Er melden zich steeds meer mensen aan met een goede offroader. Stuk voor stuk zijn ze zeer enthousiast erover en gaan ze graag eens de blubber in. Je ziet nu al een soort scheiding, mensen die het liefst met semi-slicks over het circuit rubber achterlaten en een groep die trots is als de modder op het dak ligt

Offroad rijden is, als ik het de reacties mag geloven, ontzettend gaaf. Het is alleen vrij onbekend bij de meeste DFers. Zonder offroad auto kom je er niet op om de blubber in te gaan. Vandaar dat het ons leuk lijkt om eens een dagje samen de blubber in te gaan. Op die manier kun je zonder hoge kosten kennis maken met de offroad wereld (en gewoon een gezellige dag hebben).
Hoe de dag exact eruit komt te zien is nog niet bekend. Is afhankelijk hoeveel animo er is. Het mooiste is als er voldoende mensen met een offroader meedoen, daarin kan dan sowieso iemand meerijden. Is wel gezellig lijkt mij. Een andere mogelijkheid is de huur van een simpele jeep zodat je zelf kan rijden/ploeteren. Dit alles kan vooraf gaan aan een stukje theorie over het rijden in zand/modder.
Ik ben benieuwd. Over de kosten is nog niets bekend. Het is de bedoeling om alles gewoon laagdrempelig te houden, gewoon één dag hier in Nederland.