BMW 1 Serie M Coupé
- Arthur
- Auto: Nr.51
Re: 1 ///M Coupé
Dat kost een, uit D, geimporteerde toch ook? Staat ook ergens in deze 13579 pagina's
Waarom dan, nog, moeilijker doen?
- GTRene
staan er al een paar te koop nieuw in DLD vanaf 45.450,-euro incl btw
deze zwarte is iets duurder, 46K
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=3" onclick="window.open(this.href);return false;
benieuwd waar die dan op uit komt in NL
deze zwarte is iets duurder, 46K
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=3" onclick="window.open(this.href);return false;
benieuwd waar die dan op uit komt in NL
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Dit ziet er niet bepaald "strak" uit.................(of kijk ik weer te kritisch?)

- Fernando
je kijkt weer is te kritisch...
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Zal, maar ik vind die naden niet mooi................. 
- Fernando
dat die naad vrij groot is zal wel bewust gedaan zijn zodat je achterlicht niet versplintert als je die klep te hard dichtgooid... 
- Peric
En het valt extra op omdat het een witte auto is..
-
Tom
Ik stond pas achter zo'n nieuwe Passat bij het stoplicht. Nu is dat een saaie bak, maar viel mij wel op hoe ontzettend strak die achterlichten in de carrosserie zaten:

Dat doen ze dan wel echt goed bij VW.
-
Aernoudt
Wat ze bijvoorbeeld minder goed doen bij VW (en dan hebben we het nog maar even niet over de achterlijke fwd constructie) is de slapheid van hun koetswerken: rijd een garage in, en de hele koets tordeert. Zo erg dat bij mijn tiguan de B-stijlbekleding elke keer dat ik de garage in rijd (parkeergarage onder ons complex; vergelijkbaar met een grote parkeergarage) losspringt... (de auto is nu 1 jaar oud en doet dat al sinds dag 1) Zelfs de kangoo van mijn schoonzus doet dat niet eens :!:Tom schreef:....
Het hendeltje om de motorkap te openen breekt elke keer na een paar keer de motorkap (oliepijlen en zo) te hebben geopend. etc etc. Duitse degelijkheid bij vag? Haha..
-
M@rcel
Misschien een pre-productie model?romo schreef:Dit ziet er niet bepaald "strak" uit.................(of kijk ik weer te kritisch?)
- Michel P
Lekker belangrijk............ toch een Audi mannetjes Romoromo schreef:Zal, maar ik vind die naden niet mooi.................
Michel
- RVV
Voor 80K wel een terecht kritiek puntje.. voor 32K... niet dan is het toch goedkope troep, dan moet je niet zeuren 
- Michel P
Maar een Amerikaan zal het worst zijn voor 32k toch, dat de Roverheid dit soort auto's zwaar ontmoedigd waardoor deze auto hier 80k kost, tja wat moeten we daar mee.RVV schreef:Voor 80K wel een terecht kritiek puntje.. voor 32K... niet dan is het toch goedkope troep, dan moet je niet zeuren
Je koopt de 1M niet omdat het een absolute schoonheid is, maar om zijn Fahrdynamik lijkt me. Want moeders mooiste is het niet.
Michel
-
Andre
Een citroen DS3 WRC is dat ook niet. Maar ik denk als je achter het stuur zit dat je de haren wel recht op de kop hebt. 
Wij hebben m535i ziet er niet uit. Maar op papenburg driftdagen.nl weet je waarom je zo n ouwe fricandel rijdt.
Mijn autokeuze s zijn altijd gerelateerd naar de functie. En inderdaad ik koop een 1M niet voor de looks. Dan kan je beter een z4 3.5is halen zonder sper. Mooie bmw boulevard cruiser.
Wij hebben m535i ziet er niet uit. Maar op papenburg driftdagen.nl weet je waarom je zo n ouwe fricandel rijdt.
Mijn autokeuze s zijn altijd gerelateerd naar de functie. En inderdaad ik koop een 1M niet voor de looks. Dan kan je beter een z4 3.5is halen zonder sper. Mooie bmw boulevard cruiser.
-
M@rcel
Wat heb je toch met die DS3 WRC...... kap nah!!
- Michel P
Mag ook een Skoda Fabia WRC zijn, net zo lelijk, maar even veel pret!M@rcel schreef:Wat heb je toch met die DS3 WRC...... kap nah!!
*droomt van een 1M voor 32k...........* wat zou het een feest op de weg worden met die prijzen :banaan:
Michel
-
Aernoudt
Daar is al eens een liedje over geschreven; bedrog en zoMichel P schreef:[...
*droomt van een 1M voor 32k...........* wat zou het een feest op de weg worden met die prijzen :banaan:
Michel
- stefan740
Autovisie heeft ermee gereden
Ik heb die twee oranje vorige week ook op de ring gezien. Weet nog dat ik hoopte ze op de baan tegen te komen, zonder baankennis van hun kant moet ik er wel voorbij kunnen dacht ik
Ik heb die twee oranje vorige week ook op de ring gezien. Weet nog dat ik hoopte ze op de baan tegen te komen, zonder baankennis van hun kant moet ik er wel voorbij kunnen dacht ik
-
Rupie
Begrijp nog steeds niet waarom ze het opklapscherm eruit hebben gehaald.
-
Aernoudt
Echt knap hoorstefan740 schreef:...
- Remy
Klapscherm straalt geen kwaliteit uit.Ruben schreef:Begrijp nog steeds niet waarom ze het opklapscherm eruit hebben gehaald.
- RVV
Remy schreef:Klapscherm straalt geen kwaliteit uit.Ruben schreef:Begrijp nog steeds niet waarom ze het opklapscherm eruit hebben gehaald.
Ik heb ook zo'n klapscherm in de Z4, vind het inderdaad ook een wapsieflapsie oplossing. Meestal heb ik het scherm ook dicht zitten. Irritant is wel, dat als je skipt in je muzieklijst van je ipod of radiozender het scherm automatiche weer omhoog klapt.
-
k33z
Dat vond ik ook knap irritant toen ik de 130i nog had. Zeker als het donker is vond ik het prettig om met het scherm ingeklapt (lees uit) te rijden. Maar zodra je iets bediende mbt het audiosysteem ging hij weer open.RVV schreef:Remy schreef:Klapscherm straalt geen kwaliteit uit.Ruben schreef:Begrijp nog steeds niet waarom ze het opklapscherm eruit hebben gehaald.
Ik heb ook zo'n klapscherm in de Z4, vind het inderdaad ook een wapsieflapsie oplossing. Meestal heb ik het scherm ook dicht zitten. Irritant is wel, dat als je skipt in je muzieklijst van je ipod of radiozender het scherm automatiche weer omhoog klapt.
- RVV
Kees heb je nu geen last meer van 
-
k33z
Leuk heh dat FacebookRVV schreef:Kees heb je nu geen last meer van