Hulp bij import uit Duitsland
- M-bitious
Hulp bij import uit Duitsland
Ik ben een leuke Duitse auto op het spoor van een jaar of 9/10 oud en alhoewel ik zelf al 2 auto's uit Duitsland heb gehaald, zou wat hulp met de huidige regels welkom zijn. Ik heb geen zin in verrassingen bij de belastingen. Gewoon duidelijk vooraf weten wat je moet aftikken. Iemand?
- Downforce Hans
Re: Hulp bij import uit Duitsland
Denk dat Steve Smith dat wel weet.....
- Niall
Mees betrouwbare manier van berekenen is dmv autoimport zie: http://www.autotelex.nl/products/autoimport" onclick="window.open(this.href);return false; zo een taxatierapport kost 15 euro maar wordt in 99 van de 100 gevallen klakkeloos overgenomen door de douane.
- M-bitious
Hoe achterhaal je precies welke opties er af fabriek op zitten en wat de prijs destijds in NL was? Het is een full options auto.
-
Via http://www.autotelex.nl" onclick="window.open(this.href);return false; kun je een uitdraai laten maken, is gelijk in de vorm die de douane graat ziet. Kost een tientje ofzo. Welke opties er af fabriek op zitten weten ze bij BMW, is zelfs een topic over (kun je per e-mail opvragen maar elke dealer kan dat zien). Zal bij overige merken niet anders zijn..
- Booooh
- Auto: BMW 1M / Nissan GT-R
Even dit topic in de gaten houden
...
Ben me voor m'n vrouw een beetje aan het oriënteren voor een X5/X6 2008/2009 Benzine (liefst met trekhaak) als vervanging van de huidige 8+ jaar oude X5. Duitsland de juiste plek om die daar te zoeken?
Ben

Ben me voor m'n vrouw een beetje aan het oriënteren voor een X5/X6 2008/2009 Benzine (liefst met trekhaak) als vervanging van de huidige 8+ jaar oude X5. Duitsland de juiste plek om die daar te zoeken?
Ben
- Riceaux
Dude, seriouslyspykerboy schreef:kan je ook wel een leuke aanbieden vanuit het middenoosten zodra ik het bedrijfje begonnen benBooooh schreef:Even dit topic in de gaten houden...
Ben

- Martin van der Zwaard
- Tristan
Vergeet alleen zeker dat de containerprijzen momenteel uit Midden-Oosten erg duur zijn.spykerboy schreef:kan je ook wel een leuke aanbieden vanuit het middenoosten zodra ik het bedrijfje begonnen benBooooh schreef:Even dit topic in de gaten houden...
Ben

-
Op DF zitten aardig wat ondernemers en veel ervan zijn op jonge leeftijd begonnen.
Probeer te werken aan je taalfouten of laat iemand anders de communicatie doen. Als je zo gaat communiceren met je klanten komt dat niet professioneel over. Ik zou er weinig vertrouwen in hebben.
Probeer te werken aan je taalfouten of laat iemand anders de communicatie doen. Als je zo gaat communiceren met je klanten komt dat niet professioneel over. Ik zou er weinig vertrouwen in hebben.
- Tristan
Geloof me, ik werk in de logistiek/scheepvaart en omdat er momenteel niet veel lading van/naar Midden-Oosten gaat, zijn de prijzen hoger dan normaal. En de problemen in dat gebied + olieprijs helpen ook niet echt mee.spykerboy schreef:dat valt erg mee op moment. ben al heletijd in gesprek geweest met verschillende verhuisbedrijven binnen het middenoosten en dat valt me allemaal erg meeTristan schreef: Vergeet alleen zeker dat de containerprijzen momenteel uit Midden-Oosten erg duur zijn.![]()
-
Interpunctie? 

- Niall
Ja,Booooh schreef:Even dit topic in de gaten houden...
Ben
Probeer maar http://www.mobile.de" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.autoscout24.de.Luxemburg" onclick="window.open(this.href);return false; is anders ook een optie gezien de lae BTW welke geheven wordt.
- Luc B
Beetje halfbakken service niet ?spykerboy schreef: vanaf daar moet je het zelf regelen
-
Wel slim om die kosten niet mee te rekenen 

- Luc B
Zal vanavond/morgen even mijn pa achter de pc schoppen. Die doet vaker motoren importeren uit amerika. met zijn berekening op 20.000,- zat die er 18 euro naast .
- Downforce Hans
Nou Ben, zondag dan maar even shoppen bij de oosterburen......Booooh schreef:Even dit topic in de gaten houden...
Ben

- Booooh
- Auto: BMW 1M / Nissan GT-R
Weet jij een paar adressen dan? Heb wel wat gezien inmiddels maar veel in het zuiden (Frankfurt/München), net ff iets te ver, daarnaast wil ik wel eens globaal weten wat het verschil is ten opzichte van NL auto's qua prijs en of het dan ook echt de moeite waard is...Downforce Hans schreef:Nou Ben, zondag dan maar even shoppen bij de oosterburen......Booooh schreef:Even dit topic in de gaten houden...
Ben
Ben
-
Autotelex.nl is de site waar je voor 15 euro inderdaad de exacte waarde krijgt die je moet betalen, volgens de goedkoopste manier, en je krijgt er meteen een ingevuld aangifte en berekeningsformulier bij.
Auto kopen? Sla zeker Luxemburg niet over. Daar rijden veel dikke auto's en zijn nog een wat goedkoper dan in Duitsland.
Auto kopen? Sla zeker Luxemburg niet over. Daar rijden veel dikke auto's en zijn nog een wat goedkoper dan in Duitsland.
- Niall
Voordeel van münchen is dat daar de fabrieken staan en het aanbod groot is, frankfurt vanwege de vele banken.
In het ruhrgebied is er ook veel keuze. Kijk ander op http://www.bmw.de" onclick="window.open(this.href);return false; en neem postcode 42327 met een cirkel van 50km, heb je een groot gedeelte van de grote steden in het ruhrgebied te pakken.
Klant van me zit voor een bepaald project in München en moest een Mini hebben om te slopen als onderdeel van het project. Een nieuwe laten leveren zou te lang duren en teveel papierkraam geven, hij had binnen zeer korte tijd eentje gevonden met de juiste uitvoering.
In het ruhrgebied is er ook veel keuze. Kijk ander op http://www.bmw.de" onclick="window.open(this.href);return false; en neem postcode 42327 met een cirkel van 50km, heb je een groot gedeelte van de grote steden in het ruhrgebied te pakken.
Klant van me zit voor een bepaald project in München en moest een Mini hebben om te slopen als onderdeel van het project. Een nieuwe laten leveren zou te lang duren en teveel papierkraam geven, hij had binnen zeer korte tijd eentje gevonden met de juiste uitvoering.
- M-bitious
Van de Duitse auto die ik wil kopen heb ik een overzicht van alle fabrieksopties, maar ik weet dan nog niet wat de prijs destijds in NL was. Is daar een site over?Tom schreef:Via http://www.autotelex.nl" onclick="window.open(this.href);return false; kun je een uitdraai laten maken, is gelijk in de vorm die de douane graat ziet. Kost een tientje ofzo. Welke opties er af fabriek op zitten weten ze bij BMW, is zelfs een topic over (kun je per e-mail opvragen maar elke dealer kan dat zien). Zal bij overige merken niet anders zijn..
- Martin van der Zwaard
indien het een BMW is, kan je een mail sturen naar ze met daarin de vraag de optielijst met prijzen te sturen vanwege verzekering.
Er was hier ergens een draadje waar dat mailadres in staat, alleen kan het zo snel even niet vinden.
Er was hier ergens een draadje waar dat mailadres in staat, alleen kan het zo snel even niet vinden.
- GTRene
ga je een speciale Hartge kopen Frank? 

- M-bitious
Nope het betreft hier geen Bayerisch Meister Werk.GTRene schreef:ga je een speciale Hartge kopen Frank?
- GTRene
maareuh ik zie van een jaar of 10 oud, dan heb je alleen de rest bpm op de oude manier en dus 10% van de BPM destijds...valt nog onder de oude regels toch?
en dus geen Co2 gedoe oid.
benieuwd wat het is
zal toch wel iets van DF waarde zijn
en dus geen Co2 gedoe oid.
benieuwd wat het is

zal toch wel iets van DF waarde zijn