voor mij zal het die dag denk 900<>1000km worden...das euh x zeg met die snelheden maar wel constant tussen 1 op 5 en 1 op 7? of toch lager

M@rcel gewoon een chauffeur meenemen en jij je nu eens laten rijden voor het deel in NL bijvoorbeeld.M@rcel schreef:Edit: 900 km moet ik ook nog even over nadenken hoor, moet de volgende dag wel fit zijn voor mijn werk.
M@rcel schreef:Edit: 900 km moet ik ook nog even over nadenken hoor, moet de volgende dag wel fit zijn voor mijn werk.
Nutkees schreef:Viper is niets mis mee, maar bijna 1100KM op 1 dag rijden is gewoon te vermoeiend in de Viper en kost mij rond de €500 aan brandstof.. ga ik liever van op vakantie.....
Tom van H. schreef:Het helpt ook niet echt als je de dames meeneemt naar een kakkerlakkenappartement a 89 euro all-in bij corendon ofzo he
DAT is op zich wel een interessante gedachte Erik!!!Erik K. schreef:Kom je toch in de loop van de middag naar 'het bekende plekje' daar komt de rest ook 8)
RVV schreef:Ik respecteer je keuze Kees, maar vorig jaar maakte ik hetzelfde mee, €400,- was ik kwijt. Maar als je mij vraagt wat was het leukste bedrag wat je hebt uitgegeven in 2010. Dan zeg ik die €400,- tijdens de CBR![]()
Behalve hard rijden is het juist een megagezellige dag door de vele stops die we onderweg maken. Nouja je weet de tijd en locatie, dus je kunt je nog tot op het laatste moment bedenken