offer ik me graag op hoor :angel:

RVV

Bericht door RVV » 30 mei 2011, 13:26

Ray je kunt inderdaad niet voorzichtig genoeg wezen. Verder weet ik wel zeker dat als je Macboy meeneemt je je geen beter reisgezelschap kunt voorstellen :mrgreen:

dvh

Bericht door dvh » 30 mei 2011, 13:27

Vind het een beetje jammer dat TS zich moet gaan verantwoorden op dit forum, zijn voorsteltopic...
:bag:

BamiesGTA
Auto: Cupra Leon 300

Bericht door BamiesGTA » 30 mei 2011, 16:12

Inderdaad. Dat je twijfelt aan het verhaal van de topicstarter moet je zelf weten, maar dat hoef je niet hier te melden.. Dan vind ik het meer overkomen als jaloezie.

Rupie

Bericht door Rupie » 30 mei 2011, 16:46

En dan ook nog een stoeltje aanbieden, schande :mrgreen:

Riceaux

Bericht door Riceaux » 30 mei 2011, 17:08

Ik denk dat Macboy z'n intentie om reactie's uit te lokken aardig is geslaagd. :)

Teunis

Bericht door Teunis » 30 mei 2011, 18:44

Ach, hoe had het ook anders gekund... het is geen dikke bmw (vul in, M-model van willekeurig welke serie) en ook geen GTI-tje die overal (en terecht) gewaardeerd wordt, maar dikker dan het normale spul en oh jee, het zal wel een faker zijn. Heerlijk... Dat je met zo'n auto wat voorzichtig bent, zeker omdat er niet denderend veel 458's rond rijden en dus makkelijk te tracen is waar dat ding staat (heerlijk dat zo'n hekje moet in je garage....) kan ik me enigszins voorstellen.

Enjoy het prachtige wagenpark

LeroyBiesheuvel

Bericht door LeroyBiesheuvel » 30 mei 2011, 19:00

Ik ga voortaan ook negatief doen dan heb ik meer kans om uitgenodigd te worden door een eigenaar :P

Snipe

Bericht door Snipe » 30 mei 2011, 19:01

Jullie moeten niet zo negatief doen over Macboy. Het is zijn werk om te melden dat iets niet waar is totdat er wettig en overtuigend bewijs is. Meestal stuurt hij daar dikke rekeningen voor, hier doet 'ie het een keer gratis. Geen wonder dat de eigenaar hem uitnodigt voor een ritje ;-)

Macboy

Bericht door Macboy » 30 mei 2011, 23:45

Ik heb de post inderdaad geplaatst om een reactie uit te lokken. Dat iedereen onschuldig is tot het tegendeel is bewezen roep ik dagelijks. Eigenlijk heb ik gewoon gezegd wat een aantal ook vast al dachten. Dat heeft niets met je auto te maken en al helemaal niet met misgunnen. Een faker zal nu eenmaal niet snel opscheppen over een Polo Bluemotion.

Aan alle nieuwkomers: omdat ik al aardig lang meeloop op de diverse fora heb ik de post maar geplaatst. Voel je verder niet aangevallen het hoort er nu eenmaal bij. Zoals de meesten weten gun ik iedereen de dikste bak en heb ik een hekel aan jaloezie. Achter de schermen roddelen is ook maar niets dus beter recht in zijn gezicht toch ? Als er iemand vooraan staat om te kwijlen bij een 458 Italia ben ik het wel. Maar ook op DF zijn we door schade en schande wijzer geworden. Daarom zo sceptisch. Er zijn op het forum diverse mensen geweest die echt een steekje in de bovenkamer los hadden.

No pun intended.

Mijn woonplaats is overigens gewijzigd Ray. Ben iets kleiner gaan wonen helaas ;)

Luco

Bericht door Luco » 31 mei 2011, 07:05

Ach iig beter dan een lekke tent toch :mrgreen: :lol:

Captain_Kirk

Bericht door Captain_Kirk » 31 mei 2011, 08:15

Het maakt mij allemaal niet zo uit. Ik heb net mijn kopje koffie gedronken met een prachtig uitzicht. Helaas denk ik dat sommige mensen zich niet aanmelden op het forum vanwege de mogelijke vreemde reacties.

Scepsis is niks mis mee, maar daar bestaat ook een PM knop voor. Het lullige is dat ik de eigenaar van een erg mooie Gallardo had uitgenodigd op het forum. Hij leest 3 pagina's mee en besluit dat dit niks voor hem is. Zo sta ik voor aap terwijl dit niet nodig was geweest.

@ Macboy : stond er gisteren ook niet al GTI?
Laatst gewijzigd door Captain_Kirk op 31 mei 2011, 14:56, 1 keer totaal gewijzigd.

Plaats reactie