Ohja, zit die laatste thuiswedstrijd tegen Twente al in de tas dan?
+1. Ik snap niet waarom de Boer hem nog opstelt. Zat gisteren in de ArenA en de fluitconcerten waren oorverdovend telkens als El Hamdaoui de bal had of weer eens een actie had verprutst of bij het oplezen van zijn naam voor de wedstrijd.Maus335i schreef:Ajax was gisteren lucky toen de Boer wakker werd en besefte dat het niks meer gaat worden met Hamdaoui. Toch nog één keer geprobeerd, maar je voelt de irritatie bij andere spelers zodra hij weer meedoet. Hij ging er uit en er vielen vervolgens 3 doelpunten. Nuff said lijkt me.
Zolang Ajax maar Champions League (via voorrondes of direct) haalt ben ik blij. Zowel Hveen uit als Twente thuis zijn lastige potten. Je ziet het aan PSV, Feyenoord heeft de klus netjes geklaard
Arthur schreef:Deze komt vast hard aan in A'dam. Bij 0-2 moet je hem eigenlijk in de "tas" hebben. Om dan alsnog de boot in te gaan geeft vast geen lekker gevoel voor aankomend weekendIk zie het niet gebeuren dat ze die 3e ster pakken
Pennucciracing Luco schreef:PSV helemaal niks, nada, noppes
Ga je mooi nat met je voorspelling chefArthur schreef:Deze komt vast hard aan in A'dam. Bij 0-2 moet je hem eigenlijk in de "tas" hebben. Om dan alsnog de boot in te gaan geeft vast geen lekker gevoel voor aankomend weekendIk zie het niet gebeuren dat ze die 3e ster pakken
mongolen! mensen gedragen zich als een echte randdebiel!Chuck schreef:Offtopic![]()
Kijk ik net uit mijn raam, staat een nieuw model 5 serie, loopt er zo'n KUTsuporter over de auto heen.
Mijn auto die ik pas een paar maanden heb stond er naast. Kloothommels