Nederland gaat naar de haaien

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door romo » 03 mei 2011, 20:08

Esther Ouwehand: “Ik ben blij dat een meerderheid in de Tweede Kamer het met de Partij voor de Dieren eens is dat het doden van paling door middel van een zoutbad een wrede traditie is. Er is tegenwoordig een verdovingsapparaat beschikbaar om een paling voorafgaand aan de slacht te verdoven. Dat er wettelijke regels worden opgesteld is daarbij zeer belangrijk, want anders kan er niet gegarandeerd worden dat die zoutbaden echt niet meer voorkomen.”

Ouwehand............................... :hmmm:

http://www.ouwehand.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;

of;

Afbeelding

Afbeelding

Juist, I see...............

Elise

Bericht door Elise » 04 mei 2011, 09:36

Pennucciracing Luco schreef:Omdat ze hier niks mogen Maus, zodra ze iets doen wordt hun gedrag of optreden onderzocht en krijgen ze een douw.
Bingo!

En er is een hele grote groep mensen die dit verdomd goed weten en er ook naar handelen en op die manier het bloed bij de dienders onder de nagels vandaan halen.......

Brava

Bericht door Brava » 04 mei 2011, 15:24

Maus335i schreef:Kom net weer uit New York waar je om de meeste agenten liever gewoon met een boog heen loopt, zeker de jongens met automatische geweren en kogelvesten. Ook al hebben de nodige agenten overigens een pens (jazeker, van de donuts of whatever), ze stralen nog STEEDS autoriteit uit. In Nederland zetten we jochies van 23 als volwaardige agenten in die vervolgens als hoofdtaak nog flitsen en bekeuren krijgen.

Hoe kan het dat er vrijwel geen respect voor de Nederlandse politie is, maar men dat wel heeft voor Amerikaanse, Spaanse, Italiaanse of bijv. Franse politie?
Wat een lulkoek. In de VS zijn al die Bubba's bewapend omdat iedere boerenlul daar een automatisch en/of zwaar kaliber wapen kan hebben. Het heeft niets met autoriteit te maken dat je daar met getrokken wapen een bon voor 5mph te hard rijden krijgt. Het is pure angst en lijfsbehoud.

Overigens houden NY "cops" er ook van om onschuldigen overhoop te schieten dan wel te sodomiseren met een bezemsteel. En "justice" spreekt ze dan vrij of geeft ze een tikje op de hand.

Nee, jij noemt het autoriteit, ik noem het onaantastbare en erger nog, onvoorspelbare arrogantie.

The land of the free and the home of the brave. :fy:

Maus335i

Bericht door Maus335i » 04 mei 2011, 15:41

Brava schreef:Wat een lulkoek. In de VS zijn al die Bubba's bewapend omdat iedere boerenlul daar een automatisch en/of zwaar kaliber wapen kan hebben. Het heeft niets met autoriteit te maken dat je daar met getrokken wapen een bon voor 5mph te hard rijden krijgt. Het is pure angst en lijfsbehoud.

Overigens houden NY "cops" er ook van om onschuldigen overhoop te schieten dan wel te sodomiseren met een bezemsteel. En "justice" spreekt ze dan vrij of geeft ze een tikje op de hand.

Nee, jij noemt het autoriteit, ik noem het onaantastbare en erger nog, onvoorspelbare arrogantie.

Wat hierboven staat is aperte onzin haha.

In NYC geld een zero tolerance beleid (sindsdien is het er ook een STUK veiliger overigens), dat houdt in dat je luistert naar het woord van een agent. Weiger je, krijg je problemen en dat is niet meer dan logisch. In Nederland komt iemand met een mes op je af en zodra je terugschiet ben je onderwerp van een onderzoek, krijg je oneervol ontslag etc. omdat je het niet voor elkaar hebt gekregen om iemand met praten tot stoppen te dwingen. Geen agent die meer iets durft, geen wonder dat je steeds meer watjes krijgt die zich het liefst alleen bemoeien met bekeuringen.

Onvoorspelbare arrogantie, maar geen autoriteit? Dus je wil zeggen dat jij wel even een grote bek zal hebben tegen "New York's finest" of een doorsnee state trooper. Haha ga toch weg gek :) Die gasten DWINGEN respect af, heel anders dan hier (wat overigens in de jaren '50/'60 nog wél prima mogelijk was).

Brava

Bericht door Brava » 04 mei 2011, 16:08

Maus335i schreef:
Brava schreef:Wat een lulkoek. In de VS zijn al die Bubba's bewapend omdat iedere boerenlul daar een automatisch en/of zwaar kaliber wapen kan hebben. Het heeft niets met autoriteit te maken dat je daar met getrokken wapen een bon voor 5mph te hard rijden krijgt. Het is pure angst en lijfsbehoud.

Wat hierboven staat is aperte onzin haha.

In NYC geld een zero tolerance beleid (sindsdien is het er ook een STUK veiliger overigens), dat houdt in dat je luistert naar het woord van een agent. Weiger je, krijg je problemen en dat is niet meer dan logisch. In Nederland komt iemand met een mes op je af en zodra je terugschiet ben je onderwerp van een onderzoek, krijg je oneervol ontslag etc. omdat je het niet voor elkaar hebt gekregen om iemand met praten tot stoppen te dwingen. Geen agent die meer iets durft, geen wonder dat je steeds meer watjes krijgt die zich het liefst alleen bemoeien met bekeuringen.

Onvoorspelbare arrogantie, maar geen autoriteit? Dus je wil zeggen dat jij wel even een grote bek zal hebben tegen "New York's finest" of een doorsnee state trooper. Haha ga toch weg gek :) Die gasten DWINGEN respect af, heel anders dan hier (wat overigens in de jaren '50/'60 nog wél prima mogelijk was).
Ik vind jouw mening klinkklare kul en jij vindt de mijne aperte onzin. Soit.

Ik wil alleen Mao nog even parafraseren: respect komt uit de loop van een geweer. Misschien toch niet: respect komt van 75kg overgewicht.

Ik denk uiteindelijk dat we verschillende opvattingen over respect hebben.

Maus335i

Bericht door Maus335i » 04 mei 2011, 16:18

Dat hebben we zeker, want voor een Nederlandse agent is weinig er respect te vinden. Laat dat inmiddels wel een feit zijn.

Even wat anders: http://www.nuzakelijk.nl/werk/2507364/p ... 5-mei.html" onclick="window.open(this.href);return false;

PvdA en SP weer ten voeten uit he :mrgreen: Crisis, werkloosheid, begrotingstekort... allemaal niet belangrijk! "Wie dan leeft, wie dan zorgt".

Rupie

Bericht door Rupie » 04 mei 2011, 16:39

Wat gaan we hiermee doen jongens? Paspoort afpakken en dumpen in het Ijsselmeer? :mrgreen:

http://www.nu.nl/binnenland/2507101/bel ... litie.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Brava

Bericht door Brava » 04 mei 2011, 17:00

Maus335i schreef:Dat hebben we zeker, want voor een Nederlandse agent is weinig er respect te vinden. Laat dat inmiddels wel een feit zijn.

Even wat anders: http://www.nuzakelijk.nl/werk/2507364/p ... 5-mei.html" onclick="window.open(this.href);return false;

PvdA en SP weer ten voeten uit he :mrgreen: Crisis, werkloosheid, begrotingstekort... allemaal niet belangrijk! "Wie dan leeft, wie dan zorgt".
Wat is het leven toch makkelijk eigenlijk, de PvdArabieren en de SP hebben het gedaan.

Een absoluut feit, door vele onweerlegbare voorbeelden bewezen.

Ik weet alleen dat ik voor het soort troglodiete, knokkelslepende obesitaslijder dat in de VS voor de gemiddelde diender moet doorgaan geen respect heb, waar hij ook mee bewapend is; of dat nu zijn tweecijferige IQ is, of zijn .44 Magnum. Nee, mijn mening varieert naar omstandigheden tussen medelijden en minachting. Het enige wat voor sommigen als respect uitgelegd zou kunnen worden, is dat ik liever twee blokken omloop dan enigerlei interactie met zo'n figuur te hebben. Maar dat is uiteindelijk meer gezond verstand dan respect. Ik ga ook niet met het bot van een valse pitbull spelen.

Overigens is dat respect voor de politie hier op het forum ook ver te zoeken.

HansD

Bericht door HansD » 04 mei 2011, 17:26

:clap: voor het gebruik van het woord troglodiet. Dat lees je, ik in ieder geval, niet zo vaak.
Jeweettog, politie moet bijna direct kunnen slaan of schieten bij een overtreding totdat iemand wordt geflitst. dan moeten ze 'echte' boeven gaan vangen (nog buiten dat dat flitsen door BOA's gebeurt en niet agenten) :wink: .

Tsja http://www.trouw.nl/tr/nl/4328/Opinie/a ... -uit.dhtml

Brava

Bericht door Brava » 04 mei 2011, 18:02

HansD schreef::clap: voor het gebruik van het woord troglodiet. Dat lees je, ik in ieder geval, niet zo vaak.
Jeweettog, politie moet bijna direct kunnen slaan of schieten bij een overtreding totdat iemand wordt geflitst. dan moeten ze 'echte' boeven gaan vangen (nog buiten dat dat flitsen door BOA's gebeurt en niet agenten) :wink: .

Tsja http://www.trouw.nl/tr/nl/4328/Opinie/a ... -uit.dhtml
Maar heb je respect voor de politie of voor de agent? De agent doet wat hem van boven wordt opgedragen, of dat nu flitsen is of een pedonetwerk oprollen. Hoe je ook met hem in contact komt, of dat nu is omdat je voor de zoveelste keer staande gehouden wordt of dat het als getuige is in genoemde pedozaak. Hij verdient je respect. Waar je kritiek op mag hebben is het beleid, of dat nu flitsen is, het gezever van Spee of het bestrijden van zware criminaliteit. Ik vind het prima dat je geen respect hebt voor het beleid, de leidinggevenden of de politiek die het beleid bepaalt.

Zoals gezegd, respect of respect?

Rupie

Bericht door Rupie » 04 mei 2011, 20:27

Ik vond Maxima wel heel ernstig kijken net. Zou ze aan d'r vader hebben gedacht? :whistle:

smiley
Auto: Opel Speedster Supercharged

Bericht door smiley » 04 mei 2011, 21:02

Ruben schreef:Ik vond Maxima wel heel ernstig kijken net. Zou ze aan d'r vader hebben gedacht? :whistle:
Misschien is de opbrengst van haar spotje wel gestort, en viel het wat tegen.
@7 sec:

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 04 mei 2011, 21:09

http://www.nrc.nl/nieuws/2011/05/04/gre ... erdenking/" onclick="window.open(this.href);return false;

Rupie

Bericht door Rupie » 04 mei 2011, 21:37

Tent ziet er niet erg chique uit. Zou ik geen probleem mee hebben als ze me daar weg zouden werken. :mrgreen:

romo

Bericht door romo » 04 mei 2011, 21:52

Die Duisenberg moet maar in de Gazastrook gaan wonen......................dan kunnen ze haar afvuren richting Israël......................

Zoiets..............maar dan met eigen gemaakte Hamas raketten aan die bezemsteel;

Afbeelding

GTRene

Bericht door GTRene » 04 mei 2011, 21:54

whaha :lol:
sommige verliezen inderdaad perspectief? (inzicht/overzicht over) of hoe noem je dat, ouwe zemelaars

romo

Bericht door romo » 04 mei 2011, 22:02

Zeg nou zelf...........................dat is dat mens op die bezemsteel................

Afbeelding

GTRene

Bericht door GTRene » 04 mei 2011, 22:34

we have a match :D

Greta de heks

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 05 mei 2011, 15:24

Lach er maar om, maar eigenlijk triest:
http://www.dumpert.nl/mediabase/1468851 ... plein.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 05 mei 2011, 16:05

Wat een onzin verhaal zeg, zou zo uit de telegraaf kunnen komen.
Hoeveel mensen zijn er niet die door gaan met wat ze om 20.00 uur aan het doen zijn.
Ze dacht dat die twee minuten om waren en begint te praten, big deal.
Omdat ze opkomt voor de Palestijnse zaak wordt het enorm opgeblazen.
Je hoeft het niet (altijd)met haar eens te zijn maar er zijn toch een paar dingen waar ze het toch bij het rechte eind heeft.
Israel laat aardig wat steekjes vallen wat betreft mensenrechten vind ik.
Volgens mij denken ze daar dat niemand ze wat kan maken en doen ze precies waar ze maar zin in hebben, maar dat is weer een heel ander verhaal natuurlijk.

GTRene

Bericht door GTRene » 05 mei 2011, 16:33

Robin schreef:Lach er maar om, maar eigenlijk triest:
http://www.dumpert.nl/mediabase/1468851 ... plein.html" onclick="window.open(this.href);return false;
zow...das best triest :lol:
sommige weten echt niks...en lullen maar wat :lol: en Canada de bezetter :roflol:
daar winnen we een oorlog mee, magoed dat ze zo onschuldig keek :angel:

kijk ik sta er ook niet verder meer bij stil (natuurlijk you keep war in mind), dat soort dingen weet ik nog wel zo ongeveer, en als ik een vraag niet zou weten hield ik me wel koest voor de kamera :lol:

Rupie

Bericht door Rupie » 05 mei 2011, 17:12

Downforce Hans schreef:Wat een onzin verhaal zeg, zou zo uit de telegraaf kunnen komen.
Hoeveel mensen zijn er niet die door gaan met wat ze om 20.00 uur aan het doen zijn.
Je hoeft het niet (altijd)met haar eens te zijn maar er zijn toch een paar dingen waar ze het toch bij het rechte eind heeft.
Volgens mij denken ze daar dat niemand ze wat kan maken en doen ze precies waar ze maar zin in hebben, maar dat is weer een heel ander verhaal natuurlijk.
Mee eens.

Brava

Bericht door Brava » 05 mei 2011, 17:33

Ruben schreef:
Downforce Hans schreef:Wat een onzin verhaal zeg, zou zo uit de telegraaf kunnen komen.
Mee eens.
+1

Shakes

Bericht door Shakes » 05 mei 2011, 18:26

Komt die valse feeks weer mooi in het nieuws.

Jammer dat het geen overlijdensbericht is.

Shakes

Bericht door Shakes » 05 mei 2011, 18:26

Komt die valse feeks weer mooi in het nieuws.

Jammer dat het geen overlijdensbericht is.

Plaats reactie