excuses

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
wimwerf

excuses

Bericht door wimwerf » 24 feb 2007, 19:45

Dag allemaal...

Mmmm..waar zal ik ns beginnen...ik heb even mn reacties door zitten te lezen van de afgelopen 1.5 á 2wkn....die zijn niet al te geweldig...

Ik zal maar gelijk met de deur in huis vallen...ik heb de laatste 1.5 á 2 wkn in het ziekenhuis doorgebracht ivm mn zoontje op de afdeling neurologie...

Dit ivm zijn aanvallen zo nu en dan...evenwichtstoornis..coördinatieverlies...
Om een lang verhaal kort te maken vwb hem...de neurologen hebben nog geen idee hoe en wat...t is iets nieuws...hij heeft van elle aandoeningen qua neuro gebeuren wel wat weg van..eppiliepsie (weet niet eens hoe ik t schrijf) e.d....maar hij vertoont niet de volledige symptomen ervan...

Dus de neurologen hebben een leuke uitdaging vwb dit...de onderzoeken gaan erg lang duren omdat ze nogal specifiek zijn....bloed, urine en dna...volgende week mri met narcose..

Dus...

Ik vraag niet om medelijden...ook is het geen excuus voor de reacties die ik neer heb gezet...ik heb me enigszins laten lijden door mn emoties...vooral met reacties richting mn werk e.d.

Als ik mensen heb gekwetst....mijn excuses daarvoor....zijn er mensen die zoiets hebben van.."je zoekt t maar lekker uit"...kan me voorstellen..even goede vrienden dan maar..

Mvg

ps..Rico..ik had geen idee waar ik t anders neer moest zetten..vandaar dat t hier staat...

Tom

Bericht door Tom » 24 feb 2007, 20:03

Damn Wim.

Mooi klote zeg, zeker als je niet weet wat je te wachten staat.

Sterkte de komende tijd.

Die paar reacties zijn dan wel het laatste waar je je druk over moet maken (ook al vind ik dit topic wel netjes!).

Peter Tunissen

Bericht door Peter Tunissen » 24 feb 2007, 20:09

Pfoe, het lijkt me een akelige gedachte als ze zo met je kind bezig zijn en je niet weet wat het nou precies mankeert.
Heel veel sterkte en wat letters op een internet forum zou ook het laatste zijn waar ik me druk om zou maken (al vind ik dit topic erg netjes van je).

Fabian

Bericht door Fabian » 24 feb 2007, 20:18

Sterkte Wim :(

Gijzer

Bericht door Gijzer » 24 feb 2007, 20:31

Sterkte man :? :(

wimwerf

Bericht door wimwerf » 24 feb 2007, 20:32

Kleine aanvulling..

Tussen de aanvallen welke hij had om de 2wkn..welke 2wkn geleden erg toenamen...vandaar de opname...is het een gewoon kind als elk ander 2.5jarig kind...vrolijk, speels...ondeugend e.d.

Het is ook geen kind die invalide is...want buiten de aanval om kan hij net zoveel als elk 2.5jarig kind..

Sander S.

Bericht door Sander S. » 24 feb 2007, 20:53

Wim ..

Ik wens je veel sterkte in deze rot situatie.
Super dat je dit zo oplost, zou leuk zijn als je met de Merlin-meet ook komt, of met de CBR lekker legaal mee komt knallen.

markk

Bericht door markk » 24 feb 2007, 21:24

Dappere post man en sterkte, heel veel sterkte met je zoontje !

Ennuh, er mag best wat tegengewicht gegeven worden aan de promotie van illegaal gedrag hier op DF. Brengt het geheel weer een beetje in balans, net zoals de post van Tom betreffende high-speed crashes + filmpjes / foto's in Duitsland...

Mark.

Marc R

Bericht door Marc R » 24 feb 2007, 21:26

Sterkte wim, en je voor je zoontje ook. 8)

(k weet niet exact waar je jezelf voor verontschuldigd)....

Opa
Auto: Ford Fiesta ST

Bericht door Opa » 24 feb 2007, 21:42

Beterschap voor je zoontje Wim!

Netjes van je dat je toch 't één en ander recht wilt zetten. :wink:

Bert ///M3

Bericht door Bert ///M3 » 24 feb 2007, 21:47

Idd wel netjes op deze manier al zie ik niet dat het had gehoeven (forums worden saai zonder wat verhitte discussie :mrgreen: )

Sterkte ermee, snap wel dat je het er druk mee hebt, een klein kind vraagt sowieso een hoop aandacht en dan komt dit er nog even bij.

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Re: excuses

Bericht door romo » 24 feb 2007, 21:50

wimwerf schreef:Dag allemaal...

Mmmm..waar zal ik ns beginnen...ik heb even mn reacties door zitten te lezen van de afgelopen 1.5 á 2wkn....die zijn niet al te geweldig...

Ik zal maar gelijk met de deur in huis vallen...ik heb de laatste 1.5 á 2 wkn in het ziekenhuis doorgebracht ivm mn zoontje op de afdeling neurologie...

Dit ivm zijn aanvallen zo nu en dan...evenwichtstoornis..coördinatieverlies...
Om een lang verhaal kort te maken vwb hem...de neurologen hebben nog geen idee hoe en wat...t is iets nieuws...hij heeft van elle aandoeningen qua neuro gebeuren wel wat weg van..eppiliepsie (weet niet eens hoe ik t schrijf) e.d....maar hij vertoont niet de volledige symptomen ervan...

Dus de neurologen hebben een leuke uitdaging vwb dit...de onderzoeken gaan erg lang duren omdat ze nogal specifiek zijn....bloed, urine en dna...volgende week mri met narcose..

Dus...

Ik vraag niet om medelijden...ook is het geen excuus voor de reacties die ik neer heb gezet...ik heb me enigszins laten lijden door mn emoties...vooral met reacties richting mn werk e.d.

Als ik mensen heb gekwetst....mijn excuses daarvoor....zijn er mensen die zoiets hebben van.."je zoekt t maar lekker uit"...kan me voorstellen..even goede vrienden dan maar..

Mvg

ps..Rico..ik had geen idee waar ik t anders neer moest zetten..vandaar dat t hier staat...
Epilepsie, that is( voor de niet kenner; een soort van kortsluiting in je hersencellen, even simpel uitgelegd).................................heel vervelend, veel sterkte

Corvette

Bericht door Corvette » 24 feb 2007, 22:18

Wim,
heel veel sterkte.
En zoals je zelf al zei: hij kan heel veel dingen wel, dus geniet daar van.
Zolang die onzekerheid er is ga je er als het ware bijna aan kapot. Je kind is immers je alles.
Nogmaals sterkte

Groeten
Cor

Maak je vooral niet druk om wat onhandige reacties. Bij dit forum zitten heel veel fijne mensen en geen hufters.

Erik K.

Bericht door Erik K. » 24 feb 2007, 22:36

Sterkte Wim en heel veel beterschap :!:

Fasteddie

Bericht door Fasteddie » 24 feb 2007, 23:49

Wim,

hoop echt van harte dat alles meevalt met je zoon !!!...(ben zelf ook een overbezorgde vader van een zoon dus kan mij een beetje voorstellen hoe je eea. beleeft...)

en dat andere... (in dit licht erg ONbelangrijke gezwam): ZAND EROVER !
Kom eens naar een meeting met je Cosworth zou ik zeggen! :D

Stéphane

Bericht door Stéphane » 25 feb 2007, 00:51

Sterkte, Wim.

Ik hoop dat ze allereerst goed kunnen vaststellen wat het is en dan dat het te behandelen is. Ik respecteer overigens je openheid en excuses heel erg. Dat vind ik heel dapper.

RVV

Bericht door RVV » 25 feb 2007, 01:10

Wim heel veel sterkte met je zoontje. ellende met je kindje vreet je op van binnen. been there done that...

Stéphane

Bericht door Stéphane » 25 feb 2007, 01:26

Rico v Velzen schreef:Wim heel veel sterkte met je zoontje. ellende met je kindje vreet je op van binnen. been there done that...
Ja, hoe is het eigenlijk met Esmée Rosalie. Zo heet ze toch?

RVV

Bericht door RVV » 25 feb 2007, 01:37

Super, echt een topmeid. net 2 maand geleden 3 geworden. wijs als eentje van 4 terwijl de kinderarts vind dat we er pas van mogen uitgaan dat ze over een maand 3 is. (biologisch gezien)
sorry Wim voor de off topic.

Stéphane

Bericht door Stéphane » 25 feb 2007, 10:28

Ja, sorry inderdaad, Wim :oops:

johnnyloco

Bericht door johnnyloco » 25 feb 2007, 10:48

sterkte..

Michel P

Bericht door Michel P » 25 feb 2007, 12:06

Wim,

Allereerst, je hebt niemand gekwetst, geen tere zieltjes hier of DF :D dus dat loopt wel los.

Probeer beroep en hobby los te zien, en laat als je je even wenst te onspannen je beroep thuis, en praat over je passie de Cosworth, daar horen we als autoliefhebbers graag veel over.

Verder kan ik me als vader van 2 zoons meer dan inleven in de machteloze situatie waarin je thans zit. Je oogappel van 2,5 van wie je zielsveel houd en waar je trots op bent en alleen het beste mee voor hebt, gaat nu door een hele zware periode door zijn aanvallen, waar zelfs de doktoren nog voor vele vraagtekens staan. Ik denk dat zelfs niet ervaringsdeskundigen zich kunnen voorstellen dat jullie tussen hoop en vrees heen en weer worden geslingerd. Heb zelf eenmaal zo'n machteloze moment wat gelukkig goed is afgelopen met mij oudste zoon mogen ervaren, en dan voel je je heel klein.

Alle kracht, doorzettingsvermogen en geluk toegewenst voor jullie gezin. Wat is dan een stuk blik he :!:

Post eens een foto van die kanjer van je.

Michel

Bram
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer

Bericht door Bram » 25 feb 2007, 12:12

Sterkte Wim, hoop dat alles goed komt voor jullie thuis.

Wouter81
Auto: GR86|California|Grand Vitara

Bericht door Wouter81 » 25 feb 2007, 13:06

Hee Wim, veel sterkte! :cry: No hard feelings at all. :wink:

Dennis Cavallino

Bericht door Dennis Cavallino » 25 feb 2007, 17:11

Heej Wim, veel sterkte en succes.

Plaats reactie