http://nieuws.nl.msn.com/binnenlands-ni ... -staphorst" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik moet er niet eens aan denken, wat onzettend triest dit
Nou, daar zou ik mijn petje wel drie keer voor afnemen..romo schreef:Triest heel triest idd...............................maar je maakt het alleen nog erger ( voor de rest van het gezin) als je er aan onderdoor gaat ( begrijpelijk uiteraard), maar misschien moet je beseffen dat er ook anderen zijn waarvoor je nog zorg draagt en, hoe moeilijk ook, het leven weer oppikt..............................het is een buitengewoon moeilijke situatie die om wijsheid, begrip en standvastigheid vraagt....................
Mijn zwager is een directe collega van die brandweerman. Zijn jongste dochter (nichtje) zag het ongeluk vlak voor school gebeuren. En zijn oudste dochter (andere nichtje) zat bij die jongen in de klas.Roy schreef:Zo zijn er ook al heel wat boerenzoontjes onder de tractor gekomen...![]()
Altijd triest dit soort dingen.
Zo vond ik een tijdje terug een bericht op nu.nl ook vrij bizar. Brandweerman moest met spoed naar een ongeluk toe omdat er een 12 jarige jongen aangereden was en vast zat onder de auto. Komt ie daar aan, ligt zijn eigen zoon dood onder de auto...
Dat geldt voor iedere situatie waarin een ouder zijn/haar kind begraaft. Het veroorzaakt onvoorstelbaar veel leed.romo schreef:Triest heel triest idd...............................maar je maakt het alleen nog erger ( voor de rest van het gezin) als je er aan onderdoor gaat ( begrijpelijk uiteraard), maar misschien moet je beseffen dat er ook anderen zijn waarvoor je nog zorg draagt en, hoe moeilijk ook, het leven weer oppikt..............................het is een buitengewoon moeilijke situatie die om wijsheid, begrip en standvastigheid vraagt....................
Dat is makkelijk gezegt........romo schreef:Triest heel triest idd...............................maar je maakt het alleen nog erger ( voor de rest van het gezin) als je er aan onderdoor gaat ( begrijpelijk uiteraard), maar misschien moet je beseffen dat er ook anderen zijn waarvoor je nog zorg draagt en, hoe moeilijk ook, het leven weer oppikt..............................het is een buitengewoon moeilijke situatie die om wijsheid, begrip en standvastigheid vraagt....................
PD power schreef:Dat is makkelijk gezegt........romo schreef:Triest heel triest idd...............................maar je maakt het alleen nog erger ( voor de rest van het gezin) als je er aan onderdoor gaat ( begrijpelijk uiteraard), maar misschien moet je beseffen dat er ook anderen zijn waarvoor je nog zorg draagt en, hoe moeilijk ook, het leven weer oppikt..............................het is een buitengewoon moeilijke situatie die om wijsheid, begrip en standvastigheid vraagt....................
Blijkbaar nietLeroyBiesheuvel schreef:Niet echt nee, hopen dat het goedkomt met die kleine..