BMW 1 Serie M Coupé
-
Andre
Re: 1 ///M Coupé
Als dat gebeurt ferdi dan ga ik beginnen met het kopen van een Dambord.
- GTRene
http://www.auto-motor-und-sport.de/verg ... 06309.html" onclick="window.open(this.href);return false;

- Hielke
Twee irritante filmpjes die laatste twee van Auto express en Autobild. Hoe goed ze ook gemaakt zijn. Die laatste is zelfs zwaar suggestief.
Rijder in het Auto Express filmpje is een jonge snelle TV presentator die als een ouwe vent rijdt. Joelen en schreeuwen als een BNN-er die in een volledig afgeschermde setting denkt dat ie Evil Knievel is. Maar het is wel een ECHTE M. Ja, dat zul jij weten flippo. Volgens jaar sta je met hetzelfde smoelwerk een kookprogramma te presenteren.
Suggestieve van de Autobild filmerij zit in de continue demonstratie van het onderstuur van de RS3. Ik geloof best wel dat ie wat neuslastig is, en dat dit na wat rondjes circuit niet beter wordt, maar GEEN ENKELE serieuze rijder zal bij intredend onderstuur die auto zo idioot door z'n grip proberen te sturen als in dat filmpje. Op zo'n moment stop je gewoon met het opbouwen van snelheid of je haalt wat snelheid weg.
De rijder in het filmpje geeft onboard niet de indruk een goed rijder te zijn. Al de idioterie vindt vanuit cameraposities buiten de auto plaats. En daarbij, drifts op een afgesloten circuit, die tellen niet echt mee.
Georg Kachel kan rijden en schrijven, in zijn wereld komt de 1M achter de RS3. Ook als ie zelf voor de 1M zou kiezen.
Het gros van de andere testers zijn een stel na praters. Driften is skitterend, met de 1M is het een peulenschil, maar zelf kunnen ze het niet. Zoiets.
He, lekker, net nog even wat azijn kunnen zeiken op de vrijdagmiddag 8)
Rijder in het Auto Express filmpje is een jonge snelle TV presentator die als een ouwe vent rijdt. Joelen en schreeuwen als een BNN-er die in een volledig afgeschermde setting denkt dat ie Evil Knievel is. Maar het is wel een ECHTE M. Ja, dat zul jij weten flippo. Volgens jaar sta je met hetzelfde smoelwerk een kookprogramma te presenteren.
Suggestieve van de Autobild filmerij zit in de continue demonstratie van het onderstuur van de RS3. Ik geloof best wel dat ie wat neuslastig is, en dat dit na wat rondjes circuit niet beter wordt, maar GEEN ENKELE serieuze rijder zal bij intredend onderstuur die auto zo idioot door z'n grip proberen te sturen als in dat filmpje. Op zo'n moment stop je gewoon met het opbouwen van snelheid of je haalt wat snelheid weg.
De rijder in het filmpje geeft onboard niet de indruk een goed rijder te zijn. Al de idioterie vindt vanuit cameraposities buiten de auto plaats. En daarbij, drifts op een afgesloten circuit, die tellen niet echt mee.
Georg Kachel kan rijden en schrijven, in zijn wereld komt de 1M achter de RS3. Ook als ie zelf voor de 1M zou kiezen.
Het gros van de andere testers zijn een stel na praters. Driften is skitterend, met de 1M is het een peulenschil, maar zelf kunnen ze het niet. Zoiets.
He, lekker, net nog even wat azijn kunnen zeiken op de vrijdagmiddag 8)
- JoostSchouten
Als ik dat zo allemaal lees/hoor ben ik benieuwd wat voor spektakel ik woensdag allemaal vast te leggen heb. 
- Hielke
Utopische verwachtingen over de hele breedte van het DF spectrum versus mijn koele 1M analyse. Het zou voor de spatbordkampioen wel eens bijltjesdag kunnen worden Joost. Ik neem wel een doosje kleenex mee.JoostSchouten schreef:Als ik dat zo allemaal lees/hoor ben ik benieuwd wat voor spektakel ik woensdag allemaal vast te leggen heb.
-
Andre
Hielke is altijd de man die tegendraads is. (Op DF een belastingvrije auto kopen is vloeken in de kerk) Dus reken zeker niet op lofzangen over de 1M. Ik verwacht ze in ieder geval zo bi zo niet van hielke.
-
Andre
Das een dure dougnut met 265//35/19. Ligt gewoon 40 euro op straat daar:)
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=0jYoMlzG ... r_embedded[/youtube]
- Downforce Hans
Huh....... en ik maar denken dat Hielke die man was die in flodder meespeelde met dat NS petje en die rolstoel........Andre schreef:Hielke is altijd de man die tegendraads is. (Op DF een belastingvrije auto kopen is vloeken in de kerk) Dus reken zeker niet op lofzangen over de 1M. Ik verwacht ze in ieder geval zo bi zo niet van hielke.
- GTRene
denk dat hij wel een paar positieve punten zal opnoemen
daar tegenover ook wat "tegenvallende" punten ofcorse
of Hielke voelt zich na het rijden in de 1M
en prijst het de hemel in.
daar tegenover ook wat "tegenvallende" punten ofcorse
of Hielke voelt zich na het rijden in de 1M
- Sperdy
Klopt, ik zou ook even ruimte maken met dat hok ...Hielke schreef: Suggestieve van de Autobild filmerij zit in de continue demonstratie van het onderstuur van de RS3....Op zo'n moment stop je gewoon met het opbouwen van snelheid of je haalt wat snelheid.8)
Neez, geef mij maar een standaard 135i. Dat is de beste auto ooit.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Eigenlijk zijn het allemaal kermiskarren...................die Audi met die wielen met lippenstift, de Ford die waarschijnlijk direct van Darth Vader afkomstig is, die BMW met te veel kieren en gaten...........................jongens, gewoon lekker touwtje trekken, een nep Rolex uit de vitrine hengelen, nog een suikerspin halen en aan eind van de avond lekker weer naar huis............
-
Andre
Of naar huis varen dat kan ook romo.
- GTRene
snap ook niet waarom je morgen niet mee gaat naar Wiesmann, lichte auto dikke motor en tijdloos modelromo schreef:Eigenlijk zijn het allemaal kermiskarren...................die Audi met die wielen met lippenstift, de Ford die waarschijnlijk direct van Darth Vader afkomstig is, die BMW met te veel kieren en gaten...........................jongens, gewoon lekker touwtje trekken, een nep Rolex uit de vitrine hengelen, nog een suikerspin halen en aan eind van de avond lekker weer naar huis............
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
GTRene schreef:snap ook niet waarom je morgen niet mee gaat naar Wiesmann, lichte auto dikke motor en tijdloos modelromo schreef:Eigenlijk zijn het allemaal kermiskarren...................die Audi met die wielen met lippenstift, de Ford die waarschijnlijk direct van Darth Vader afkomstig is, die BMW met te veel kieren en gaten...........................jongens, gewoon lekker touwtje trekken, een nep Rolex uit de vitrine hengelen, nog een suikerspin halen en aan eind van de avond lekker weer naar huis............
Andere verplichtingen
- Hielke
Aan die streepjes op de weg te zien heeft die yank fietsbanden op de achteras.Andre schreef:Das een dure dougnut met 265//35/19. Ligt gewoon 40 euro op straat daar:)
- Apolo2
Als je die karren zo ziet is het een no-brainer, de 1M natuurlijk!Andre schreef:Autobild test video
Focus RS audi RS3 en Bmw 1M coupe
http://www.autobild.de/videos/video-mer ... 66153.html" onclick="window.open(this.href);return false;
De volgende twijfel voor Ferdi
- Sperdy
Zo'n 1M CSL? Moi...
- Zal in NL 100k gaan kosten
- Heeft waarschijnlijk zo'n kooi, geen achterbank
- Taartschep vrees ik
Met 100k zit je in Porsche gebied, dan doet BMW voor mij niet meer mee..
Ze hadden de huidige 1M nog een tikkie scherper moeten maken:
- tikkie meer power: 360pk/550nm
- beetje gewicht er af, zeg -100kg (liefst 125).
- Alcantara stuurtje
- Alcantara Recaro's
zo iets..
- Zal in NL 100k gaan kosten
- Heeft waarschijnlijk zo'n kooi, geen achterbank
- Taartschep vrees ik
Met 100k zit je in Porsche gebied, dan doet BMW voor mij niet meer mee..
Ze hadden de huidige 1M nog een tikkie scherper moeten maken:
- tikkie meer power: 360pk/550nm
- beetje gewicht er af, zeg -100kg (liefst 125).
- Alcantara stuurtje
- Alcantara Recaro's
zo iets..
- GTRene
100K mag nog best hoor, immers M3 kost ook al iets vanaf 120K en een CS of CSL 1M is baas zeg maar.
veel meer moet het ook niet worden...
dan te bedenken dat zo'n ding dan in de US slechts 60K ofzo zal kosten en dan zeuren ze daar al over duur
en hebben ze de brandstof nog goedkoop ook en verdienen ook nog aardig wat.
dan te bedenken dat zo'n ding dan in de US slechts 60K ofzo zal kosten en dan zeuren ze daar al over duur
-
Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Ja. Komop, meteen verhuizen naar Grietenland, Turkije of Marokko.GTRene schreef:100K mag nog best hoor, immers M3 kost ook al iets vanaf 120K en een CS of CSL 1M is baas zeg maar.
dan te bedenken dat zo'n ding dan in de US slechts 60K ofzo zal kosten en dan zeuren ze daar al over duuren hebben ze de brandstof nog goedkoop ook en verdienen ook nog aardig wat.
- Sperdy
Grietenland! :banaan: Robin is my man!Robin schreef:Ja. Komop, meteen verhuizen naar Grietenland, Turkije of Marokko.GTRene schreef:100K mag nog best hoor, immers M3 kost ook al iets vanaf 120K en een CS of CSL 1M is baas zeg maar.
dan te bedenken dat zo'n ding dan in de US slechts 60K ofzo zal kosten en dan zeuren ze daar al over duuren hebben ze de brandstof nog goedkoop ook en verdienen ook nog aardig wat.
- GTRene
ik ga daar ook vast niet moeilijk over doen, je mag hem hebben, waar zijn de damesFerdiACS1 schreef:Grietenland! :banaan: Robin is my man!
- FreudeamFahren
Onzin. Banden gaan bol staan als je er volgas mee wegtrekt. Met een 265 band trek je daarom geen streep van 26,5 cm breed.Hielke schreef:Aan die streepjes op de weg te zien heeft die yank fietsbanden op de achteras.
-
Andre
Kijk daar is weer eens iemand met kunde.

Thx faf
Thx faf
- RVV
Oops Hielke FAIL