Driving-fun.com Racecursus voor slechts €995,=
- RVV
Driving-fun.com Racecursus voor slechts €995,=
Volleerd coureur met de Driving-fun.com Racecursus voor slechts €995
De goedkoopste drie-daagse racecursus van Nederland op het TT circuit in Assen, Exclusief via inschrijving bij Driving-fun.com. Let op! Slechts zes deelname plaatsen beschikbaar. 2,3 en 4 november 2011. De Cursus is volledig onder begeleiding van Prodrive Racing School. Veel persoonlijke begeleiding en vooral rijden, rijden en nóg eens rijden. Een uitgelezen kans voor eigenaars van bijzondere, kostbare, al of niet klassieke sport- en racewagens. Een superaanbieding want normaal kost deze cursus €1565.
Je kunt na de cursus een officieel KNAF examen afsluiten, maar dit is niet verplicht. De kosten hiervan zijn €125,- je kunt op het aanmeldformulier aangeven of je dit wilt.
Eigen auto of huurracewagen?
De Racecursus gaat uit van deelname met eigen auto. Die uiteraard in goede staat moet verkeren. Maar het is ook mogelijk om een racecursus-auto te huren.
Caspers Track heeft een speciale aanbieding samengesteld, voor slechts €995,- kun je bij Coen een race-cursusauto huren (voor 3 dagen), een BMW 318ti en/of een BMW 320i.
dit is inclusief BTW, transport naar Assen, technische ondersteuning, slijtage, en afschrijving.
Maar exclusief: brandstof, schade en eventuele verzekeringspremie
Indien je dit wilt dan kun je dat aangeven op het inschrijfformulier..
Licentie-examen
De drie-daagse racecursus wordt afgesloten met een praktisch en theoretisch examen afgenomen door de Licentie Commissie van de KNAF. Het meedoen aan het examen is niet verplicht, er zijn ook deelnemers die 3 dagen op racesnelheid genieten en geen race aspiraties koesteren. Meer informatie via de KNAF op 071- 589 2601 of via http://www.knaf.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Driving-fun.com racecursus programma
Dag 1
•Theoretisch: zithouding, stuurbediening, schakeltechniek, onder- en overstuur, basis-bochtentechniek.
•Praktijk: oefenen bochtentechniek per bochtensectie, berijden van verkantingen, rem- en uitwijkoefeningen, algehele voertuigbeheersing.
•Avond: behandeling examenstof
Dag 2
•Theoretisch: geavanceerde bochtentechnieken, diverse raceweetjes.
•Praktijk: berijden hele baan, aan elkaar rijgen van bochten(secties).
•Avond: behandeling examenstof.
Dag 3
•Theoretisch: snelle behandeling examenstof, vragenvuur, tips.
•Praktisch: tot 15.00 uur rijden en oefenen.
•15.00 uur: start theorie-examen.
•15.00 uur: start praktijkexamen: 6 ronden rijden, waarvan 4 tellend.
•17.00 uur: Afsluiting van het programma.
Heeft u vragen over deze cursus, neem dan contact op via telefoonnummer 0320 - 284 688.
Voor inschrijving zie: http://www.driving-fun.com/1874/active/ ... chool.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
De goedkoopste drie-daagse racecursus van Nederland op het TT circuit in Assen, Exclusief via inschrijving bij Driving-fun.com. Let op! Slechts zes deelname plaatsen beschikbaar. 2,3 en 4 november 2011. De Cursus is volledig onder begeleiding van Prodrive Racing School. Veel persoonlijke begeleiding en vooral rijden, rijden en nóg eens rijden. Een uitgelezen kans voor eigenaars van bijzondere, kostbare, al of niet klassieke sport- en racewagens. Een superaanbieding want normaal kost deze cursus €1565.
Je kunt na de cursus een officieel KNAF examen afsluiten, maar dit is niet verplicht. De kosten hiervan zijn €125,- je kunt op het aanmeldformulier aangeven of je dit wilt.
Eigen auto of huurracewagen?
De Racecursus gaat uit van deelname met eigen auto. Die uiteraard in goede staat moet verkeren. Maar het is ook mogelijk om een racecursus-auto te huren.
Caspers Track heeft een speciale aanbieding samengesteld, voor slechts €995,- kun je bij Coen een race-cursusauto huren (voor 3 dagen), een BMW 318ti en/of een BMW 320i.
dit is inclusief BTW, transport naar Assen, technische ondersteuning, slijtage, en afschrijving.
Licentie-examen
De drie-daagse racecursus wordt afgesloten met een praktisch en theoretisch examen afgenomen door de Licentie Commissie van de KNAF. Het meedoen aan het examen is niet verplicht, er zijn ook deelnemers die 3 dagen op racesnelheid genieten en geen race aspiraties koesteren. Meer informatie via de KNAF op 071- 589 2601 of via http://www.knaf.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Driving-fun.com racecursus programma
Dag 1
•Theoretisch: zithouding, stuurbediening, schakeltechniek, onder- en overstuur, basis-bochtentechniek.
•Praktijk: oefenen bochtentechniek per bochtensectie, berijden van verkantingen, rem- en uitwijkoefeningen, algehele voertuigbeheersing.
•Avond: behandeling examenstof
Dag 2
•Theoretisch: geavanceerde bochtentechnieken, diverse raceweetjes.
•Praktijk: berijden hele baan, aan elkaar rijgen van bochten(secties).
•Avond: behandeling examenstof.
Dag 3
•Theoretisch: snelle behandeling examenstof, vragenvuur, tips.
•Praktisch: tot 15.00 uur rijden en oefenen.
•15.00 uur: start theorie-examen.
•15.00 uur: start praktijkexamen: 6 ronden rijden, waarvan 4 tellend.
•17.00 uur: Afsluiting van het programma.
Heeft u vragen over deze cursus, neem dan contact op via telefoonnummer 0320 - 284 688.
Voor inschrijving zie: http://www.driving-fun.com/1874/active/ ... chool.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
- RVV
Re: Driving-fun.com Racecursus voor slechts €995,=
Nog vijf plaatsen beschikbaar.
- Niels v D
Vermeld er wel even bij dat het examen extra kost..Wordt dan 1120 euro, maar vind ik nergens terug.
Anyway.. Ik heb me ingeschreven..
-
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Hmm, is natuurlijk wel een logische stap na de cursus van 12 juni.
Ben alleen wel benieuwd of er ook nog speciale prijzen zijn voor het huren van een auto. Straat auto zonder kooi ed. wordt denk ik niet toegelaten?
Lijkt me sowieso niet erg verstandig, aangezien het hier wel degelijk gaat om ook te racen met een paar man?
Ben alleen wel benieuwd of er ook nog speciale prijzen zijn voor het huren van een auto. Straat auto zonder kooi ed. wordt denk ik niet toegelaten?
Lijkt me sowieso niet erg verstandig, aangezien het hier wel degelijk gaat om ook te racen met een paar man?
- RVV
Niels dat is een goeie, de reden waarom ik het er niet bij had gezet is dat het niet verplicht is om een examen af te sluiten. Maar dit is ook niet echt duidelijk. Ik zet het er iig even bij!Niels v D schreef:Vermeld er wel even bij dat het examen extra kost..Wordt dan 1120 euro, maar vind ik nergens terug.
- RVV
Dat ga ik nog even voor je uitzoeken.Ben alleen wel benieuwd of er ook nog speciale prijzen zijn voor het huren van een auto.
- RVV
Richardt. schreef:Hmm, is natuurlijk wel een logische stap na de cursus van 12 juni.
- RVV
Nog vier plaatsen beschikbaar!
- RVV
Nog drie plaatsen beschikbaar!
- Kasteel
Nog 2
, mochten er nog andere organisaties zijn die een auto aanbieden, mag dat per pb
.

- RVV
De laatste 2 plaatsen zijn ook afgenomen. Dat is erg snel gegaan
. Ik ga volgende week met prodrive praten of meer mensen kunnen meedoen voor deze aanbieding. Maar ik kan niks beloven.

- jos_br
..........das je eigen schuld.RVV schreef: Dat is erg snel gegaan. .

Jos.
-
Als student moet je op de centen letten, ik heb dus besloten om voor de helft van het geld deze zomer m'n motorrijbewijs te halen. Daar heb ik de komende tijd meer aan denk ik 
Maar ik blijf het een top unitiatief vinden

- Niels v D
Motorrijbewijs voor minder dan 500e? gaat knap lastig worden denk ik..Richardt. schreef:Als student moet je op de centen letten, ik heb dus besloten om voor de helft van het geld deze zomer m'n motorrijbewijs te halen. Daar heb ik de komende tijd meer aan denk ik
Edit: vergeten dat je ook nog brandstof, autohuur ed moet betalen natuurlijk. Dan is motor inderdaad een stukje goedkoper.
-
Idd alles bij elkaar zou ik op bijna 2500 komen denk ik. Voor een papiertje waar ik eerst toch nog niets mee kan doen, wel enorm gaaf natuurlijk
Maar dat is motorrijden ook natuurlijk
Maar dat is motorrijden ook natuurlijk

- Niels v D
Je moet toch een keer van die centen af, Richardt. 
Welke df-ers hebben zich ingeschreven, Rico?

- RVV
Ohw als ik weer achter een PC zit meld ik dat wel even.Niels v D schreef:Je moet toch een keer van die centen af, Richardt.
-
OnlineBram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Als nou gewoon iedereen zich meldt in dit topic die zich niet ingeschreven heeft, weten we het zo 

- RVV
Groep 1:Niels v D schreef:Je moet toch een keer van die centen af, Richardt.
Misha Charoudin
Niels v D
Jurrian
Kasteel
Jos Br
Tony van E
-
Wie hebben er ook voor het hotel gekozen? ik zit nog te twijfelen.
- jos_br
Jurrian schreef:Wie hebben er ook voor het hotel gekozen? ik zit nog te twijfelen.
Ik niet, zit er 15min. rijden vanaf.
Jos.
- RVV
Ik heb goed nieuws voor de mensen die dit aanbod zijn misgelopen. Het is nog een keer mogelijk voor zes deelnemers om zich voor de racecursus aan te melden!
- Niels v D
Ik niet, neem zowiezo de camper mee. Hoop dat ik op de paddock of daarnaast kan kamperen, anders in de buurt een plekje opzoeken.Jurrian schreef:Wie hebben er ook voor het hotel gekozen? ik zit nog te twijfelen.
Weet iemand of je kan blijven slapen op de paddock door de week?
-
Niels v D schreef:Ik niet, neem zowiezo de camper mee. Hoop dat ik op de paddock of daarnaast kan kamperen, anders in de buurt een plekje opzoeken.Jurrian schreef:Wie hebben er ook voor het hotel gekozen? ik zit nog te twijfelen.
Weet iemand of je kan blijven slapen op de paddock door de week?
November is niet echt weer voor een tentje heh?
- Niels v D
Standkachel:) dus daar heb ik geen last van.