Met 8 man vertrokken we naar Dulmen, gelukkig waren er toch geen echte op-brekingen en konden we lekker door kachelen.
Stefan, Alias Smiley met z'n rode SC Speedster en euh? de Golf GTi man kwamen me ophalen om naar Enschede naar het verzamelpunt te gaan.
Daar volgden ook Macboy en Ruben en Michel en even later Stephan in z'n prachtige groen van jaloezie Speedster

Dat duurde ff want de goede man gebruikt geen navigatie en als je dan de eerste afslag Enschede nam kom je echt in de problemen

wel rot voor hem, was mooi de weg kwijt in Enschede terwijl het vrij simpel was als je de juiste afslag nam, dus Macboy en? gingen hem ophalen bij een bekend punt en zo konden we nog vertrekken op naar Dulmen.
Daar aangekomen stonden er al wat prachtige apparaten buiten, (de jongens wilden niet op de kamera

er vertrok er net een gave nieuwste (bleek later) MF4-S GT wow, wat een brul, wat een geluid...dikke M3 V8 maar dan veel beter klinkend in de Wiesmann en veel minder gewicht.
deze, gelukkig kwam die terug.
te herkennen aan de uitschuifbare achterklep/spoiler...heel apart.
Toen na wat leuk spul buiten te hebben gezien, op naar binnen...daar stonden vele fraaie/mooie Wiesmann auto's ons op te wachten.
zo ook deze fraaie one off Spyder met 420pk en nog geen 1000kg geloof ik.
bijzonder aërodynamisch gebouwd
maar ook en paar MF5 in allerlij uitvoeringen waaronder bv deze met 4.4 biturbo ala M5 we dachten eerst zwart, maar bleek dkr bruin metallic, erg fraai.
Na wat koekeloeren kregen we wel trek...en dorst...dus maar vragen waar we wat te eten en te drinken konden doen...klein eindje verderop.
was erg gezellig daar haha wat een lol daarzo met de twins e.d. en Macboy sprekende in z'n moedertaal? anyway apart en lekker gegeten, je kent het wel Schnitzel e.d. en super glas drinken e.d. voor een leuke prijs.
Toen weer op naar Wiesmann want der zou een Porsche club komen en een Maserati club? hier wat foto's van een klein deel....prachtige maserati's
en wat porsche's
en nog een hele tijd met de eigenaar van een zojuist (week terug) aangeschafte prachtige MF4 GT
daarna nog weer ff terug naar dat eetcafe? weer wat drinken en een groot glas ijs nuttigen

een fantastische dag met super weer en nog meer begeerte naar een Wiesmann GT MF4 damn.
DF members, nog bedankt voor de gezelligheid en speciaal Stefan/Smiley en de GTi man die me ophaalde, thanx.