Mailadres indien EVO niet ontvangen
- Joy
Re: Mailadres indien EVO niet ontvangen
Als je mij even je postadres PB´ed mag je die van mij wel hebben Marcel.
-
Sprakeloos, you've got mail
Dank je Joy.
Dank je Joy.
- Snipe
Volgens mij is dat Sandd.M@rcel schreef:Ik zal eens proberen uit te vogelen wie de EVO's (als het mee zit) bezorgt?
Die bezorgen ook BMW Magazine en dat heb ik in de afgelopen zes jaar welgeteld drie keer ontvangen. Ik snap werkelijk niet waarom bedrijven hun post door die lui laten bezorgen. Ik vind het voor BMW zelf trouwens ook een afgang.
- Tom van H.
Ben echt blij dat ik ze op de iPad koop als ik dit zo leesM@rcel schreef:Kwam er gisteren achter dat een 156 en 157 beiden niet ontvangen heb.
Met ze gebeld, 156 wordt nagezonden, 157 is niet meer op voorraad en 158 hadden ze twee dagen geleden verstuurd.
Wat baal ik hier enorm van. Ik had juist een abonnement genomen om er zeker van te zijn dat ik alle EVO's vanaf dag 1 in 1998 in mijn bezit zou krijgen.
Als er iemand hier zijn EVO 157 wil verkopen, dan houd ik me van harte aanbevolen. Liefst de collectors edition, maar een gewone is ook meer dan welkom.
Ik zal eens proberen uit te vogelen wie de EVO's (als het mee zit) bezorgt?

-
Ik verleng mijn abo denk ik ook niet en ga denk ik ook voor de App. Vraag me alleen af of bijvoorbeeld de ingezonden brieven en de kleine rubrieken achterin het magazine daarin terugkomen. Dat vind ik wel het charmante van een tijdschrift. Als alleen de grote artikelen terugkomen... Maar ik ga het denk ik proberen. Overigens zijn ze volgens mij ook niet altijd op tijd met de digitale editie..
-
Tja, op de iPad lijkt me ook wel gaaf, maar is uiteindelijk voor mij geen optie omdat ik nagenoeg alle EVO's vanaf dag 1 in mijn bezit heb. (Ook de voorganger Performance Car probeer ik compleet te krijgen.)
Ik kan ze dus ook niet dreigen met het opzeggen van mijn abonnement, daar heb ik alleen mezelf maar mee. 8)
Ik kan ze dus ook niet dreigen met het opzeggen van mijn abonnement, daar heb ik alleen mezelf maar mee. 8)
- SteV6
Maar we zouden wel elke keer moeten klagen dat het tijdschrift via Sandd gewoon ruim een week te laat komt of zelfs helemaal niet aankomt!
Ik begin deze week ook maar weer eens een klaagmail sturen dat de verzending via Sandd te lang duurt ... En dan kan je me een zeikerd noemen, maar in de jaren dat de Royal Mail de bezorging deed heb ik altijd probleemloos en op tijd mijn EVO in de bus gehad.
Stephan
Ik begin deze week ook maar weer eens een klaagmail sturen dat de verzending via Sandd te lang duurt ... En dan kan je me een zeikerd noemen, maar in de jaren dat de Royal Mail de bezorging deed heb ik altijd probleemloos en op tijd mijn EVO in de bus gehad.
Stephan
-
Mijn eerste nummer van Octane heb ik binnen. Zelfde uitgever, zelfde release datum (25 mei), zelfde verzender vanuit Engeland en zelfde verzender in Nederland..
- Tom van H.
Ik kan idd geen ingezonden brieven ofzo vinden, toch wel jammer dat er blijkbaar zaken uit de ipadversie worden geschrapt! Moet wel zeggen dat ik het niet geweten had als je er niet over was begonnenRuben schreef:Ik verleng mijn abo denk ik ook niet en ga denk ik ook voor de App. Vraag me alleen af of bijvoorbeeld de ingezonden brieven en de kleine rubrieken achterin het magazine daarin terugkomen. Dat vind ik wel het charmante van een tijdschrift. Als alleen de grote artikelen terugkomen... Maar ik ga het denk ik proberen. Overigens zijn ze volgens mij ook niet altijd op tijd met de digitale editie..

De prijs van 3,99 euro maakt het natuurlijk wel goed in vergelijking met losse bladverkoop, maar weet niet wat je als abonnee betaalt?
- Teunis
Uit mijn hoofd, 96 pond voor 24 stuks.
- Snipe
Goede keus.Ruben schreef:Mijn eerste nummer van Octane heb ik binnen.
- SteV6
Is inmiddels 106 pond voor 2 jaar ... (net verlengd, met refundgarantie als je er vanaf wil)Teunis schreef:Uit mijn hoofd, 96 pond voor 24 stuks.
- Teunis
Hoop dat die refund niet gaat komen door de lever, uh, betrouwbaarheid. Desalwelteplus, goede keuze die renewal, lijkt me.
-
158 vandaag binnen gekregen, het wachten is alleen nog op de nabestelde 156.
Op de folie zit een sticker waar volgens mij de afkorting SND voor Sand staat?
Zal eens op hun site gaan kijken waar ik kan klagen?
Op de folie zit een sticker waar volgens mij de afkorting SND voor Sand staat?
Zal eens op hun site gaan kijken waar ik kan klagen?
- SteV6
Ik heb nummer 158 nog niet binnen terwijl de releasedate 25th of May was ...
- ErikMartijn
Heb em ook nog niet. 

- Snipe
Voor zover ik weet heeft Sandd geen telefoonnummer of mailadres wat specifiek bedoeld is voor bezorgklachten. Ze hebben natuurlijk wel een algemeen telefoonnummer en mailadres.M@rcel schreef:Zal eens op hun site gaan kijken waar ik kan klagen?
055-3682525
info@sandd.nl
- Stéphane
Ik heb hem ook nog niet. Toch wel apart dat dat zo slecht geregeld is eigenlijk.SteV6 schreef:Ik heb nummer 158 nog niet binnen terwijl de releasedate 25th of May was ...
-
Mail naar Sandd is de deur uit, ben benieuwd.
-
Maandag ontvangen. Nog 1 nummer en ik stap over op de iPad app. Ben benieuwd hoe dat bevalt.
- Joy
Ik heb 'm ook vandaag binnen gehad. Marcel, mocht die 156 weer niet komen dan weet je waar je moet aankloppen 

-
Dan kom ik hem persoonlijk halen icm een ///M sedan mini-meet 8)
- Stéphane
Ik heb net even met de distributeur van EVO gesproken en dit probleem aangekaart. Ik heb me door laten verbinden met de manager van de distributie-afdeling en aan hem het probleem wat veel mensen hier ervaren uitgelegd. Hij gaf aan dat hij wel eerder wat gehoord had, maar hij was zich niet bewust van de omvang en helaas ook consistentie van het probleem. Ik heb hem ook verteld dat we hier zelfs een topic hebben over het feit of we wel of niet de EVO van deze maand hebben ontvangen.
Hij verontschuldigde zich in ieder geval, dus dat stel ik wel op prijs. Maar ik denk in dat kader ook gelijk een paar stappen verder. Allereerst zou ik jullie willen vragen om bij problemen met levering van EVO een mail naar onderstaande e-mail adres te sturen:
e-mail: evo@servicehelpline.co.uk
Op die manier kunnen zij dan namelijk enerzijds je helpen alsnog een kopie te ontvangen en anderzijds kunnen zij op die manier ook bewijs verzamelen van eventuele slechte service door Sandd. Als daar voldoende bewijs voor is kan dit geëscaleerd worden en Sandd dus ook gedwongen worden betere service te leveren.
Hiernaast zijn ook alternatieve methoden van verzending mogelijk, met b.v. track&trace, waarbij je dus een e-mail kunt sturen op het moment dat je je kopie niet hebt ontvangen.
De man die ik gesproken heb (Terence) heeft ook aangegeven dat hij dit probleem aan gaat kaarten bij hun distributeur (namens Dennis Publishing, uitgever van EVO). Gaat mij niet alleen om mijn exemplaar (en dat van jullie) wat ik uiteraard graag iedere maand wil ontvangen, maar ook om de kwaliteit van Sandd alsmede het imago wat EVO in de Nederlandse markt daardoor als gevolg krijgt.
Telefonisch kun je contact opnemen met dit nummer:
+44 1795 592 910
Mocht een en ander al eerder voorbij gekomen zijn in dit topic zie dit dan als een samenvatting van hoe je kunt reageren als je het niet ontvangen hebt. Ze waren in ieder geval blij om deze informatie - en ook het feit dat er zelfs een topic over is op DF - hebben ontvangen over de slechte bezorging. Laten we hopen dat hierdoor een verbetering tot stand te brengen is.
Hij verontschuldigde zich in ieder geval, dus dat stel ik wel op prijs. Maar ik denk in dat kader ook gelijk een paar stappen verder. Allereerst zou ik jullie willen vragen om bij problemen met levering van EVO een mail naar onderstaande e-mail adres te sturen:
e-mail: evo@servicehelpline.co.uk
Op die manier kunnen zij dan namelijk enerzijds je helpen alsnog een kopie te ontvangen en anderzijds kunnen zij op die manier ook bewijs verzamelen van eventuele slechte service door Sandd. Als daar voldoende bewijs voor is kan dit geëscaleerd worden en Sandd dus ook gedwongen worden betere service te leveren.
Hiernaast zijn ook alternatieve methoden van verzending mogelijk, met b.v. track&trace, waarbij je dus een e-mail kunt sturen op het moment dat je je kopie niet hebt ontvangen.
De man die ik gesproken heb (Terence) heeft ook aangegeven dat hij dit probleem aan gaat kaarten bij hun distributeur (namens Dennis Publishing, uitgever van EVO). Gaat mij niet alleen om mijn exemplaar (en dat van jullie) wat ik uiteraard graag iedere maand wil ontvangen, maar ook om de kwaliteit van Sandd alsmede het imago wat EVO in de Nederlandse markt daardoor als gevolg krijgt.
Telefonisch kun je contact opnemen met dit nummer:
+44 1795 592 910
Mocht een en ander al eerder voorbij gekomen zijn in dit topic zie dit dan als een samenvatting van hoe je kunt reageren als je het niet ontvangen hebt. Ze waren in ieder geval blij om deze informatie - en ook het feit dat er zelfs een topic over is op DF - hebben ontvangen over de slechte bezorging. Laten we hopen dat hierdoor een verbetering tot stand te brengen is.
- jaydee
Even los van de exemplaren die echt véél te laat of zelfs helemaal niet bezorgd worden, is het normaal dat de EVO pas ruim een week na de officiële release date bij de Nederlandse abonnees aankomt?
Als ze "op tijd" zijn, vallen ze vrijdags in de week na de release op de mat. Ik kreeg ze vorig jaar altijd op donderdag, maar ik weet niet meer of dat nou de dag na release of een week erna was...
Code: Selecteer alles
nr. release bezorgd
---------------------------------
152 8 december weet ik niet meer (maar hij was later dan verwacht)
153 5 januari weet ik niet meer
154 2 februari 15 februari
155 2 maart 11 maart
156 30 maart 8 april
157 27 april 7 mei
158 25 mei 7 juni
- Snipe
Dat kan maar zo gebeuren, want Sandd heeft maar twee bezorgdagen per week. Dat betekent dat het blad of op dinsdag of op vrijdag op je mat valt.jaydee schreef:Even los van de exemplaren die echt véél te laat of zelfs helemaal niet bezorgd worden, is het normaal dat de EVO pas ruim een week na de officiële release date bij de Nederlandse abonnees aankomt?
Of helemaal niet natuurlijk. Overigens geldt het niet alleen voor buitenlandse bladen. Ik krijg de Focus (fotomagazine) ook altijd erg laat. BMW Magazine krijg ik meestal zelfs helemaal niet.