Weer ontopic.
BMW 1 Serie M Coupé
-
Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Re: 1 ///M Coupé
@Rene, ik heb een paar keer gestuurd(jaren terug) in 'n M Coupé (en eens heel kort in 'n Roadster) , en die eerste maakte zo'n indruk op me, dat redt 'n E46 M3 CSL niet eens bij mij bij wijze van. Toen een 3 jaar terug een grote proefrit gemaakt in 'n nieuwe(vorig model) Z4 M Coupé om te zien of die de heritage van de Z3 M Coupe voortzette....nee dus.
Prima kar, maar de beleving van die M Coupe heb ik nooit mweer bij een andere BMW gehad, maar dat kan ook komen omdat ik ge/verwend raakte aan de E46M3, 335i, M3 E90 etc. Misschien valt 'n M Coupe bij mij nú wel dik door de mand....
Weer ontopic.
Weer ontopic.
- maarten22
- Auto: Porsche 911 964 C2
De lakkwaliteit van BMW is juist erg goed, alleen het spuiten hebben ze totaal niet onder de knie. Ze gebruiken tegenwoordig een powder coating als laklaag en de sinaasappelhuid is gigantisch bij BMW. En die krassen en swirls zullen eerder komen door het verkeerd wassen van de auto. Heb meerdere BMW's die er na een jaar of langer nog als nieuw uit zien zonder swirls. En die worden gewoon normaal gebruikt.Snipe schreef:Er zijn wel meer redenen om geen zwarte te kiezen. Een van die redenen is dat de lakkwaliteit bij BMW dikke vette bagger is. Ik ben een soort Duitser als het over auto's gaat ("als je aan m'n auto komt kom je aan mij" en zo), maar evengoed zit 'ie onder de krassen en swirls. Bij zwart zie je dat ergerniswekkend goed, bij oranje (of wit) valt het denk ik wel mee.
-
Robin
Mee eens. Ik heb ook 'n nieuwe metallic zwarte BMW. Hangt van 't wassen af. In 'n jaar is ie nu 3x door de wasstraat geweest , alvorens 'm eerst te ontdoen van het ergste vuil. Voor de rest altijd afspuiten 1x in de 2/3 weken ofzo. Lak is ok.maarten22 schreef:De lakkwaliteit van BMW is juist erg goed, alleen het spuiten hebben ze totaal niet onder de knie. Ze gebruiken tegenwoordig een powder coating als laklaag en de sinaasappelhuid is gigantisch bij BMW. En die krassen en swirls zullen eerder komen door het verkeerd wassen van de auto. Heb meerdere BMW's die er na een jaar of langer nog als nieuw uit zien zonder swirls. En die worden gewoon normaal gebruikt.Snipe schreef:Er zijn wel meer redenen om geen zwarte te kiezen. Een van die redenen is dat de lakkwaliteit bij BMW dikke vette bagger is. Ik ben een soort Duitser als het over auto's gaat ("als je aan m'n auto komt kom je aan mij" en zo), maar evengoed zit 'ie onder de krassen en swirls. Bij zwart zie je dat ergerniswekkend goed, bij oranje (of wit) valt het denk ik wel mee.
- GTRene
@Robin, you have mail (anders vervuilen we het draadje hiero) with many options en mooie aanbiedingen 
- GTRene
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=evT6C0Ij ... r_embedded[/youtube]
Coverstory: Video BMW 1 Serie M Coupé met Danny van Dongen
http://www.autovandaag.nl/bmw/video-bmw ... an-dongen/" onclick="window.open(this.href);return false;
Coverstory: Video BMW 1 Serie M Coupé met Danny van Dongen
foto's e.d. hier>Hij is bloedstollend snel, rood-oranje en heerlijke sportief; de BMW 1 Serie M Coupé. Onlangs logeerde het bommetje op de redactie en lieten coureur Danny van Dongen er even buiten mee spelen. Een echt scheurijzer vraagt natuurlijk om een serieuze stuurman...
Met een vanafprijs van circa 80.000 euro is de BMW 1 Serie M Coupé het meest betaalbare M-model uit de BMW stal. Liefst 340 pk uit een drieliter met twee turbo's en een wilde jas maken van de rood-oranje schicht een razendsnel bommetje op wielen. BMW ging bij de ontwikkeling niet over een nacht ijs en heeft voor het onderstel en ophanging delen van grotere broer M3 gebruikt. We lieten Danny van Dongen er even mee buiten spelen op en rond het Circuit van Zandvoort en namen de videocamera mee!
De rijimpressie met uitgebreide foto-reportage volgt zeer spoedig!
http://www.autovandaag.nl/bmw/video-bmw ... an-dongen/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Robin
Andre/Hielke/Ilja hou me op de hoogt wanneer dat ding(25 mei toch?) hier is. Ik MOET een stukje sturen in dat toestel!
- Hielke
Ik neem aan dat je bij Rico/Snipe moet zijn Robin. Ik heb iets van de 25e gehoord. Verder weet ik er niks van.Robin schreef:Andre/Hielke/Ilja hou me op de hoogt wanneer dat ding(25 mei toch?) hier is. Ik MOET een stukje sturen in dat toestel!
Zal wel een petje achtige group hug rondom een stilstaande 1M worden. In het geval van de vele BMW adepten een gang bang. Ik ben dan allang met de noorderzon vertrokken
-
Andre
Wat een irritant muziekje door dat filmpje. Jammer
Danny van dongen is een goeie rijder maar als verslaggever vindt ik hem niet zo op zijn plaats.
Hielke jij hebt wel het formaat van een knuffelbeer dus je zou niet misstaan tussen al die bmw knuffelaars.

Danny van dongen is een goeie rijder maar als verslaggever vindt ik hem niet zo op zijn plaats.
Hielke jij hebt wel het formaat van een knuffelbeer dus je zou niet misstaan tussen al die bmw knuffelaars.
- RVV
Robin schreef:Andre/Hielke/Ilja hou me op de hoogt wanneer dat ding(25 mei toch?) hier is. Ik MOET een stukje sturen in dat toestel!
Volgens mij heb je het tegen de verkeerden
-
Robin
LOL, dan niet dus.
Ik wil rijden, niet eromheen staan te fappen.
Andre krijgen we 'hier' ook 'n demo binnenkort ofzo bij onze dealer?
Ik wil rijden, niet eromheen staan te fappen.
Andre krijgen we 'hier' ook 'n demo binnenkort ofzo bij onze dealer?
-
Andre
Ik zal even informeren voor je.
-
Robin
Kan ze zelf ook wel sms-en/bellen, daar niet van, misschien wist je al wat.Zodoende.
- Hielke
Dat zei ik alRVV schreef:Robin schreef:Andre/Hielke/Ilja hou me op de hoogt wanneer dat ding(25 mei toch?) hier is. Ik MOET een stukje sturen in dat toestel!
Volgens mij heb je het tegen de verkeerden
Dat filmpje mwt Van Dongen is van een lullig niveau. Eerst een een beetje die auto op sukkeldraf in de zeep zetten en dan met moeite wat flauwe driftjes op het circuit. Oordeel laten ze achterwegen, filmpje stopt zomaar.
Die verplichte driftpoginkjes in die filmpjes beginnen me trouwens behoorlijk te irriteren. Of je beheerst het op een beperkte ruimte tot in de perfectie, of je laat het gestuntel, zoals in dit filmpje of zoals bij Top Gear op een vliegveld, mooi achterwege.
Rico, hoe ziet het programma er voor die 25e uit? Om een oordeel te kunnen vormen wil ik minimaal een half uur in m'n ukkie die auto hebben.
-
Robin
- Sperdy
In een homo-bos? Nee toch zekerHielke schreef:...
Zal wel een petje achtige group hug rondom een stilstaande 1M worden. In het geval van de vele BMW adepten een gang bang. Ik ben dan allang met de noorderzon vertrokken
- RVV
Door omstandigheden schuift het de 25e qua tijd wat op. Perry kan pas om 13:00 uit Rijswijk vertrekken. Rond 14.30 zal die dan in Heerenveen (kartbaan) zijn. Hoe het programma dan zal zijn zien we dan ter plekke. Ik kan je geen half uur toezeggen Hielke (qua planning, foto en ook filmwerk).
-
Andre
Moet ik jullie helpen met filmen moet ik mijn 3 gopro hd camera s opgeladen hebben. Of hebben jullie eigen film materiaal/crew mee?
- RVV
Joost Schouten van rallymedia.nl gaat filmen, maar we hebben nooit camera's genoeg, dus graag!
-
Andre
ok zorg ik dat alles opgeladen en klaar is.
-
Robin
Ik neem m'n Lumix TZ1 uit de bronstijd en m'n iPhone 4 mee.

- Hielke
Pas om 14.30 in Heerenveen? Foto en filmwerk? Meerdere testrijders? Dat half uurtje over m'n testroute gaat het de 25e niet worden schat ik zo inRVV schreef:Door omstandigheden schuift het de 25e qua tijd wat op. Perry kan pas om 13:00 uit Rijswijk vertrekken. Rond 14.30 zal die dan in Heerenveen (kartbaan) zijn. Hoe het programma dan zal zijn zien we dan ter plekke. Ik kan je geen half uur toezeggen Hielke (qua planning, foto en ook filmwerk).
Misschien kan ik met Ferdi nog wel even een stukje sturen in zijn Schnitzer regelen. Vind ik minstens zo interessant. Hangen we ook even de Performance Box erin. Wat zeg jij Ferdi?
- Sperdy
Ja, is goed.
Ik stel voor dat we die geleende 1M afraggen en de acs1 ongemoeid laten
- Hielke
Zie ik een beetje duister in. Daar staat straks een hele BMW brigade om die auto heen te fotograferen en te filmen. Te fifafofa-en zeg maar. Filmen, fappen, fotograferen, fappenFerdiACS1 schreef:Ja, is goed.
Kom je gelijktijdig met de 1M in Heerenveen aan?
- GTRene
lijkt me gezellig worden, zou ook graag eens rijden in zo'n ding
one day 8)
one day 8)
- dvh
Gewoon je Z3 over een jaartje of 2 inruilen op een 1M Rene
....