Boot
-
Re: Boot
Wij wonen aan het IJsselmeer....als er ergens gevaren kan en mag worden is hier wel...
Nix pauper aan hoor,en we vallen ook niemand lastig.
Moet wel zeggen dat ik altijd probeer om anderen niet tot last te zijn.
@DVH,
Die boot lijkt een super afwerking te hebben,model is niet echt wat ik leuk vind maar ziet er netjes uit.
Onze...

Nix pauper aan hoor,en we vallen ook niemand lastig.
Moet wel zeggen dat ik altijd probeer om anderen niet tot last te zijn.
@DVH,
Die boot lijkt een super afwerking te hebben,model is niet echt wat ik leuk vind maar ziet er netjes uit.
Onze...
- dvh
Snap je opmerking niet zo goed Shakes ?
Ieder zijn ding toch.
Wij ( ik en familie ) wonen aan het water. Varen is hier gewoon goed mogelijk.
Gezien je in je woonomgeving vaart en je eigen kinderen ook in dat water zwemmen, let je gewoon op met wat je doet.
Net zo goed als dat je met je Porsche door een woonwijk rijdt je ook geen 140km/u rijdt.
@Marc, ja het is een prachtig ding. Van nature heb ik niet zoveel met boten. Maar hier wordt ik wel warm van.
Vooral het houtwerk is prachtig. Mooi teakhouten vloer ( mat ) , erg chique allemaal.
Ik had je boot al even gegoogelt. Fraai apparaat
alleen als bijrijder stuiter je de boot uit wanneer je richting de 100km/u gaat
Je moet in ieder geval niet in de neus gaan zitten..
Ieder zijn ding toch.
Wij ( ik en familie ) wonen aan het water. Varen is hier gewoon goed mogelijk.
Gezien je in je woonomgeving vaart en je eigen kinderen ook in dat water zwemmen, let je gewoon op met wat je doet.
Net zo goed als dat je met je Porsche door een woonwijk rijdt je ook geen 140km/u rijdt.
@Marc, ja het is een prachtig ding. Van nature heb ik niet zoveel met boten. Maar hier wordt ik wel warm van.
Vooral het houtwerk is prachtig. Mooi teakhouten vloer ( mat ) , erg chique allemaal.
Ik had je boot al even gegoogelt. Fraai apparaat

Je moet in ieder geval niet in de neus gaan zitten..
-
Shakes schreef:Woon vlak bij de Amstel en zie de mensen dagelijks. Vind het maar pure armoe. Een beetje zoals een opel op weg naar Frankrijk met de sleurhut erachter. Niet voor mij, uitzonderingen daargelaten.
LOL, met stipt de meest afgunstige en kortzichtige opmerking van deze eeuw...
-
OnlineTristan
We hebben met de familie ook 2 schepen. Sinds 1998 een Breedendam van volledig mahoniehout:

Daarmee kunnen we vrijwel overal komen in omg. Braassemermeer, Kaag, Westeinderplassen etc. Niet snel (maar 30pk) maar super zuinig en heel comfortabel. Ondanks dat het van hout is, toch onderhoudsvriendelijk maar qua uitstraling zoveel mooier dan alle polyester sloepen waar je nu doodgegooid mee wordt.
Verder ook nog een Italiaanse schone.
Donderdag is volgens mij een mooie dag om te varen. Nu hopen dat het niet te druk wordt op de zaak.
Daarmee kunnen we vrijwel overal komen in omg. Braassemermeer, Kaag, Westeinderplassen etc. Niet snel (maar 30pk) maar super zuinig en heel comfortabel. Ondanks dat het van hout is, toch onderhoudsvriendelijk maar qua uitstraling zoveel mooier dan alle polyester sloepen waar je nu doodgegooid mee wordt.
Verder ook nog een Italiaanse schone.
Donderdag is volgens mij een mooie dag om te varen. Nu hopen dat het niet te druk wordt op de zaak.

- Robin Hartog
Jaloers op jullie! Lekker varen met mooi weer is zo heerlijk..
Gave boot Marc!
Gave boot Marc!

-
Ach, hoorde vandaag dat Michael Boogerd eenzelfde blauw colbertje aan had als Lance Armstrong tijdens zijn EPO biecht.
Dit, net als onze politici, om de rede dat blauw uiterst betrouwbaar en solide over zou komen bij het goedgelovige publiek.
Maar ja, schijn bedriegd!!!
Dit, net als onze politici, om de rede dat blauw uiterst betrouwbaar en solide over zou komen bij het goedgelovige publiek.
Maar ja, schijn bedriegd!!!

- RutgerK
Ik mag graag op en om het water vertoeven maar de prijzen van boten doen mij wel beseffen dat we een loterij moeten winnen of dat ons bedrijf wel heel veel moet groeien om geld over te hebben voor sommige juweeltjes die je op het water ziet.
Ik ben zelf een fan van de wat klassieke lijnen, vooral de runabout. De klassieke Riva's en Chris Crafts en de moderne interpreaties daarvan. En als het dan toch wat groter moet vind ik de Rapsody R55 wel lekker op het oog liggen.

Ik ben zelf een fan van de wat klassieke lijnen, vooral de runabout. De klassieke Riva's en Chris Crafts en de moderne interpreaties daarvan. En als het dan toch wat groter moet vind ik de Rapsody R55 wel lekker op het oog liggen.