Of meer........Zelfde als bruiloftfotografie, kan voor 5 tientjes maar ook voor 1500,-

Of meer........Zelfde als bruiloftfotografie, kan voor 5 tientjes maar ook voor 1500,-
ErikS schreef:Of meer........Zelfde als bruiloftfotografie, kan voor 5 tientjes maar ook voor 1500,-![]()
Downforce Hans schreef:Er zijn zo veel goede vrouwen Rene, allemaal priceless (totdat je eens goed over dat priceless na gaat denken).
dvh schreef:Om eronder uit te komen bedoel je ??
Lach je nu om maar een klant van mijn vader heeft dat echt gedaan: zodra ik 25 jaar getrouwd ben geef ik nog één groot feest en dan ben ik weg en hij heeft woord gehouden, groot feest, scheiding aangevraagd, vrouwtje netjes achtergelaten en is hem gesmeerd.RVV schreef:dvh schreef:Om eronder uit te komen bedoel je ??
3 volgepakte koffers in de kamer zetten.. zij "goh.. romanticus..na 25 jaar eindelijk op huwelijksreis".. hij, "na 25 jaar is daar het gat van de deur"
ik was vorig jaar nadat we getrouwd waren 11K verder... (en dat kan nog VEEL gekkerGTRene schreef:dan ben je mooi gek als je dat betaald...
dan nog de band en al het feestgedoe...
trouwens is zonde geld
Bij 2rings.nl betaal je €2500 geloof ik... Dan is m'n vriendin nog vrij bescheiden met d'r €750! :oRobin Hartog schreef:ErikS schreef:Of meer........Zelfde als bruiloftfotografie, kan voor 5 tientjes maar ook voor 1500,-![]()
![]()
Voor meer dan 1500 euro mag je behoorlijk wat verwachten lijkt me...
?Robin Hartog schreef:Hmm, no offence, maar die foto's van Martijn zijn vriendin vind ik mooier...
dvh schreef:Om eronder uit te komen bedoel je ??
Hij maakt ook gewone foto's...Robin Hartog schreef:Hmm, no offence, maar die foto's van Martijn zijn vriendin vind ik mooier...
Muhaha, zo kan je het ook zien.Niels schreef:@Robin: Je vindt Martijn zijn vriendin mooier dan die van Erik?
Ha, da's 1 van de weinige hier in de buurt die het IMHO goed kan!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten