Dat geldt ook voor het uiterlijk van hun vrouwen/vriendinnen als ik de reakties in NSFW zo lees
BMW 1 Serie M Coupé
- Arthur
- Berichten: 43836
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
- Auto: Nr.51
- Locatie: Boven Barcelona
Re: 1 ///M Coupé
Dat geldt ook voor het uiterlijk van hun vrouwen/vriendinnen als ik de reakties in NSFW zo lees
- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
Re: 1 ///M Coupé
Toch denk ik dat je moet oppassen met al die filmpjes dat de verwachtingen niet te hoog zijn.
-
Robin
- Berichten: 56240
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
Re: 1 ///M Coupé
RVV schreef:Toch denk ik dat je moet oppassen met al die filmpjes dat de verwachtingen niet te hoog zijn.
- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
Re: 1 ///M Coupé
De grond ingeboord? Serieus joh? Ik dacht juist de hemel in geprezen. Oke die vergelijkende testen, maar dat zegt niet zoveel. Verschillende auto's met elkaar vergelijken en daar punten aanhangen is altijd lastig.
Ik doel meer op de feel good factor die je bij deze auto verwacht. Het idee dat je echt iets speciaals hebt. Zeg maar het ///M effect.
Ik doel meer op de feel good factor die je bij deze auto verwacht. Het idee dat je echt iets speciaals hebt. Zeg maar het ///M effect.
-
Robin
- Berichten: 56240
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
Re: 1 ///M Coupé
RVV schreef:De grond ingeboord? Serieus joh? Ik dacht juist de hemel in geprezen. Oke die vergelijkende testen, maar dat zegt niet zoveel. Verschillende auto's met elkaar vergelijken en daar punten aanhangen is altijd lastig.
Ik doel meer op de feel good factor die je bij deze auto verwacht. Het idee dat je echt iets speciaals hebt. Zeg maar het ///M effect.
Ik heb 't idee dat jij de laatste weken soms de boel wat verkeerd interpreteert, Rico.Maar ik snap je punt.
- Hielke
- Berichten: 11650
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:43
- Locatie: Heerenveen
Re: 1 ///M Coupé
Een test is pas waardevol als er een vergelijking is. Er moet een referentiekader zijn.
-
Robin
- Berichten: 56240
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
Re: 1 ///M Coupé
Mooie one(or two) liner, maar ik begrijp 'm niet.Hielke schreef:Een test is pas waardevol als er een vergelijking is. Er moet een referentiekader zijn.
De kar is al vergeleken met de RS3 en Cayman R. Dus referentiekader?
- Hielke
- Berichten: 11650
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:43
- Locatie: Heerenveen
Re: 1 ///M Coupé
De winnaar bepaalt het kader. In dit geval de RS3. Tester was Georg Kacher, momenteel misschien wel de beste in zijn vak.Robin schreef:Mooie one(or two) liner, maar ik begrijp 'm niet.Hielke schreef:Een test is pas waardevol als er een vergelijking is. Er moet een referentiekader zijn.![]()
De kar is al vergeleken met de RS3 en Cayman R. Dus referentiekader?
-
Robin
- Berichten: 56240
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
Re: 1 ///M Coupé
Dus wordt er helemaal niet zo himmelhochjauchend gedaan over de 1M. En dus @ Rico, welke hoge verwachtingen?Hielke schreef:De winnaar bepaalt het kader. In dit geval de RS3. Tester was Georg Kacher, momenteel misschien wel de beste in zijn vak.Robin schreef:Mooie one(or two) liner, maar ik begrijp 'm niet.Hielke schreef:Een test is pas waardevol als er een vergelijking is. Er moet een referentiekader zijn.![]()
De kar is al vergeleken met de RS3 en Cayman R. Dus referentiekader?
OK, dat je met 'n RS3 beter naar de Albert Heijn kan dan met de 1M en dat je met 'n 1M leuker 'n klaverblad/bocht aanvallen kan dan de RS3. Maar goed Georg Kacher prefereert de RS3 dus.
- Petrolhead Tom
- Berichten: 13003
- Lid geworden op: 16 dec 2008, 14:56
- Locatie: vwupforum.com
Re: 1 ///M Coupé
RS3 versus 1M blijft appels en peren, een hatchback versus een coupe, vierwielaandrijving versus achterwielaandrijving. Allemaal zaken die de vergelijking compleet scheef laten gaan.
-
Robin
- Berichten: 56240
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
Re: 1 ///M Coupé
Ben IK met je eens hoor, maar Hielke zegt 't dus is 't zo.Petrolhead Tom schreef:RS3 versus 1M blijft appels en peren, een hatchback versus een coupe, vierwielaandrijving versus achterwielaandrijving. Allemaal zaken die de vergelijking compleet scheef laten gaan.
- Hielke
- Berichten: 11650
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:43
- Locatie: Heerenveen
Re: 1 ///M Coupé
De factoren die de rijbeleving bepalen zijn bij beide auto's identiek.Petrolhead Tom schreef:RS3 versus 1M blijft appels en peren, een hatchback versus een coupe, vierwielaandrijving versus achterwielaandrijving. Allemaal zaken die de vergelijking compleet scheef laten gaan.
1. Je zit hoog op de bok.
2. De turbomotoren zitten voorin.
3. Er is plaats voor 4
- Snipe
- Berichten: 12633
- Lid geworden op: 12 feb 2008, 20:08
- Locatie: Amsterdam
Re: 1 ///M Coupé
Dat dan weer niet.Robin schreef:Maar goed Georg Kacher prefereert de RS3 dus.
"The verdict? The 1-series coupe from M division delivers the more visceral driving experience and that's why it would get my money. But for the majority of drivers, even when the sun is shining on the ground, and setting on the A3, the RS3 is the better, more complete car."
- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
Re: 1 ///M Coupé
Dat dit de ultieme ///M natte droom is.En dus @ Rico, welke hoge verwachtingen?
- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
Re: 1 ///M Coupé
1M of RS3 dat is natuurlijk een no brainer.. altijd de 1M.
- Petrolhead Tom
- Berichten: 13003
- Lid geworden op: 16 dec 2008, 14:56
- Locatie: vwupforum.com
Re: 1 ///M Coupé
Wat een gelul, de aandrijving bepaalt de beleving ook voor een groot deel en vierwiel versus achterwiel is een wereld van verschil.Hielke schreef:De factoren die de rijbeleving bepalen zijn bij beide auto's identiek.Petrolhead Tom schreef:RS3 versus 1M blijft appels en peren, een hatchback versus een coupe, vierwielaandrijving versus achterwielaandrijving. Allemaal zaken die de vergelijking compleet scheef laten gaan.
1. Je zit hoog op de bok.
2. De turbomotoren zitten voorin.
3. Er is plaats voor 4
-
Robin
- Berichten: 56240
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
Re: 1 ///M Coupé
Ok, thanks. Dus GK prefereert de 1M.Snipe schreef:Dat dan weer niet.Robin schreef:Maar goed Georg Kacher prefereert de RS3 dus.
"The verdict? The 1-series coupe from M division delivers the more visceral driving experience and that's why it would get my money. But for the majority of drivers, even when the sun is shining on the ground, and setting on the A3, the RS3 is the better, more complete car."
Dat verandert de zaak, he Hielke, en hou eens op met lijmsnuiven man.
-
Andre
- Berichten: 11444
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57
Re: 1 ///M Coupé
4wd is voor mij alleen fun op gladde ondergronden. En dan wel een goeie 4wd opzet. Met mechanische diffs zoals mitsubishi evo RS. De henkie haldex systemen met fwd en rwd ondersteuning is leuk voor moeder de vrouw om de boodschappen te halen. Voor dre is het niks.
Laatst een test gelezen van de RS3 waarbij de voorbanden compleet naar ze grootjes waren in een aantal hotlaps op een circuit. Als de banden dan toch kapot mogen dan de achterste maar.
Ik vindt de RS3 zeker een leuke auto maar zie hem meer als snelle familie knaller. Ik zie hem niet als entertainer.
Laatst een test gelezen van de RS3 waarbij de voorbanden compleet naar ze grootjes waren in een aantal hotlaps op een circuit. Als de banden dan toch kapot mogen dan de achterste maar.
Ik vindt de RS3 zeker een leuke auto maar zie hem meer als snelle familie knaller. Ik zie hem niet als entertainer.
-
Robin
- Berichten: 56240
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
Re: 1 ///M Coupé
Met m'n ex S3 in 't achterhoofd en 'n nóg zwaardere kar nu dus zie ik dat eigenlijk ook zo. En 'n RS3 is geen R8(V10)Andre schreef:4wd is voor mij alleen fun op gladde ondergronden. En dan wel een goeie 4wd opzet. Met mechanische diffs zoals mitsubishi evo RS. De henkie haldex systemen met fwd en rwd ondersteuning is leuk voor moeder de vrouw om de boodschappen te halen. Voor dre is het niks.
Laatst een test gelezen van de RS3 waarbij de voorbanden compleet naar ze grootjes waren in een aantal hotlaps op een circuit. Als de banden dan toch kapot mogen dan de achterste maar.
Ik vindt de RS3 zeker een leuke auto maar zie hem meer als snelle familie knaller. Ik zie hem niet als entertainer.
-
Andre
- Berichten: 11444
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57
Re: 1 ///M Coupé
andere run geluid is hier beter
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=PBdpNl3G ... dded#at=66[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=PBdpNl3G ... dded#at=66[/youtube]
- Arthur
- Berichten: 43836
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
- Auto: Nr.51
- Locatie: Boven Barcelona
Re: 1 ///M Coupé
Blijkbaar niet als je dat citaat van Georg Kacher leest
RVV schreef:1M of RS3 dat is natuurlijk een no brainer.. altijd de 1M.
-
Robin
- Berichten: 56240
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
Re: 1 ///M Coupé
Als DFer zou je dus eigenlijk de 1M* moeten kiezen, maar de huisvader met gezin kiest de RS3 bij wijze van. Ik zou dan nog steeds 'n 335i Touring kiezen tov de RS3, maar wie ben ik he.
Vind 'm wel mooi zo'n RS3 hoor, daar niet van.
*liever natuurlijk een zeepkist met motorblok, van Britse makelijk, snap ik, maar als ik denk aan wat dhr Weylandt(RIP) op de fiets is overkomen, bedank ik daar maar voor.....
Vind 'm wel mooi zo'n RS3 hoor, daar niet van.
*liever natuurlijk een zeepkist met motorblok, van Britse makelijk, snap ik, maar als ik denk aan wat dhr Weylandt(RIP) op de fiets is overkomen, bedank ik daar maar voor.....
-
Rupie
- Berichten: 9466
- Lid geworden op: 19 nov 2007, 15:31
Re: 1 ///M Coupé
Ook ik ben het hier niet mee eens. Dat Audi bij uitzondering wel eens goede auto's maakt met rijbeleving bewijst dat het wel zou kunnen, maar het is toch de "Audi badge" die hier het plaatje verstoord.Petrolhead Tom schreef:RS3 versus 1M blijft appels en peren, een hatchback versus een coupe, vierwielaandrijving versus achterwielaandrijving. Allemaal zaken die de vergelijking compleet scheef laten gaan.
Kut, zet ik nu de M1 boven de RS3?
Ik bedoel dus, beide kutauto's, je moet de Porsche hebben.
- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
Re: 1 ///M Coupé
Zou ik ook doen. 335i touring vind ik ook 'meer' auto dan de RS3.Robin schreef:Als DFer zou je dus eigenlijk de 1M* moeten kiezen, maar de huisvader met gezin kiest de RS3 bij wijze van. Ik zou dan nog steeds 'n 335i Touring kiezen tov de RS3, maar wie ben ik he.![]()
- Petrolhead Tom
- Berichten: 13003
- Lid geworden op: 16 dec 2008, 14:56
- Locatie: vwupforum.com
Re: 1 ///M Coupé
Ik zeg toch nergens de Audi niet leuk kan rijden Ruben? De vergelijking slaat alleen nergens op, de carrosserie vorm is anders, de aandrijving, de motor, het verschil in ruimte. Ze zijn gewoon te verschillend.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast
