Gvd kan niet wachten

geweldige omschrijvingsteve smith schreef:Gezien mijn rijbewijs met stip gestegen is op de lijst der bedreigde diersoorten ben ik NIET bij. Sorry Elmar, sorry Bart.
Wat voor pluggen neem je mee Elmar? aangezien jullie nogal vaak in hetzelfde hotelletje liggenElmar schreef:Kees, ik neem pluggen en een kleine compressor mee.
Dus zolang het geen lekkage aan de zijwang of klapband is, gaan we het wel redden.
Mister-G schreef:Wat voor pluggen neem je mee Elmar? aangezien jullie nogal vaak in hetzelfde hotelletje liggenElmar schreef:Kees, ik neem pluggen en een kleine compressor mee.
Dus zolang het geen lekkage aan de zijwang of klapband is, gaan we het wel redden.![]()
Ik heb Kees ook een kleine compressor geleend dus jullie kunnen lekker "pompen" :banaan:
Nee ook niet... ook ik heb een speciale set met een compressor om te POMPEN , ik heb alleen geen pluggenRené130i schreef:ROFL geert![]()
Mike, jij hebt toch wel een reservewiel bij je?
Dat zijn mooie praatjes Luco maar wat ik nou niet begrijp is een plaatje van een dramatisch dansende rasta (she)male in je avatar....Pennucciracing Luco schreef:Jonguh, je weet toch, als ik meega is het zeker gezellig![]()
Vooral aan de pomp
Wordt tijd voor een bril voor je heMister-G schreef:Dat zijn mooie praatjes Luco maar wat ik nou niet begrijp is een plaatje van een dramatisch dansende rasta (she)male in je avatar....Pennucciracing Luco schreef:Jonguh, je weet toch, als ik meega is het zeker gezellig![]()
Vooral aan de pomp:shakeit:
Nutkees schreef: of Joost