rest alleen testritjes mee gedaan.
als ze dat allemaal hebben is best triest voor zo'n korte auto, komen ze anders in de binnenschermen?
lol, wat mij opviel incl interieur is dat bv men Speester Turbo wel mooi was maar het net niet was, lees stuurgevoel en interieur en schakelen en grote draaicirkel en trage gas bij gas loslaten (de connectie kreeg ik er niet in ook al was het een leuk ding en nog snel ook)Elise schreef:Het zal wel aan mij liggen, maar ik begrijp het allemaal niet meer.
De een heeft het over het rijgedrag, de volgende over de verschillende motoren, daarna komt draaicirkel aan de beurt en vervolgens gaan we het hebben over het verschil in stoelen en deurpanelen etc.?
Van onderstel naar interieur naar stoelen en nu een Mini. Je moet het sommige mensen niet te moeilijk maken Michel.Michel P schreef:Niels, een mini meet in het oosten van het land moet je willen
Michel
Jawel, maar als caravantrekker, niet voor een sportautosmiley schreef:- Volgens mij heeft lotus de Z22SE (speedsterblok) voor GM ontwikkeld
Ook dit ontken ik niet, maar ik gaf dit als voorbeeld ivm. het stuurgevoel, niet het onderstuur. Zware wielen zijn op alle fronten fout!smiley schreef:- Op de elise liggen ook standaard 175/16 bandjes. Ook daar flink onderstuur.
Ook een Speedster kun je veel agressiever laten uitlijnen. Als je er dan ook lichte velgen met goede banden en Nitrons onderzet, is de vergelijking met een Exige niet zo vreemd, hoor...smiley schreef:- Uitlijning; tja ik durf niet te zeggen of de speedster nog veiliger richting onderstuur staat af fabriek dan een elise. Misschien dat de loti mannen hier iets over kunnen zeggen.
En daar betaal je voor (zonder verder waardeoordeel van mij)smiley schreef:- Interieur is veel netter/strakker in de S2.
Moeilijk maken? Ik knoop er al geen touw meer aan vastallen schreef:Van onderstel naar interieur naar stoelen en nu een Mini. Je moet het sommige mensen niet te moeilijk maken Michel.Michel P schreef:Niels, een mini meet in het oosten van het land moet je willen
Michel
Als lotus er af fabriek een setje A048's opgooit, dan is duidelijk dat hij een trackfocus heeft.Hans R schreef:Waarom kan je Exige niet vergelijken met een Speedster? De basis is precies hetzelfde als een Elise.
Dan moet je überhaupt niet bij een Elise of Speedster zijn! De glasvezelbody gaat dat niet goed overleven. En met de kachels die erin zitten krijg je de rijp aan de binnenkant (!) van de ruiten er nooit af ...Niels schreef:Daarnaast heb ik een auto nodig die ook na twee weken bij -10 onder een pak sneeuw stil te hebben gestaan het gewoon moet doen. De K-series staat toch als iets minder betrouwbaar bekend meen ik gelezen te hebben (volgens mij hier op DF?).
Het grootste probleem van die auto's, de GRUWELIJKE verslaving om te blijven verbeteren.aan te passen.jaydee schreef: En je kunt zelf je aanpassingen samenstellen: hardheid van veren en dempers, merk en type velgen en banden, etc.
Lotusvolksmiley schreef:jaydee schreef: hoor verdraaid weinig over eigenaren die er veel aan doen. (wielen, banden, ophanging etc)
Of zou al hun geld op zijn na aanschaf
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten