Macboy schreef:Prachtig verslag Ferdi en gefeliciteerd met je aankoop !
Dat is een voorbarige , zeg maar rustig, speculatieve conclusie....................
OMG, weer een pagina er aan toegevoegd.........................
Macboy schreef:Prachtig verslag Ferdi en gefeliciteerd met je aankoop !
Uberlol: Euro 109.000Niels v/d burgh schreef:http://link.marktplaats.nl/450646478
Je vergeet de mooiste, De New Beetle uit de US voor 50k-60k of meer en enkele jaren later werd je ze aan de straatstenen niet meer kwijtGTRene schreef:![]()
weet nog dat er een aantal jaar geleden in de UK ook dat soort dingen gedaan werd met auto's, verdienden ze goud aan van mensen die geld zat hadden maar geen geduld![]()
blijft een gok, vooral in deze tijd.
Volgens mij weer Andre dit. Enfin, 70k is ook primaApolo2 schreef:Hee Ferdi, top verslag ik heb erg moeten lachen. Ik denk dat ik ook maar eens een kijkje ga nemen bij Schnitzel vanwege het natuurlijk schoon![]()
IK ben wel erg benieuwd hoe je bij een in NL prijs van 65k komt? De BPM op een kale NL 1M is 21,6k en een beetje. Bij import wordt (tenzij ik me sterk vergis) gewoon van dat bedrag uitgegaan, uitrusting die er niet op zit in DLD maar wel in NL gaat niet van de BPM af (en als wel dan is dat maar 1,5k), De Douane kent alleen het principe van ERBIJ. Met simpele opties, import keuring en misschien nog een klasse 4 alarm kom je dan al snel over de 73k.
Maar goed voor dat geld krijg je geen Spyder als dat nog zou kunnen.
Eehhhh ..... ? Wie is da?indobesar schreef:...
Past je Hubba Tromba wel achterin?
Rico = Strauss-Kahn. Al die viespeukerij, niets voor mijRVV schreef:Vertel is wat meer over die geile milf. ipv dat gefap op een hangbuikzwijntje
Vanuit het verleden weten we dat we dit "cum grano salis" moeten nemen....RVV schreef:Vertel is wat meer over die geile milf. ipv dat gefap op een hangbuikzwijntje
De beste man heeft een klap van de molen gehad. Hij denkt dat ze er niet meer zijn omdat de Nederlandse importeur roept dat alle 25 exemplaren zijn verkocht. Ze zijn aan de dealers verkocht en de meeste daarbij ook klant verkocht. Maar het zwarte exemplaar bij ons in de showroom is voor rond de 84k de uwe.GTRene schreef:![]()
weet nog dat er een aantal jaar geleden in de UK ook dat soort dingen gedaan werd met auto's, verdienden ze goud aan van mensen die geld zat hadden maar geen geduld![]()
blijft een gok, vooral in deze tijd.
Denk dat hij goud in handen heeft, ofzo.....Niels v/d burgh schreef:http://link.marktplaats.nl/450646478
Ferdinand, BMW Nederland kan pas vanaf 13:00 de 1M meegeven aan Perry, die rijdt dan gelijk door naar Heerenveen. Naar schatting zal die tegen 14:30 in Heerenveen zijn.FerdiACS1 schreef:@Rico
Even over volgende week woensdag 25 mei.
Ik heb een aantal weken geleden deze dag vrij gemaakt voor de wetenschapIk moet uiterlijk om 16.30uur weer weg. Daarvoor heb ik alle tijd.
Dit even ter info, omdat ik hier en daar zo lees ik, dat met tijden wordt geschoven.
Groet ferdi
Laten we anders afspreken in het midden van het land? Lijkt me beterRVV schreef:Ferdinand, BMW Nederland kan pas vanaf 13:00 de 1M meegeven aan Perry, die rijdt dan gelijk door naar Heerenveen. Naar schatting zal die tegen 14:30 in Heerenveen zijn.FerdiACS1 schreef:@Rico
Even over volgende week woensdag 25 mei.
Ik heb een aantal weken geleden deze dag vrij gemaakt voor de wetenschapIk moet uiterlijk om 16.30uur weer weg. Daarvoor heb ik alle tijd.
Dit even ter info, omdat ik hier en daar zo lees ik, dat met tijden wordt geschoven.
Groet ferdi
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], Google [Bot], Majestic-12 [Bot] en 12 gasten