Tom zijn C2 VTS. foto's NEXT opvolger gezocht.
-
- Joopieboy
Re: Tom zijn C2 VTS. foto's NEXT opvolger gezocht.
Damn dat is een nasty schade zeg. 

- Linc (Bas)
Om nog maar even de fiesta ST aan te prijzen. Ik heb zelf 3 jaar lang een ST gereden en mis hem af en toe toch wel een beetje. Was een hele fijne auto die echt lekker strak stuurde. Onderstel is gewoon fantastisch van zo'n ding.
Maar zuiniger dan 1:10 ga je er niet mee halen denk ik nee. Tenminste niet als je op mijn manier er mee rijdt
Was trouwens een lease auto vandaar dat hij nu weg is.
Hier doe ik een rondje nurburgring met de fiesta:
Maar zuiniger dan 1:10 ga je er niet mee halen denk ik nee. Tenminste niet als je op mijn manier er mee rijdt

Was trouwens een lease auto vandaar dat hij nu weg is.
Hier doe ik een rondje nurburgring met de fiesta:
-
Allemaal prima om zo de verschillende meningen te lezen, maar ga geen onzin verkopen JP.JP schreef:Als je je zo in het verkeer gedraagt, kan ik er niet bij dat je dan superzuinig met je auto bent.Ronald Middendorp schreef:Nah, daar wordt die auto niet minder van hoor.JP schreef: DF staat toch niet voor aso? toch heeft hij een handje om via bijv. vluchtstroken in te halen.![]()
Elke week gepoetst, zegt mij niets over het onderhuidse....
Even kort, ik ben de eigenaar van 'die' RS182 inderdaad. Ex-HTS-Autotechniek student en werkzaam op de redactie van Auto&Motor TECHNIEK. (http://www.amt.nl)
Even wat rechtzetten:
Ja, ik heb inderdaad 1 keer (lees 1, uno, one) keer iemand via de vluchtstrook ingehaald omdat die persoon enorm irritant aan het doen was. De bink wilde uithangen. En ja, had ik niet zo moeten happen en reageren maargoed.
Dus dat 'handje van' mag je weglaten.
Daarnaast is de auto verder prima, onderhoud altijd bijgehouden en zelf gedaan. Met originele onderdelen (pa is chefwp bij een R.dealer) en met zorg.
Eveneens warmgereden, en ja, ook de nodige sprintjes, je rijdt tenslotte een RS die er eveneens voor gemaakt is om zo nu en dan even lekker te gebruiken waarvoor de auto is.
Er ligt inmiddels een andere (originele) uitlaat klaar en de vraagprijs is inderdaad ook gedaald.
Ik tuf er lekker mee door en kom vanzelf iets goeds tegen als opvolger. Verkoop ik de RS aan een andere liefhebber is het prima. Zo niet dan niet en kar ik er nog mee door.
Kortgezegd, als er interesse is hoor ik het wel naamgenoot

Ik kwam alleen even een 'gek verhaal' rechtzetten