Topgear!
- Jelmer850i
- Daniel
Toch...je kan overdrijven. Af en toe dit soort ongein is wel lachen maar wat hebben we nu in 4 uur Top Gear aan daadwerkelijke auto-reviews gehad: Jaguar XKR (afl. 1), Audi TT, RX8 en Brera (afl. 2) en de 911 Turbo (afl. 3)
En dan nog zijdelings die 407 km/uur van de Veyron en dat was het wel qua auto's. Die aflevering van vorige week was wel hilarisch maar toch, zo is er voor de autoliefhebber geen zak meer aan.
En dan nog zijdelings die 407 km/uur van de Veyron en dat was het wel qua auto's. Die aflevering van vorige week was wel hilarisch maar toch, zo is er voor de autoliefhebber geen zak meer aan.
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
- Mari Oh Oh!
- Roman
- Sander S.
Mhoa, ik denk dat het allemaal wel meevalt.
Tuurlijjk, de Redneck aflevering duurde gewoon een uur, maar ik heb me echt geweldig vermaakt. Ze hebben er gewoon voor gekozen om een uur vol te douwen met the america trip, maar laten we eerlijk zijn, het was serieus hilarisch, met die vette stig.
Een van de volgende afleveringen word gewoon weer een supertest met dikke drifts en bulderende motoren, dat komt heus wel goed.
Ik zelf kijk veel liever naar Top Gear dan naar 5th gear, maargoed, ik erger me dan ook enorm aan de irritante stem van Tiff, plus dat zijn collega's stukken minder scherp en vermakelijk zijn als Hamster of Captain Slow.
De rare uitdagingen etc. horen gewoon bij Top Gear. Ik weet nog heel goed dat de mannen ieder een amfibi-voertuig moesten maken, toen heb ik me serieus kapot gelachen.
Anyway, TopGear is juist niet het doorsnee auto-progamma, en daar moeten ze rustig mee door blijven gaan, want een beetje driften en schreeuwen ( á la gebroeders Coronel & Allard Kalf ) kan iedereen wel.
Tuurlijjk, de Redneck aflevering duurde gewoon een uur, maar ik heb me echt geweldig vermaakt. Ze hebben er gewoon voor gekozen om een uur vol te douwen met the america trip, maar laten we eerlijk zijn, het was serieus hilarisch, met die vette stig.
Een van de volgende afleveringen word gewoon weer een supertest met dikke drifts en bulderende motoren, dat komt heus wel goed.
Ik zelf kijk veel liever naar Top Gear dan naar 5th gear, maargoed, ik erger me dan ook enorm aan de irritante stem van Tiff, plus dat zijn collega's stukken minder scherp en vermakelijk zijn als Hamster of Captain Slow.
De rare uitdagingen etc. horen gewoon bij Top Gear. Ik weet nog heel goed dat de mannen ieder een amfibi-voertuig moesten maken, toen heb ik me serieus kapot gelachen.
Anyway, TopGear is juist niet het doorsnee auto-progamma, en daar moeten ze rustig mee door blijven gaan, want een beetje driften en schreeuwen ( á la gebroeders Coronel & Allard Kalf ) kan iedereen wel.
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
- Sander S.
Die elektronica is zowieso bagger bij Mercedes, als je een beetje gek gaat doen doet de auto gewoon niet mee, en dat levert soms best gevaarlijke situaties op, bijvoorbeeld dat de auto niet meer op het gas gaat omdat hij bezig is alle bandjes stil te houden, terwijl je dat juist wil om de bocht een beetje door te komen.
Heb ik persoonlijk ervaren bij de SL500, als ze het nou gewoon mogelijk maakten om alles écht uit te zetten, dan word het nog eens wat.
Die Brabus ook, ding ging werkelijk álle kanten op, niet meer normaal
Heb ik persoonlijk ervaren bij de SL500, als ze het nou gewoon mogelijk maakten om alles écht uit te zetten, dan word het nog eens wat.
Die Brabus ook, ding ging werkelijk álle kanten op, niet meer normaal
- Lars Bouten
- Lars Bouten
- Daniel
Hmmja, die was ik nog vergeten. Wat een onzinnig ding, langzamer dan een M5 en maar 2 secs sneller dan een 645Ci...met minder dan de helft van de pk's en het koppel. Die kar is gewoon alleen geschikt om rechtdoor mee te rijden.Wouter81 schreef:Best wel een kansloos ding, die Brabus...
Lekker onzinnig. Alsof je 1100 Nm nog op de weg krijgt. Auto ging alle kanten op, bij dat Stig rondje. Electronica maakte overuren. Leek wel een dronken eend, zo waggelde dat ding door de bocht.
Nou ja, er zullen wel mensen zijn die dat graag willen.
Maar zo'n 911 Turbo...dat is voor mij nu wel dé auto...het perfecte compromis tussen looks, bouwkwaliteit, wegligging en power.
- HansD
- Gijzer
- Jelmer850i
- Thom