En die kost in D al 22 k meer.Ruben schreef:Ook ik ben het hier niet mee eens. Dat Audi bij uitzondering wel eens goede auto's maakt met rijbeleving bewijst dat het wel zou kunnen, maar het is toch de "Audi badge" die hier het plaatje verstoord.Petrolhead Tom schreef:RS3 versus 1M blijft appels en peren, een hatchback versus een coupe, vierwielaandrijving versus achterwielaandrijving. Allemaal zaken die de vergelijking compleet scheef laten gaan.
Kut, zet ik nu de M1 boven de RS3?![]()
Ik bedoel dus, beide kutauto's, je moet de Porsche hebben.
BMW 1 Serie M Coupé
-
Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Re: 1 ///M Coupé
- Snipe
Petrolhead Tom schreef:Ik zeg toch nergens de Audi niet leuk kan rijden Ruben? De vergelijking slaat alleen nergens op, de carrosserie vorm is anders, de aandrijving, de motor, het verschil in ruimte. Ze zijn gewoon te verschillend.
- RVV
uuhmm eehhhDat Audi bij uitzondering wel eens goede auto's maakt met rijbeleving bewijst dat het wel zou kunnen,
Een Audi die leukt rijdt
-
Rupie
Hou op zeg, te verschillend, dan moet ik Hielke toch ff aanhalen. Wat Hielke bedoelt, het zijn allebei hothatches, al wil bmw je met die lelijke kont anders doen denken.Petrolhead Tom schreef:Ik zeg toch nergens de Audi niet leuk kan rijden Ruben? De vergelijking slaat alleen nergens op, de carrosserie vorm is anders, de aandrijving, de motor, het verschil in ruimte. Ze zijn gewoon te verschillend.
-
Robin
Eén grote club van lijmsnuivers hier. Ik lach me kapot zeg. En de Cayman dan? Hothatch?.Ruben schreef:Hou op zeg, te verschillend, dan moet ik Hielke toch ff aanhalen. Wat Hielke bedoelt, het zijn alle bij hothatches, al wil bmw je met die lelijke kont anders doen denken.Petrolhead Tom schreef:Ik zeg toch nergens de Audi niet leuk kan rijden Ruben? De vergelijking slaat alleen nergens op, de carrosserie vorm is anders, de aandrijving, de motor, het verschil in ruimte. Ze zijn gewoon te verschillend.
@Rico: R8(V10)
edit: De RS3 en 1M kosten in D ongeveer 't zelfde(op 500 euro na) en hebben beidfe 340PS. Daarom en alleen daáa'rom. Was dat nou zo moeilijk? En de Cayman is 22k duurder en heeft 20()PS minder.
Niet dingen gaan zoeken die er niet zijn....
Laatst gewijzigd door Robin op 12 mei 2011, 14:10, 1 keer totaal gewijzigd.
- Robin Hartog
Had jij niet een S3?RVV schreef:uuhmm eehhhDat Audi bij uitzondering wel eens goede auto's maakt met rijbeleving bewijst dat het wel zou kunnen,
Een Audi die leukt rijdt
Anyway, geef mij maar de 1M, wat een dik bommetje is het zeg.
- Petrolhead Tom
Neemt niet weg dat er meer dan voldoende verschil tussen de twee zitten. Ik heb ook het idee dat Audi de RS3 positioneert als gezinsauto die ook een bergpas niet schuwt en Bmw de 1m meer ziet als een echte sportauto.
- Arthur
- Auto: Nr.51
335i touring zou ook mijn keuze zijn als ik nu een ander familiekar moest kopen. Maar is mij eigenlijk ook iets te klein. 535i touring is vooralsnog te duur voor mij maar zou ook goed zijn
RVV schreef:Zou ik ook doen. 335i touring vind ik ook 'meer' auto dan de RS3.Robin schreef:Als DFer zou je dus eigenlijk de 1M* moeten kiezen, maar de huisvader met gezin kiest de RS3 bij wijze van. Ik zou dan nog steeds 'n 335i Touring kiezen tov de RS3, maar wie ben ik he.![]()
-
Rupie
Lijmsnuiven heb ik nooit geprobeerd Robin, maar dat is dus aan te raden?Robin schreef:Eén grote club van lijmsnuivers hier. Ik lach me kapot zeg. En de Cayman dan? Hothatch?.Ruben schreef:Hou op zeg, te verschillend, dan moet ik Hielke toch ff aanhalen. Wat Hielke bedoelt, het zijn alle bij hothatches, al wil bmw je met die lelijke kont anders doen denken.Petrolhead Tom schreef:Ik zeg toch nergens de Audi niet leuk kan rijden Ruben? De vergelijking slaat alleen nergens op, de carrosserie vorm is anders, de aandrijving, de motor, het verschil in ruimte. Ze zijn gewoon te verschillend.
![]()
edit: De RS3 en 1M kosten in D ongeveer 't zelfde(op 500 euro na) en hebben beidfe 340PS. Daarom en alleen daáa'rom. Was dat nou zo moeilijk? En de Cayman is 22k duurder en heeft 20()PS minder.
Begrijp je eerste opmerking niet of ik vind 'm niet erg snugger. Jij wil de 1M ook buiten de 1 serie reeks plaatsen? Houd op zeg.
-
Robin
Voor die in D 22 mille meer dan die 2 andere kutauto's(c Ruben) VERWACHT ik ook 'n auto die me 'meer'(subjectief) biedt, voor die meerprijs. En dat doet ie op 'n aantal punten inderdaad, en dat mág, neen MOET ook, hence die 22k. Maar 't blijft 'n gayachtig gebeuren in mijn ogen. Er zit amper wat macho aan dat ding. Masar da's mijn mening.v Een beetje een meid die superlekker neukt, maar er bijna als 'n jongetje/man uitziet , blief ik ook niet. 
@Ruben, da's jouw probleem, ik ben meer dan duidelijk. Een RS3 en 1M hebben beide 340PS en kosten beide hetzelde in D. Meer niet.
@Ruben, da's jouw probleem, ik ben meer dan duidelijk. Een RS3 en 1M hebben beide 340PS en kosten beide hetzelde in D. Meer niet.
Laatst gewijzigd door Robin op 12 mei 2011, 14:16, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Rupie
Zit je nu express spelfouten in mijn posts te maken Robin? Dat vind ik een beetje kinderachtig.Robin schreef:Eén grote club van lijmsnuivers hier. Ik lach me kapot zeg. En de Cayman dan? Hothatch?.Ruben schreef:Hou op zeg, te verschillend, dan moet ik Hielke toch ff aanhalen. Wat Hielke bedoelt, het zijn alle bij hothatches, al wil bmw je met die lelijke kont anders doen denken.Petrolhead Tom schreef:Ik zeg toch nergens de Audi niet leuk kan rijden Ruben? De vergelijking slaat alleen nergens op, de carrosserie vorm is anders, de aandrijving, de motor, het verschil in ruimte. Ze zijn gewoon te verschillend.
![]()
- Arthur
Maar wat een gejank over het vergelijken. Als ze niet verschillend zouden zijn, dus hetzelfde, hoefde je niet te vergelijken. Juist omdat ze zo verschillend zijn is een vergelijkende test interessant. En dan kies je zelf wat je aanstaat 
-
Robin
@Ruben: Neen.
Bedankt voor de beschuldiging.
Bedankt voor de beschuldiging.
-
Rupie
Nee als ik een vijf serie zie denk ik ook meteen aan sex.Robin schreef:Voor die in D 22 mille meer dan die 2 andere kutauto's(c Ruben) VERWACHT ik ook 'n auto die me 'meer'(subjectief) biedt, voor die meerprijs. En dat doet ie op 'n aantal punten inderdaad, en dat mág, neen MOET ook, hence die 22k. Maar 't blijft 'n gayachtig gebeuren in mijn ogen. Er zit amper wat macho aan dat ding. Masar da's mijn mening.v Een beetje een meid die superlekker neukt, maar er bijna als 'n jongetje/man uitziet , blief ik ook niet.
Grapje man, beetje rellen.
- Arthur
Alle bij en allebei. Ik zie hem
Met quoten iets misgegaan en daarna aangepast?
-
Robin
@Ruben:Dat moet kunnen. Als we 't maar niet hebben over welk merk en wat voor banden onder die dingen liggen, vind ik 't wel prima.

@Arthur ik zag 'm ook, ik kan 't me niet herinneren dat ik iets daá'r heb aangepast zojuist. Al sla je me dood.....
@Arthur ik zag 'm ook, ik kan 't me niet herinneren dat ik iets daá'r heb aangepast zojuist. Al sla je me dood.....
- GTRene
zo klinkt ie toch best aardig
- Arthur
Whatever... Alleen een "Ruben" valt daar over

- RVV
Ja ik heb een Audi S3 gehad, totdat ik een Mini Cooper S er naast kocht.. binnen 2 maand ging de S3 de deur uit. Toen BMW's. Eens een BMW altijd een BMW.Robin Hartog schreef:Had jij niet een S3?RVV schreef:uuhmm eehhhDat Audi bij uitzondering wel eens goede auto's maakt met rijbeleving bewijst dat het wel zou kunnen,
Een Audi die leukt rijdt![]()
Anyway, geef mij maar de 1M, wat een dik bommetje is het zeg.
Ik weet het compleet verpest
-
Rupie
Vertel dat ff aan Macboy, die heeft weer een vag product besteld.
-
indobesar
- Auto: M3P, 130i
Gave kar. Menig DF'er zou maar al te graag in een 340BHP monster rijden. 
- GTRene
vag met 2x a, dus...vaagRuben schreef:Vertel dat ff aan Macboy, die heeft weer een vag product besteld.
-
Robin
Tja Rico, het merendeel van de BMW's vind ik echt knap marketinggesodemieter. Mini's boeienm me niet. En Rollses zijn out of my league.
123d, 335i/d 535i/d(en dan valt dat nog tegen ook qua lompheid, kun je nagaan) 550i, 6 serie nu. 760Li vind ik wel wat hebben. En zo'n GTS als je erbij staat heeft wel wat. En de 1M dus. De rest is naadje voor de hoofdprijs in mijn ogen....
(en de types die ik opnoem zijn ook $$$$)
Ik wacht lekker op de F30 335i sedan. De rest geloof ik wel daar in München.
Kortom 1M, M3 GTS, afwachten wat de M5 wordt(zie 't duistere in)en wachten op de zwaardere F30 6 cylinders over 'n jaar....
123d, 335i/d 535i/d(en dan valt dat nog tegen ook qua lompheid, kun je nagaan) 550i, 6 serie nu. 760Li vind ik wel wat hebben. En zo'n GTS als je erbij staat heeft wel wat. En de 1M dus. De rest is naadje voor de hoofdprijs in mijn ogen....
Ik wacht lekker op de F30 335i sedan. De rest geloof ik wel daar in München.
Kortom 1M, M3 GTS, afwachten wat de M5 wordt(zie 't duistere in)en wachten op de zwaardere F30 6 cylinders over 'n jaar....
- Snipe
*kuch*Robin schreef:123d, 335i/d 535i/d(en dan valt dat nog tegen ook qua lompheid, kun je nagaan) 550i, 6 serie nu. 760Li vind ik wel wat hebben. En zo'n GTS als je erbij staat heeft wel wat. En de 1M dus. De rest is naadje voor de hoofdprijs in mijn ogen....![]()
130i
330i
320d EDE als je een bijtellingsslaaf bent
M3 Evo die eraan komt lijkt me ook niet onaardig
Heb ik het nog niet over modellen die inmiddels uit productie zijn, want dat valt natuurlijk ook gewoon onder 'eens een BMW altijd een BMW'. Of die stelling klopt is weer een tweede.
-
Andre
Cayman/Boxster hoe mooi de balans ook zal zijn zou ik nooit voor mezelf kopen. Als auto voor de vrouw zou die wel mooi kunnen dienen. Ik mis gewoon de stoerheid in zo n auto. Er hangt iets vrouwelijks aan.
E90 M3 EVO. Wordt er weer een voor verzamelaars prijzen. Komt onder de noemer laat maar te duur voor het gebodene.
E90 M3 EVO. Wordt er weer een voor verzamelaars prijzen. Komt onder de noemer laat maar te duur voor het gebodene.