Waar dient dat tafeltje voor op de achterzitting ?
Lijkt me dat je daar niet iets op gaat leggen wanneer de auto rijdt.
Nieuwe Audi A8
- Maus335i
Re: Nieuwe Audi A8
Goede vraag. Het tafeltje lijkt scheef te staan, dan glijd alles er wel af lijkt me bij het optrekken, maar misschien kan je hem rechter zetten met een hendeltje of wat dan ook? Een goede chauffeur moet dan 2 glazen wijn bijvoorbeeld wel op dat tafeltje kunnen houden, iets wat ons coureurs niet zo snel zal lukken needvh schreef:Waar dient dat tafeltje voor op de achterzitting ?

-
Lijkt wel een Ipad houder..........dvh schreef:Waar dient dat tafeltje voor op de achterzitting ?
Prachtige wagen trouwens,
Alleen is de A6 tegenwoordig al zo groot, waar heb je nog een A8 voor nodig?!
(Gister even in een nieuwe A6 gereden...)
- Petrolhead Tom
Maus335i schreef:Was ik het mee eens, maar hoe vaker ik hem zie hoe mooier ik hem begin te vinden... De nieuwe 7 kon me in het begin ook totaal niet bekoren, maar dat vind ik ook langzamerhand een mooie auto "worden".Tristan schreef:Ik was helemaal weg van de 2 voorgaande A8-modellen maar de nieuwe is echt een gedrocht. Het sportieve, mooie gelijnde is er bij het nieuwe model er helemaal vanaf. Ziet eruit als een mastodont.
Het wordt ook tijd dat je een keer verstandig wordt Maurice, gewoon weer terug naar Bmw. 760 Li is wel wat voor jou, kun je ook nog eens een driftdagje meepakken.