mmm moeilijk.
De Porker is eruit gegaan wegens de vele negatieve reacties van de mensen rondom mij...niet zozeer vrienden maar andere personen.
Dit was echt bizar voor me omdat ik mensen nooit heb beoordeeld op wat ze wel of niet reden, maar voor een niet-auto-liefhebber is dit blijkbaar wel de algemene regel.
Ben ook 3x bijna van de baan geramd door mensen die het niet zo hoog ophadden met een jonge persoon achter het wiel van een Porsche
kwa rijgenot is de 911 helemaal op en top met de 4S kon je nog een lekkere drift doen en toch was hij op de limiet heel veilig.
Je zit lekker laag en doordat het een 993 was had hij nog de oude cockpit die ik echt super vind.
Alles is heel klein, spartaan maar heel rigide.
Je voelt je echt in een racewagen.
(Dennis heeft zelfs ooit nog in mijn auto gereden)
Kwa driften is de E36 M3 (was een 3.0 versie) onovertroffen.
Heel makkelijk te driften en ZEER controleerbaar.
Alleen lieten de remmen, zoals bij elke M, te wensen over.
Die zijn wel vervangen geweest waardoor het een echte goeie combinatie werd.
Kijk nog altijd met plezier terug op de tijd met de E36.
De E46 is meer een luxebeest dat hard kan en dat merk je ook.
Is enerzijds harder in een drift te krijgen maar ikzelf vind em niet zo controleerbaar door de zeer goeie grip van de breedere banden
en het grote gewicht.
Kwa luxe en km vreeter VEEL beter dan de E36, zeker dankzij, naar mijn mening super SMG systeem
Maar voor op circuit zou ik toch liever in de E36 zitten, welke trouwens zo goed als evensnel was als de E46.
De sub is een aparaat appart.
in stnd vorm heb ik em misschien 1 week gekend, direct naar +-330 gegaan, dan 450, dan 550, dan +600 en binnen 1 maand naar +.... 8)
Op 550 was dit beeste het ultieme wegwapen.
Ongehoorde acceleratie, imense grip, goeie setup voor op circuit, ... zalig
Nu op het nieuwe vermogen is het helaas geen straatwagen meer dankzij de Belgische wet die een volledige rolkooi verbied
ach ja...
Hier een kleine movie van de sub in 05 (dacht ik)
http://www.racetech.be/movies/GT-EL-EW.avi
dus ik kies...........................
911

(als ik +40ben)
tot dan wissel ik wel af
Er staat immers nog veel op het lijstje zolang ik de mogelijkheid heb