@Gijzer, ben het helemaal met je eens wat betreft de Roubaix in grotere maten. Ik vind mijn Roubaix (58cm) ook al een te hoge voorbouw hebben voor het mooie, maar het belangrijkste is dat de fiets je past. Dat doet de Roubaix mij en de Tarmac minder.
Groep en wielen lijkt me prima toch? Fulcrum racing 4 is toch gelijk aan Campagnolo Zonda (of zijn dat de racing 3)? Zondas zijn fantastische wielen, daar hoef je weinig meer aan te doen.
Bewuste keuze voor Shimano of koop je de fiets zoals hij is? Zelf vind ik de cranks van Shimano altijd erg lelijk. Heb hiervoor een Italiaanse fiets gehad, ben dus een beetje besmet met het Italiaanse spul virus. Op een Specialized mistaat een SRAM groep ook niet vind ik.
Fietsdraadje
-
- Gijzer
Re: Fietsdraadje
Je hebt gelijk wat betreft dat de fiets bij je moet passen. Maar er zit nog wel een verschil tussen 58 en 61. 61 is dan ronduit lelijk. De wielen zijn goed. Misschien in de toekomst naar een Roval SL set toe. Als het allemaal weer wat lichter moet.k33z schreef:@Gijzer, ben het helemaal met je eens wat betreft de Roubaix in grotere maten. Ik vind mijn Roubaix (58cm) ook al een te hoge voorbouw hebben voor het mooie, maar het belangrijkste is dat de fiets je past. Dat doet de Roubaix mij en de Tarmac minder.
Groep en wielen lijkt me prima toch? Fulcrum racing 4 is toch gelijk aan Campagnolo Zonda (of zijn dat de racing 3)? Zondas zijn fantastische wielen, daar hoef je weinig meer aan te doen.
Bewuste keuze voor Shimano of koop je de fiets zoals hij is? Zelf vind ik de cranks van Shimano altijd erg lelijk. Heb hiervoor een Italiaanse fiets gehad, ben dus een beetje besmet met het Italiaanse spul virus. Op een Specialized mistaat een SRAM groep ook niet vind ik.

-
Helemaal mee eens. Nu maar snel de sneeuw van de straat en weer lekker buiten rijden. Tacx is een leuke uitkomst om bezig te blijven, maar veel langer dan een uur hou ik het niet vol op zo een ding.
- Gijzer
Zo saaaaaaaaai....... Laat het maar snel dooien en even een regenbui. Zijn de wegen ook weer verschoond van alle pekel troep.k33z schreef:Helemaal mee eens. Nu maar snel de sneeuw van de straat en weer lekker buiten rijden. Tacx is een leuke uitkomst om bezig te blijven, maar veel langer dan een uur hou ik het niet vol op zo een ding.
- ErikMartijn
Kwam dit mooie HD filmpje tegen:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Cj6ho1-G ... re=related[/youtube]
Mooi om te zien, ben zelf alleen niet zo'n fietsert.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Cj6ho1-G ... re=related[/youtube]
Mooi om te zien, ben zelf alleen niet zo'n fietsert.
-
Ik kan een Gazelle W6 uit 2008 kopen, de fiets is 3x gebruikt en ik kan hem voor 500 euro kopen.
Beetje op internet gezocht en volgens mij is dit wel een goede mtb.

Frame: 6061 T6 Aluminium.
Gears: Shimano Deore XT.
Fork: Rockshox Reba SL Pop-Lock.
Crank: Truvativ Stylo TM 44/32/22.
Brakes: Shimano Deore XT Hydraulic Disc.
Sizes: Male: 49M
Colors: Desert Titanium Mat.
Ga morgen even kijken of hij echt zo nieuw is als beweerd.
Beetje op internet gezocht en volgens mij is dit wel een goede mtb.
Frame: 6061 T6 Aluminium.
Gears: Shimano Deore XT.
Fork: Rockshox Reba SL Pop-Lock.
Crank: Truvativ Stylo TM 44/32/22.
Brakes: Shimano Deore XT Hydraulic Disc.
Sizes: Male: 49M
Colors: Desert Titanium Mat.
Ga morgen even kijken of hij echt zo nieuw is als beweerd.