BMW 1 Serie M Coupé
-
Rupie
Re: 1 ///M Coupé
En jullie vinden het huidige systeem wel een mooie oplossing?
-
k33z
In de 1-serie verdient het geen schoonheidsprijs, ben het met je eens. Maar het is wel gebruiksvriendelijker in mijn ogen.
- RVV
Bij de Z4 had ik wel graag een mooie integratie gezien.
- dvh
Over facebook gesproken, waarom nog geen DF facebook pagina ??
:banaan:
- Petrolhead Tom
Ga jij dit eens heel snel leuk vinden! http://www.facebook.com/group.php?gid=319670366886dvh schreef:Over facebook gesproken, waarom nog geen DF facebook pagina ??
:banaan:
- FreudeamFahren
TIkje off topic, maar toch...
*klik* Die is vooral goedkoop omdat je andermans misère koopt:GTRene schreef:damn....
das goedkoop![]()
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... rigin=PARK" onclick="window.open(this.href);return false;
BMW 1 M V8 4,0L M3 Technik / Hartge 32.950,-euro
Das Fahrzeug hat folgende Mängel:
* Heckdeckel öffnet nicht
* Wischer hinten ohne Funktion
* Reifen hinten an der Abfahrgrenze
* Xenon nachgerüstet,ohne Scheibenreinigung
* Himmel ist mit Alcantara bezogen,nicht top geworden
* DSC und ABS Ohne Funktion,muss neu programiert werden,findet einen hinteren Fühler nicht, dadurch schaltet das Getriebe beim Anfahren bei ca 3000 touren alleine in den 2. Gang.
* Standlicht,Fernlicht ,ein Bremslicht und Rückwärtsgang ohne Funktion,Lichtsteuergerät muss neu programiert werden
* PDC hinten in Vorbereitung,alles vorahanden aber nicht angeschlossen
- GTRene
ah, oke vandaaro
der moet dus wat tijd ingestopt worden om alles weer in orde te krijgen, beetje techniek dus...
ziet er ook wat vies? uit, ik bedoel, net of ze er dikke fun mee hebben gehad en toen dast ding zonder schoon te maken neer gezet hebben en weer aan iets anders begonnen zijn, dus niet belangrijk oid.
zonde, lijkt me een gaaf ding verder met DKG e.d. maar ze zullen er wel een paar dagen me ebezig zijn om alles weer in orde te krijgen, doch voor de prijs kan het toch leuk zijn.
der moet dus wat tijd ingestopt worden om alles weer in orde te krijgen, beetje techniek dus...
ziet er ook wat vies? uit, ik bedoel, net of ze er dikke fun mee hebben gehad en toen dast ding zonder schoon te maken neer gezet hebben en weer aan iets anders begonnen zijn, dus niet belangrijk oid.
zonde, lijkt me een gaaf ding verder met DKG e.d. maar ze zullen er wel een paar dagen me ebezig zijn om alles weer in orde te krijgen, doch voor de prijs kan het toch leuk zijn.
- Brava
Track day special?FreudeamFahren schreef:TIkje off topic, maar toch...*klik* Die is vooral goedkoop omdat je andermans misère koopt:GTRene schreef:damn....
das goedkoop![]()
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... rigin=PARK" onclick="window.open(this.href);return false;
BMW 1 M V8 4,0L M3 Technik / Hartge 32.950,-euroDas Fahrzeug hat folgende Mängel:
* DSC und ABS Ohne Funktion,muss neu programiert werden,findet einen hinteren Fühler nicht, dadurch schaltet das Getriebe beim Anfahren bei ca 3000 touren alleine in den 2. Gang.
* Standlicht,Fernlicht ,ein Bremslicht und Rückwärtsgang ohne Funktion,Lichtsteuergerät muss neu programiert werden
-
Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Brava schreef:Track day special?FreudeamFahren schreef:TIkje off topic, maar toch...*klik* Die is vooral goedkoop omdat je andermans misère koopt:GTRene schreef:damn....
das goedkoop![]()
BMW 1 M V8 4,0L M3 Technik / Hartge 32.950,-euroDas Fahrzeug hat folgende Mängel:
Met al die issues denk ik eerder 'n frikandel speciaal.
- Alex_BMW
Vandaag voor het eerst een op nederlands kenteken gezien op de a28 bij Amersfoort.. een fraai verschijnsel zo in het wild
-
Tom
Mooi filmpje!
Schaalverdeling is wel jammer idd...
Schaalverdeling is wel jammer idd...
-
OnlineHielke
Nou, daar heb je het al, het filmpje levert het bewijs.
Boven de 6000 toeren is er zo weinig te beleven dat je niet tot boven dat toerental moet doortrekken. Heerlijk, een old school turbomotor met een whopper van een turbogat.
Boven de 6000 toeren is er zo weinig te beleven dat je niet tot boven dat toerental moet doortrekken. Heerlijk, een old school turbomotor met een whopper van een turbogat.
- Sperdy
Niet te snel conclusies trekken Hielke
.
Waarom hij schakelt onder de 6.000rpm is een beetje vreemd. Ik heb zeker kracht tot aan 7.000 rpm met hetzelfde blok. Kan dus ook gewoon aan de rijder liggen. Wel heerlijk die plofjes. Dat heb ik niet met mijn inmiddels standaard uitlaat er weer onder.
Waarom hij schakelt onder de 6.000rpm is een beetje vreemd. Ik heb zeker kracht tot aan 7.000 rpm met hetzelfde blok. Kan dus ook gewoon aan de rijder liggen. Wel heerlijk die plofjes. Dat heb ik niet met mijn inmiddels standaard uitlaat er weer onder.
-
OnlineHielke
Kan niet aan de rijder liggen Ferdi.
Volgens de introduktie in het filmpje is dat een professioneel coureur.
Onnozel filmpje natuurlijk.Laten zien hoe "snel" de auto optrekt en dan iedere keer 1000-1500 toeren laten liggen bij schakelen. Of......., het ding is echt traag boven de 6000
Onnozel filmpje natuurlijk.Laten zien hoe "snel" de auto optrekt en dan iedere keer 1000-1500 toeren laten liggen bij schakelen. Of......., het ding is echt traag boven de 6000
- GTRene
ach Hielke, dan nog hebben we zoiets als dit mocht het zo zijn...Hielke schreef:Kan niet aan de rijder liggen Ferdi.
![]()
Liebe Kunden, Geschäftspartner und Tuning-Freunde
Die BMW M GmbH knüpft am legendären BMW M3 an und legt eine veritable
M-Version des 1er (E82) auf. Für unsere sport- und leistungsorientierte Kundschaft
legen wir noch eins drauf – und bieten den bislang in der Schweiz einmaligen
Leistungskit für das knackige 1er M Coupé «made by dÄHLER» mit 408 PS/540 Nmbasierend auf dem mehrfach preisgekrönten 3-Liter-TwinPower Turbo-Triebwerk an!
Besondere Technik und Leistung für besondere Kunden –
wir betreuen Sie kompetent und zuverlässig. Innovativ und Individuell.
Ihr
Christoph Dähler und sein Team
het hele pdf>>
http://www.daehler.com/docs/aktuell_12%2022032011.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
schijnbaar met garantie?
Auch die leistungsgesteigerten Motoren mit der TwinPower Turbo-Technologie
«made by dÄHLer» sind durch DTC* nach der äusserst strengen Euro-5-Richtlinie
geprüft und homologiert (mit Schweizer Zulassung sowie Ergänzungsgarantie
zur Werksgarantie)! Also eine Investition, die sich auf jeden Fall lohnt...
- Luc B
Erik K. schreef:
Laatst gewijzigd door Luc B op 11 mei 2011, 19:28, 1 keer totaal gewijzigd.
- Joop
Loopt dat hok niet sneller dan 264????
...bovendien gaat het laatste stukje boven de 200 erg moeizaam voor mijn gevoel.
...bovendien gaat het laatste stukje boven de 200 erg moeizaam voor mijn gevoel.
-
Rupie
Overduidelijk.Luc B schreef:Erik K. schreef:
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Not impressed................
Buiten de dash verlichting om dan, die vind ik wel fraai.................
Buiten de dash verlichting om dan, die vind ik wel fraai.................
-
Andre
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=mYVmjcVm ... dded#at=15[/youtube]
-
Robin
Doen ze dat ding met 408pk met behoud van garantie en alles? Leuk dan! Ah ik zie 't al is een Dähler.GTRene schreef:ach Hielke, dan nog hebben we zoiets als dit mocht het zo zijn...Hielke schreef:Kan niet aan de rijder liggen Ferdi.
![]()
Liebe Kunden, Geschäftspartner und Tuning-Freunde
Die BMW M GmbH knüpft am legendären BMW M3 an und legt eine veritable
M-Version des 1er (E82) auf. Für unsere sport- und leistungsorientierte Kundschaft
legen wir noch eins drauf – und bieten den bislang in der Schweiz einmaligen
Leistungskit für das knackige 1er M Coupé «made by dÄHLER» mit 408 PS/540 Nmbasierend auf dem mehrfach preisgekrönten 3-Liter-TwinPower Turbo-Triebwerk an!
Besondere Technik und Leistung für besondere Kunden –
wir betreuen Sie kompetent und zuverlässig. Innovativ und Individuell.
Ihr
Christoph Dähler und sein Team
het hele pdf>>
http://www.daehler.com/docs/aktuell_12%2022032011.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
schijnbaar met garantie?
Auch die leistungsgesteigerten Motoren mit der TwinPower Turbo-Technologie
«made by dÄHLer» sind durch DTC* nach der äusserst strengen Euro-5-Richtlinie
geprüft und homologiert (mit Schweizer Zulassung sowie Ergänzungsgarantie
zur Werksgarantie)! Also eine Investition, die sich auf jeden Fall lohnt...
Die ams test tussen de (in D) amper 50mille kostende RS3,de de 50.500 kostende 1M en de Cayman R die >72000 kost is heel raar, de 1M komt in alles prima mee, is sportiever dan de RS3, heeft betere cijfers in de slalom en uitwijktest, maar de RS3 is op 'n klein parcours weer 'n halve seconde sneller, maar ok de 1M is minder functioneel/normaal voor alledag. Nee dan de in D 22 mille meer kostende Cayman...(da's bijna 50% meer dan die andere 2).
Anyway, aan 't filmpje hierboven te zien zit 't meer dan goed
- Tristan
Lekker skeef! 8)Andre schreef:[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=mYVmjcVm ... dded#at=15[/youtube]
-
Robin
Die plofjes in de uitlaat klinken lekker. Zowieso klinkt ie ok. Maar natuurlijk heeft >75% van de DF-ers hier 'n motor in z'n auto die 3x beter klinkt. Dat snap ik.