Onthoofd
- RVV
Onthoofd
Britse toeriste onthoofd
Een 60-jarige Britse toeriste is vrijdag op lugubure wijze om het leven gekomen in een winkelcentrum in Los Cristianos, een trekpleister op het Canarische eiland Tenerife.
Een 28-jarige dakloze Bulgaar heeft de vrouw onthoofd en is er vervolgens vandoor gegaan met het hoofd van de vrouw in zijn handen. De man kon later worden opgepakt.
In een zaak voor Chinese producten in het commercieel centrum 'Valdés' in Los Cristianos, viel de dader de vrouw om nog onbekende redenen aan en onthoofdde zijn slachtoffer. De man werd overmeesterd door beveiligers toen hij met het hoofd in zijn handen de supermarkt uitrende. Buiten liet hij het hoofd uit zijn handen op het trottoir vallen.
"Ik parkeerde mijn auto en zag een man naar buiten rennen met iets bloederigs in zijn handen en een beveiliger die hem achterna zat. Hij gooide het op de grond, het raakte me bijna en het bleek een vrouwenhoofd", aldus een getuige in een radio-interview.
Vermoedelijk had de man in de supermarkt een mes gestolen, dat hij vervolgens gebruikte om zijn slachtoffer aan te vallen en haar hoofd af te snijden. Het lijkt erop dat het om een willekeurige aanval ging.
De man is een bekende van de politie.
Bron Telegraaf.
Een 60-jarige Britse toeriste is vrijdag op lugubure wijze om het leven gekomen in een winkelcentrum in Los Cristianos, een trekpleister op het Canarische eiland Tenerife.
Een 28-jarige dakloze Bulgaar heeft de vrouw onthoofd en is er vervolgens vandoor gegaan met het hoofd van de vrouw in zijn handen. De man kon later worden opgepakt.
In een zaak voor Chinese producten in het commercieel centrum 'Valdés' in Los Cristianos, viel de dader de vrouw om nog onbekende redenen aan en onthoofdde zijn slachtoffer. De man werd overmeesterd door beveiligers toen hij met het hoofd in zijn handen de supermarkt uitrende. Buiten liet hij het hoofd uit zijn handen op het trottoir vallen.
"Ik parkeerde mijn auto en zag een man naar buiten rennen met iets bloederigs in zijn handen en een beveiliger die hem achterna zat. Hij gooide het op de grond, het raakte me bijna en het bleek een vrouwenhoofd", aldus een getuige in een radio-interview.
Vermoedelijk had de man in de supermarkt een mes gestolen, dat hij vervolgens gebruikte om zijn slachtoffer aan te vallen en haar hoofd af te snijden. Het lijkt erop dat het om een willekeurige aanval ging.
De man is een bekende van de politie.
Bron Telegraaf.
- dvh
Re: Onthoofd
Had hem al gepost 
http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... &start=800" onclick="window.open(this.href);return false;
Redelijk wtf.................

http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... &start=800" onclick="window.open(this.href);return false;
Redelijk wtf.................
- Fernando
Niet dat ik er ervaring mee heb maar volgens mij snij je niet zo makkelijk een hoofd eraf. :o
- Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Inderdaad. De 'Rotten'en andere lugubere websites die dat wel eens tonen, laten zien dat dat niet a la guillotine in 1 keer gaat, met 'n machete of mes is 't een hoop gedoe....Fernando schreef:Niet dat ik er ervaring mee heb maar volgens mij snij je niet zo makkelijk een hoofd eraf. :o

'Losing your head on sunny Tenerife'
-
Jullie hebben zeker nooit Sadokan gekeken..... 8)
- Robin
Ah Sandokan, die herinner ik me nog ja.M@rcel schreef:Jullie hebben zeker nooit Sadokan gekeken..... 8)

-
OnlineGert-jan
Laten we nu net dit jaar naar Tenerife gaan ipv Gran Canaria

- Robin
Neem wat paracetamol mee tegen de koppijn dan he?Gert-jan schreef:Laten we nu net dit jaar naar Tenerife gaan ipv Gran Canaria![]()

En je moet even bij je reisverzekering navragen wie er bij dit soort akkefietjes hoofdelijk aansprakelijk is.
- GTRene
ik zou men koppie er maar goed bijhouden
trouwens, als je zoiets overkomt, vervallen je hoofdzorgen.
wellicht dat hoofdrekenen iets moeilijker gaat

trouwens, als je zoiets overkomt, vervallen je hoofdzorgen.
wellicht dat hoofdrekenen iets moeilijker gaat

-
OnlineGert-jan
Ik zal het de reisverzekering is navragen 

-
Of Shogun? 8)Robin schreef:Ah Sandokan, die herinner ik me nog ja.M@rcel schreef:Jullie hebben zeker nooit Sadokan gekeken..... 8)Vanaf 53 seconden zwipzwapt ie wat in de rondte maar onthoofden? Neh.
![]()