ik vond het enorm opvallend...
heb de S1 met 120pk en S160 en 215pk S1 gereden, alle superfijn sturende.
heb de S2 111R nieuw gereden en ook superfijn sturen, de Exige (ook nieuw en lang stil gestaan) S2 stuurde wat hoekiger door de banden e.d. en door de weinige km I think...minder fijn toen in elk geval.
Echter de Speedster Turbo van mij met maar 3.000km op de klok stuurde lang zo vanzelfsprekend niet als de Elise's, ook een andere speciaal aangepaste Speedster turbo deed precies hetzelfde, echter de eigenaar vond er niks vreemds aan
Toen ik van men Speedster Turbo weer in de Elise S2 met Honda motor stapte merkte ik meteen dat fijne sturen weer op van de Elise, of dat nu de S1 of S2 was die stuurden beide als een gedachte/droom/makkelijk.
Dus ja, het is net het verschil tussen "perfect" en het net niet...
daarbij was de draaicirkel van de Speedster Turbo ook groter waar ik me ook aan ergerde voor zo'n kleine auto...
voorbeeld, de Z3M stuur je super makkelijk men garage in die aan de straat staat...bij de Speedster moet je nog een x extra steken anders red je het niet bij mijn garage, ik dacht WTF
en dan ook nog die slow response van het gaspedaal als je het gas los liet maakte dat ik me stoorde aan die mooie zwarte Speedster en hem rap weer verkocht