Al gebeld. Scooter komt over 20 min. Die buurjongen met een Red Bull infuus in zijn arm kan foto's maken zeg. Ik heb nog nooit auto's gedaan zegt hij. Ik zal er zo een paar opgooien.Sytze schreef:Pizzaboer wordt volgens mij altijd rond 22:00 wakker,dus grote kans dat hij nog wat brengen kan.
Ray stelt zich ook even netjes voor.
- Captain_Kirk
Re: Ray stelt zich ook even netjes voor.
- Sytze
Pizza...altijd goed.
Ja ben benieuwd naar die foto's!!!!!
Ja ben benieuwd naar die foto's!!!!!
- Niels v/d burgh
- Auto: Zweedse diesel
Ik ook, nog wel meer denk ?Sytze schreef:Ja ben benieuwd naar die foto's!!!!!
- Sytze
Volgens mij is die pizza boer er ofzo.
- Niels v/d burgh
Ray mag niet met z'n pizzavingers aan de pc zittenSytze schreef:Volgens mij is die pizza boer er ofzo.
- Sytze
Hij eet die pizza vast in de garage op,kijkend naar de pony.
- Captain_Kirk
Nee, moest afrekenen maar kwam 1,50 tekort. Zoeken, zoeken. Krijg je als je vrouw op stap is. Helemaal onthand.Sytze schreef:Hij eet die pizza vast in de garage op,kijkend naar de pony.
- Sytze
Begin ook honger te krijgen,komt door de drank denk ik hoor.
- Captain_Kirk
Ben ook aan het dubben. Fles leegmaken of gaan slapen. Over 6 uur moet ik in de auto zitten.Sytze schreef:Begin ook honger te krijgen,komt door de drank denk ik hoor.
Misschien ga ik ook wel met de Audi. Kan mijn vrouw rijden en kan ik de stoel in de relax stand zetten. Betere audio, betere clima. Eigenlijk is de Audi de betere auto nu ik er over nadenk. Ik ga er eens een
nachtje over slapen.
- Sytze
Gewoon leeg maken,je vrouw is er toch niet.
- Niels v/d burgh
Fles laten staan, morgen lekker van de pony gaan genietenCaptain_Kirk schreef:Ben ook aan het dubben. Fles leegmaken of gaan slapen. Over 6 uur moet ik in de auto zitten.Sytze schreef:Begin ook honger te krijgen,komt door de drank denk ik hoor.
Misschien ga ik ook wel met de Audi. Kan mijn vrouw rijden en kan ik de stoel in de relax stand zetten. Betere audio, betere clima. Eigenlijk is de Audi de betere auto nu ik er over nadenk. Ik ga er eens een
nachtje over slapen.
- GTRene
zo is dat, stay clear, morgen koppie erbij en gaan met die banaa... ohnee witte sneeuw, verdwijnt als sneeuw voor de, euh uit het zicht.
- BamiesGTA
- Auto: Cupra Leon 300
Ja, welkom in het vrije Nederland.JP schreef:Schitterend zo'n 458....Jammer alleen dat je continue achtervolgd wordt door peuters met gsmcamera's en pubers met iets duurder fotospul. Zag al dat hij op de importplaten ''gespot' was.
Beetje meer respect voor onze spotters mag opzich wel.. :!:
-
LeroyBiesheuvel
Vind ik ook ! Doe het zelf ook wel is hoor als ik wat leuks zie maar soms word je aangekeken alsof je helemaal gek bent omdat je foto's maakt..BamiesGTA schreef:Ja, welkom in het vrije Nederland.JP schreef:Schitterend zo'n 458....Jammer alleen dat je continue achtervolgd wordt door peuters met gsmcamera's en pubers met iets duurder fotospul. Zag al dat hij op de importplaten ''gespot' was.
![]()
Beetje meer respect voor onze spotters mag opzich wel.. :!:
Captain Kirk al tijd gehad om de foto's erop te zetten of ben je op weg richting DK ?
- JP
Ik niet.
Het meestal ongevraagd foto's maken van mensen*, hun auto's en het liefst nog hun huis. Getuigt dat van respect? Een ieder hier zal genieten van (andermans) dure auto's, maar het fotograferen ervan en dan uitgebreid op het internet zetten....
* al zullen jullie natuurlijk van het nette soort zijn....
Het meestal ongevraagd foto's maken van mensen*, hun auto's en het liefst nog hun huis. Getuigt dat van respect? Een ieder hier zal genieten van (andermans) dure auto's, maar het fotograferen ervan en dan uitgebreid op het internet zetten....
* al zullen jullie natuurlijk van het nette soort zijn....
-
LeroyBiesheuvel
Ik ben geen spotter ofzo en ben ook geen fan van huizen fotograferen.. als ik op de Nurburgring ben en maak foto's van auto's lijkt me dat geen probleem toch 
- BamiesGTA
Spotters die foto's maken van meer dan enkel de auto heb je altijd. Die valt onder 'een enkeling die het verziekt voor de rest' . Maar foto's van een dikke auto maken snap ik wel hoor. De meeste spotters zijn gewoon autoliefhebbers net als wij en maken graag foto's van exclusieve/bijzondere auto's.JP schreef:Ik niet.
Het meestal ongevraagd foto's maken van mensen*, hun auto's en het liefst nog hun huis. Getuigt dat van respect? Een ieder hier zal genieten van (andermans) dure auto's, maar het fotograferen ervan en dan uitgebreid op het internet zetten....![]()
- JP
Dat weet je als eigenaar ook wel, dat je daar gespot wordt. Dat is net als met een evenement.LeroyBiesheuvel schreef:Ik ben geen spotter ofzo en ben ook geen fan van huizen fotograferen.. als ik op de Nurburgring ben en maak foto's van auto's lijkt me dat geen probleem toch
Het ontgaat me waarom dat uploaden met plaatsnaam ed. erbij. Tuurlijk is het voor een eigenaar leuk, als anderen er ook van meegenieten. Dat zie je hier ook op het forum, daar worden vaker evenementen georganiseerd voor bijv. gehandicapten.BamiesGTA schreef:
Spotters die foto's maken van meer dan enkel de auto heb je altijd. Die valt onder 'een enkeling die het verziekt voor de rest' . Maar foto's van een dikke auto maken snap ik wel hoor. De meeste spotters zijn gewoon autoliefhebbers net als wij en maken graag foto's van exclusieve/bijzondere auto's.
..maar of je dan maar niet zo'n dikke bak moet kopen, als je je stoort aan spotters? (ik las je post voor de edit)
- BamiesGTA
Als je zo'n 'dikke bak' rijdt weet je dat mensen er foto's van gaan maken (ook niet de bekende spotters). Dus, ja, als je dat niet wilt moet je geen dikke auto rijden of in een land gaan wonen waar het openbaar filmen/fotograferen legaal is. En laten we nu weer ontopic gaan 
- Luco
Volgens mij draai je het nu om, dus iemand moet maar geen dikke auto kopen omdat die gefotografeerd kan worden?BamiesGTA schreef:Als je zo'n 'dikke bak' rijdt weet je dat mensen er foto's van gaan maken (ook niet de bekende spotters). Dus, ja, als je dat niet wilt moet je geen dikke auto rijden of in een land gaan wonen waar het openbaar filmen/fotograferen legaal is. En laten we nu weer ontopic gaan
Het getuigt van respect als je eerst aan de eigenaar zou vragen of die er geen bezwaar tegen heeft.
- Macboy
Je leest al een tijdje mee dus je vindt het vast niet erg dat ik er geen zak van geloof toch ?
8)
8)
- RVV
Macboy schreef:Je leest al een tijdje mee dus je vindt het vast niet erg dat ik er geen zak van geloof toch ?
8)
Ray doet mee aan de CBR11 met de F458. Kennis van hem gaat mee met een Audi RS5 of Ferrari 360.
- RJay
Macboy wil eerst interieurfappen voor hij het geloofd 
- GTRene
close up van stiksels e.d. 
- Jimvdk
vol verwachting klopt ons hart....
wa bleiben die foto's ?
wa bleiben die foto's ?