Z8 gekocht!
- RVV
Re: Z8 gekocht!
Op jullie eigen oprit
ik zou ze per direct van Autogespot halen en een klacht indienen bij AG tegen die mongol die dat heeft gedaan. Smerig kutspottertje.

-
Nou nou moet dat zo , als de oprit zo te bereiken is mag je daar gewoon lopen hoor , het zijn gewoon ook auto liefhebbers niks mis mee .
- RVV
Vertel dit nog maar een keer als er een topic op het forum staat waarin wordt gemeld dat 's nachts onder dwang van een pistool de sleutel moest worden afgegeven.
- Hugo Bos
Ik ben het er mee eens dat het niet heel netjes is om op zo'n manier foto's te publiceren, maar Rico je bent wel een doemdenkende azijnpisser zeg...
- Luc B
Mens met goed fatsoen zou het op zijn minst even vragen . Zo'n z8 is niet niks, en staat nu op het internet met locatie waar die verblijft.Michael schreef:Nou nou moet dat zo , als de oprit zo te bereiken is mag je daar gewoon lopen hoor , het zijn gewoon ook auto liefhebbers niks mis mee .
- GTRene
wel een beetje over reactie Rico
ik begrijp je wel, maar NL is ook nog een vrij? land en ze doen dat niet met kwade opzet zodat een dief weet van hey daar staat een Z8 en of wetende dat die daar ook gestald wordt oid.
maareuh prachtige foto's, wat ik wel vind is dat de Z8 in die kleur (op de foto's lijkt het wat minder zilver trouwens) wel prachtig en echt als een Z8 zo je hem in je kop hebt lijkt...dus de kleurstelling is prachtig origineel dat zeker.

ik begrijp je wel, maar NL is ook nog een vrij? land en ze doen dat niet met kwade opzet zodat een dief weet van hey daar staat een Z8 en of wetende dat die daar ook gestald wordt oid.
maareuh prachtige foto's, wat ik wel vind is dat de Z8 in die kleur (op de foto's lijkt het wat minder zilver trouwens) wel prachtig en echt als een Z8 zo je hem in je kop hebt lijkt...dus de kleurstelling is prachtig origineel dat zeker.

- WJ
Die foto's ok, maar dat er dan ook nog mooi de locatie precies bij word aangegeven vind ik ook iets te ver gaan.. Vooral als je dan net dat verhaal leest in het horloge topic...
- Niels v/d burgh
- Auto: Zweedse diesel
Je maakt het op deze manier wel heel makkelijk voor het dievengilde.
Las hier op het forum een tijdje geleden ook een verhaal over een Audi (rs6) die buiten op de oprit stond.
De spotter vroeg netjes of ie de auto op de foto mocht zetten, eigenaar had dat lever niet bij 'm op de oprit.
Naam de spotter mee in de Audi naar een mooie fotolocatie.
Spotter blij eigenaar blij. zo kan het dus ook.
Las hier op het forum een tijdje geleden ook een verhaal over een Audi (rs6) die buiten op de oprit stond.
De spotter vroeg netjes of ie de auto op de foto mocht zetten, eigenaar had dat lever niet bij 'm op de oprit.
- RVV
Hugo Bos schreef:Ik ben het er mee eens dat het niet heel netjes is om op zo'n manier foto's te publiceren, maar Rico je bent wel een doemdenkende azijnpisser zeg...
Is dat zo?
Onlangs werd er 's nachts bij HansR ingebroken en een Golf R20 gestolen, ook werd er bij a90 ingebroken en een M5 touring gestolen.
Op deze manier maak je het criminelen wel heel erg makkelijk om het juiste adres te achterhalen. Google streetview er op los laten.
Lekker doemdenken.. en straks meejanken hoe erg het niet is dat die Z8 naar Rusland is verdwenen. Die kutspottertjes (= spotters die zonder toesteming op eigen terrein foto's gaan nemen en publiceren) geven het op een presenteerblaadje cadeau.
- Aerschtuner
Wat een prachtige auto. Wauw!
En inderdaad een voorbeeld voor Spotters is dat RS6-verhaal. Netjes vragen en het komt allemaal goed. Maar laat dat het topic niet overschaduwen, zou ik zeggen.
Een schitterende Z8!
En inderdaad een voorbeeld voor Spotters is dat RS6-verhaal. Netjes vragen en het komt allemaal goed. Maar laat dat het topic niet overschaduwen, zou ik zeggen.
Een schitterende Z8!
- RVV
Niels v/d burgh schreef:Je maakt het op deze manier wel heel makkelijk voor het dievengilde.
Precies zo ging het ook een keer bij mij.
http://www.autogespot.com/nl/item/5701/ ... 5-e60.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Op een gegeven moment zag ik dat de eigenaar bezig was in zijn auto. Ik ben dus ook op dat moment naar de eigenaar toegelopen en mijn verhaaltje gedaan en dat ik als hobby autospotten had. Ik vroeg of de eigenaar het erg vond als ik wat foto's maakte en het antwoord was ja. In eerste instantie vond ik dit erg jammer, totdat de eigenaar aan mij vroeg of ik een half uurtje later terug zou willen komen voor een ritje plus wat foto's. Hij was nu namelijk druk bezig en hij wilde niet dat er foto's werden genomen voor zijn huis in verband met de privacy. Ik liep met een big-smile terug naar het huis van mijn kennissen. Na een half uurtje kwam ik weer terug en ik kon gelijk instappen
- Hugo Bos
Wie van hun is met een pistool bedreigd dan?RVV schreef:Hugo Bos schreef:Ik ben het er mee eens dat het niet heel netjes is om op zo'n manier foto's te publiceren, maar Rico je bent wel een doemdenkende azijnpisser zeg...
Is dat zo?
Onlangs werd er 's nachts bij HansR ingebroken en een Golf R20 gestolen, ook werd er bij a90 ingebroken en een M5 touring gestolen.
Op deze manier maak je het criminelen wel heel erg makkelijk om het juiste adres te achterhalen. Google streetview er op los laten.
Lekker doemdenken.. en straks meejanken hoe erg het niet is dat die Z8 naar Rusland is verdwenen. Die kutspottertjes (= spotters die zonder toesteming op eigen terrein foto's gaan nemen en publiceren) geven het op een presenteerblaadje cadeau.
-
+100RVV schreef:Hugo Bos schreef:Ik ben het er mee eens dat het niet heel netjes is om op zo'n manier foto's te publiceren, maar Rico je bent wel een doemdenkende azijnpisser zeg...
Is dat zo?
Dit roep ik dus al 5 jaar. De GTS stond ook binnen 48u van aflevering en 1 uur van "spot" op de frontpage van AG met een hoop gelul erbij, maar het duurde vervolgens wel bijna 24u om een paar foto's daarvan die verwijderd te krijgen met de kutsmoes dat het pasen was en niemand mail las. Volgens mij gewoon puur tijdrekken maar dat terzijde.... Maar je kan niks bijzonders bewegen in NL zonder dat het op AG gekwakt wordt met tijd en locatie, tot vervelens toe! Toch, Hans?
- RVV
Hugo, ik hoef toch niet uit te gaan leggen hoe zwaar kut het wel niet is dat er inbrekers in je huis op zoek zijn naar je autosleutels terwijl je met je kinderen boven ligt te slapen met alle risico's van dien. 

-
Waarom moet dat aangetoond worden? Denk ff na...Hugo Bos schreef:Wie van hun is met een pistool bedreigd dan?
-
OnlineBram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Eensch met 'azijnpisser' Rico 

-
A90 zijn M5 is idd gestolen terwijl hij lag te slapen en inbrekers de boel hadden georceerd. Ongeveer een goede 2 maandan nadat deze op Augogespot heeft gestaan.
Hoewel ik zelf ook vrij veel foto's op het net heb geplaatst was deze plaatsing op Autogespot er toch wel eentje met een rechtstreekse link tussen de auto + mijn huis + GPS gegevens + Waarde.
Wat mij betreft een uitgelezen kans voor het dievengilde, ze hoeven alleen maar even langs om te kijken hoe de beveiliging is geregeld van het huis en klaar zijn ze. Daarmee niet gezegd hebbende dat Autogespot de oorzaak is. Dat kan ik natuurlijk nooit hardmaken en is misschien ook helemaal niet aan de orde, echter het is wel een riskante combinatie om zo online te staan.
Toen A90 2 maanden na de diefstal de moed bij elkaar had geraapt om een andere M5 te kopen, duurde het nog geen 24 uur voordat deze ook weer op autogespot stond pontificaal voor de deur en zelfs vanuit de tuin genomen, notabene met de melding dat ik een nieuwe had gekocht !
Uiteindelijk heb ik toen gemaild met Autogespot en hebben ze die spot eraf gehaald. Overigens zonder gedoe, een e-mail was voldoende, ook kon ik aangeven wat ik in de toekomst wilde. Ik heb toen aangegeven dat ik geen foto's meer bij mijn huis wilde maar als ik ergens zou rijden dat ik het geen probleem zou vinden. Overigens serieuze lui daar bij Autogespot die dit wel begrijpen en ook snel handelen.
Uiteindelijk de spotter ook nog via de e-mail gesproken. Situatie uitgelegd en volgens mij heeft hij het wel begrepen. Omdat ik ook de beroerdste niet ben gaan we in juli een fotoshoot houden
Hoewel ik zelf ook vrij veel foto's op het net heb geplaatst was deze plaatsing op Autogespot er toch wel eentje met een rechtstreekse link tussen de auto + mijn huis + GPS gegevens + Waarde.
Wat mij betreft een uitgelezen kans voor het dievengilde, ze hoeven alleen maar even langs om te kijken hoe de beveiliging is geregeld van het huis en klaar zijn ze. Daarmee niet gezegd hebbende dat Autogespot de oorzaak is. Dat kan ik natuurlijk nooit hardmaken en is misschien ook helemaal niet aan de orde, echter het is wel een riskante combinatie om zo online te staan.
Toen A90 2 maanden na de diefstal de moed bij elkaar had geraapt om een andere M5 te kopen, duurde het nog geen 24 uur voordat deze ook weer op autogespot stond pontificaal voor de deur en zelfs vanuit de tuin genomen, notabene met de melding dat ik een nieuwe had gekocht !

Uiteindelijk heb ik toen gemaild met Autogespot en hebben ze die spot eraf gehaald. Overigens zonder gedoe, een e-mail was voldoende, ook kon ik aangeven wat ik in de toekomst wilde. Ik heb toen aangegeven dat ik geen foto's meer bij mijn huis wilde maar als ik ergens zou rijden dat ik het geen probleem zou vinden. Overigens serieuze lui daar bij Autogespot die dit wel begrijpen en ook snel handelen.
Uiteindelijk de spotter ook nog via de e-mail gesproken. Situatie uitgelegd en volgens mij heeft hij het wel begrepen. Omdat ik ook de beroerdste niet ben gaan we in juli een fotoshoot houden

-
Ik maak zelf ook vaak foto's van bijzondere auto's. Echter bel ik in zeldzame gevallen dat het bij iemand thuis is wel aan. Als ik op de parking van bijvoorbeeld Zandvoort foto's maak, vraag ik dit nooit van te voren. Vaak is de eigenaar ook niet aanwezig, en als je hem daar pontificaal neer zet moet je naar mijn mening ook niet moeilijk doen als je auto aandacht krijgt.
Owja, die golf van HansR was niet eens 'spotwaardig', en is zover ik het weet ook nooit op het forum gepubliceerd, maar dat terzijde.
Owja, die golf van HansR was niet eens 'spotwaardig', en is zover ik het weet ook nooit op het forum gepubliceerd, maar dat terzijde.
-
Terug naar de essentie van dit topic.
WAT EEN GAVE BMW !!!!!!
By far de mooiste die ze ooit gebouwd hebben. Ja ja...ben ik eindelijk eens jaloers op een BMW rijder.

By far de mooiste die ze ooit gebouwd hebben. Ja ja...ben ik eindelijk eens jaloers op een BMW rijder.

-
heb inmiddels een email gestuurd naar AG. Ik heb helemaal geen probleem met carspotting, sterker nog ik kijk zelf altijd met veel plezier op AG. Maar de combinatie van niet vragen + voor de deur staat mij niet aan. Al belt hij de volgende keer aan, dan zou ik idd het zelfe als Rico doen. Ik happy, mannetje happy, iedereen happy.
Maar het verbaasde wel dat ze slechts 3 uur nodig hadden!
Maar het verbaasde wel dat ze slechts 3 uur nodig hadden!
-
Zojuist langs zien rijden in Alexanderpolder, lekker met het dakkie open. Wat een prachtig ding!
- Tristan
Heb ook zo'n akkefietje gehad met AG. De AM was gefotografeerd op de oprit met het complete huis op de achtergrond en andere auto's. Na 2x een dreigende mail gelukkig verwijderd. Erg netjes vind ik het niet om foto's te maken met de complete inventaris erbij.
- Captain_Kirk
Wat een prachtige Z8. Een tijdloos design met een prachtig interieur. Een kennis van me heeft een zwarte. Niet slecht voor een postbode 
Autogespot mailen is gewoon de beste optie. Of een hond hebben die niet makkelijk vrienden maakt. Gelukkig zijn de spotters in Hengelo dun gezaaid. En in het westen kom ik nooit, te druk.

Autogespot mailen is gewoon de beste optie. Of een hond hebben die niet makkelijk vrienden maakt. Gelukkig zijn de spotters in Hengelo dun gezaaid. En in het westen kom ik nooit, te druk.
-
Zag hem net staan
http://vanpoelgeest.onlinevoorraad.nl/d ... id=3281101" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vanpoelgeest.onlinevoorraad.nl/d ... id=3281101" onclick="window.open(this.href);return false;
-

Word ie weer verkocht?!