Ik ben er uiteraard bij. Om 11 uur prima dan kunnen we daarna door naar Brabus

Im Wiesmann Roadster MF 5 treffen so satte 555 PS und 680 Nm Drehmoment auf knapp 1,4 Tonnen Gewicht.
sowieso voor de eerste groep...SteV6 schreef:Dus de 21e mei is definitieve datum?
Klinkt goedGTRene schreef: en eind van de week waarschijnlijk weer hot and sunny![]()
schijnt droog te zijn die dag en 21 graden, lekkere temp lijkt me.
Hoelaat ben jij van plan weg te rijden uit EL? Wellicht dat we achter elkaar aan die kant op kunnen ofzo.smiley schreef:Klinkt goedGTRene schreef: en eind van de week waarschijnlijk weer hot and sunny![]()
schijnt droog te zijn die dag en 21 graden, lekkere temp lijkt me.![]()
Zit er nog een stuk autobahn op de route? (moet m'n top nog testen)
Stukje A31 behoort vast wel tot de mogelijkheden. Zit wel een stuk max 120 km/h in vanwege Strassenschäden, maar daar wil je ook echt niet met 243km/h doorheen stuiteren!smiley schreef:Klinkt goed![]()
Dat stuk is inderdaad bagger slecht geworden.SteV6 schreef:Stukje A31 behoort vast wel tot de mogelijkheden. Zit wel een stuk max 120 km/h in vanwege Strassenschäden, maar daar wil je ook echt niet met 243km/h doorheen stuiteren!smiley schreef:Klinkt goed![]()
Stephan
Moet nog effe rekenen, maar goed planBarend schreef:Hoelaat ben jij van plan weg te rijden uit EL? Wellicht dat we achter elkaar aan die kant op kunnen ofzo.
thanx, wellicht na de 21ste ff polsen of er nog een 28ste groep gaatLuc B schreef:21e gaat 'm voor mij helaas niet worden. Toch wens ik iedereen veel plezier bij al dat moois !