We've sh(g)ot him ! - Bin Laden
- dvh
We've sh(g)ot him ! - Bin Laden
http://www.nu.nl/buitenland/2505185/osa ... -dood.html" onclick="window.open(this.href);return false;
:o
Breaking
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... -N3dJvhgPg" onclick="window.open(this.href);return false;
:o
Breaking
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... -N3dJvhgPg" onclick="window.open(this.href);return false;
-
OnlineLuco
Re: We've (sh)(g)ot him ! - Bin Laden
HAHA, wees er maar trots op, 10 jaar heeft het geduurt voordat ze hem gevonden hadden, op zich vind ik dat een veel knappere prestatie
Het wachten is nu op wraakaanslagen.

Het wachten is nu op wraakaanslagen.
- Snipe
'Justice has been done,' zei Obama tijdens die persconferentie. Dus kennelijk is hij eerst opgepakt, toen uitgeleverd, heeft hij daarna een eerlijk proces gehad en is hij toen pas doodgeschoten. Dat hebben ze mooi stil weten te houden dan.
-
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Ik kan het niet zo goed geloven eigenlijk, maar toch mooi dat ie gepakt is.
Hoewel dit er zeker niet voor zal zorgen dat het terreur ook maar iets minder wordt is het toch zo dat alle beetjes helpen natuurlijk
Hoewel dit er zeker niet voor zal zorgen dat het terreur ook maar iets minder wordt is het toch zo dat alle beetjes helpen natuurlijk

- Robertdj
Volgens mij was dit een joker die een zittende president kon inzetten om wat populairder te worden.
-
May God bless you... Hatsjoe. Tja, voelt niet aan als mijn cup of tea.
-
+1Robertdj schreef:Volgens mij was dit een joker die een zittende president kon inzetten om wat populairder te worden.
Dus wie start de poll "wat word het doelwit voor de volgende aanslag in de USA ?"
ik gok:
Vrijheidsbeeld -> gewoon omdat het kan
Witte huis -> Obama ook meteen weg..
En natuurlijk nog iets waar een boel publiek is maarjah wat.. of zou de Al-Qaeda ook stiekem achter de duinbranden zitten van Noord-Holland en zijn we nu zelf de sjaak ??
Als je het mij vraagt los dit hele gebeuren niets op.. en begint het nu helemaal opnieuw
- Elise
Jij bent ook roomser dan de paus heSnipe schreef:'Justice has been done,' zei Obama tijdens die persconferentie. Dus kennelijk is hij eerst opgepakt, toen uitgeleverd, heeft hij daarna een eerlijk proces gehad en is hij toen pas doodgeschoten. Dat hebben ze mooi stil weten te houden dan.

- maarten22
- Auto: Porsche 911 964 C2
- GTRene
lol @we got him movie
blij dat ze hem zo ze zeggen door het hoofd hebben geschoten, echter nu hoor je dat ze het lichaam al in zee gedumpt hebben oid ivm respect voor de Islam?
respect voor zo'n Idioot? dat verdient ie toch niet...

blij dat ze hem zo ze zeggen door het hoofd hebben geschoten, echter nu hoor je dat ze het lichaam al in zee gedumpt hebben oid ivm respect voor de Islam?
respect voor zo'n Idioot? dat verdient ie toch niet...
- Snipe
Nee hoor. De uitkomst zou hetzelfde zijn geweest waarschijnlijk. Maar iemand domweg een kogel door z'n kop jagen en dan jezelf op de borst kloppen over gerechtigheid lijkt me een garantie voor wraakacties, denk je niet?Elise schreef:Jij bent ook roomser dan de paus heSnipe schreef:'Justice has been done,' zei Obama tijdens die persconferentie. Dus kennelijk is hij eerst opgepakt, toen uitgeleverd, heeft hij daarna een eerlijk proces gehad en is hij toen pas doodgeschoten. Dat hebben ze mooi stil weten te houden dan.
Het schijnt juridisch ook wel wat moeilijk te liggen, maar eerlijk gezegd lig ik daar niet wakker van omdat de uitkomst van een proces waarschijnlijk niet anders zou zijn geweest. In de Volkskrant legt Geert-Jan Knoops uit wat er mis mee is:
Geert-Jan Knoops, hoogleraar internationaal strafrecht, is kritisch over de gang van zaken. 'Het is verrassend dat de definitieve uitschakeling van Osama nu een feit is. Het Pentagon wist al lange tijd waar Osama zat: zolang ze hem maar goed in de gaten hielden, was er geen directe noodzaak om hem te doden. Juridisch bekeken is de zaak ook bijzonder interessant, want het internationaal recht staat het niet toe om zomaar een tegenstander te doden. Volgens het internationale recht had hij gearresteerd moeten worden en aan de VS uitgeleverd moeten worden om daar te worden berecht, zoals bijvoorbeeld met Milosevic ook is gebeurd.'
-
LOL
Gaan jullie maar lekker zeiken hier.
Vind het prachtig nieuws.
N.
Gaan jullie maar lekker zeiken hier.
Vind het prachtig nieuws.
N.
- Robin Hartog
-
Wees maar gewoon blij dat Nederland hierbij niet genoemd wordt. Komende iig maar even niet naar Amerika op vakantie. 

- GTRene
persoonlijk geen probleem mee, dat soort mensen indien bewezen e.d, mogen voor mij uit de weg geruimt worden, die hebben al zoveel rechten van andere mensen geschonden dat ze hun rechten verloren hebben, dead or alive
in leven laten kost de gemeenschappen ook veels te veel geld en dat verdienen ze niet, ze moeten ook nog totaal leeggeplukt worden en dat geld mag verdeeld worden ten goede van de mensen en ontwikkeling voor iets goeds in die landen.
maja hoe
in leven laten kost de gemeenschappen ook veels te veel geld en dat verdienen ze niet, ze moeten ook nog totaal leeggeplukt worden en dat geld mag verdeeld worden ten goede van de mensen en ontwikkeling voor iets goeds in die landen.
maja hoe

- Robertdj
Over 2 weken naar NY... :jenna:allen schreef:Wees maar gewoon blij dat Nederland hierbij niet genoemd wordt. Komende iig maar even niet naar Amerika op vakantie.
- WJ
lol at the top rated comment;maarten22 schreef:
"See what America can do when PSN is down?"

- Elise
Dead of Alive, dat maakt niet uit......die wraakacties komen er hoe dan ook toch wel.Snipe schreef:Nee hoor. De uitkomst zou hetzelfde zijn geweest waarschijnlijk. Maar iemand domweg een kogel door z'n kop jagen en dan jezelf op de borst kloppen over gerechtigheid lijkt me een garantie voor wraakacties, denk je niet?
Die meneer Geert-Jan Knoops heeft helemaal gelijk, dit hadden ze heel anders moeten aanpakken.Snipe schreef:Het schijnt juridisch ook wel wat moeilijk te liggen, maar eerlijk gezegd lig ik daar niet wakker van omdat de uitkomst van een proces waarschijnlijk niet anders zou zijn geweest. In de Volkskrant legt Geert-Jan Knoops uit wat er mis mee is:
Geert-Jan Knoops, hoogleraar internationaal strafrecht, is kritisch over de gang van zaken. 'Het is verrassend dat de definitieve uitschakeling van Osama nu een feit is. Het Pentagon wist al lange tijd waar Osama zat: zolang ze hem maar goed in de gaten hielden, was er geen directe noodzaak om hem te doden. Juridisch bekeken is de zaak ook bijzonder interessant, want het internationaal recht staat het niet toe om zomaar een tegenstander te doden. Volgens het internationale recht had hij gearresteerd moeten worden en aan de VS uitgeleverd moeten worden om daar te worden berecht, zoals bijvoorbeeld met Milosevic ook is gebeurd.'
Ze hadden gewoon een telegrammetje kunnen bezorgen met het verzoek of meneer Bin Laden zich even op het dichtsbijzijnde politiebureau zou willen melden om een paar vragen te beantwoorden.

ps.
Knap dat die meneer Geert-Jan Knoops nu al kan oordelen dat het de bedoeling was om hem te doden en niet de bedoeling was om het te arresteren.
Volgens mij was het iets verstandiger geweest als deze hoogleraar internationaal strafrecht niet voor zijn beurt zou praten

- Elise
De ijdeltuit heeft z'n grijze baard geverfdRobin Hartog schreef:

-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Mooi nieuws, weer een haatbaard minder. One down, a lot to go. 
Zal wel weer van alles achterzitten (alsof Pakistan nu pas wist waar hij zat, op 50 km van de hoofdstad vlakbij een legerbasis) maar politiek heb je altijd.
Verbaast me ergens wel dat ze hem hebben gepakt. Was natuurlijk een prachtig symbool richting het Amerikaanse volk om grote uitgaven aan wapenindustrie en oorlogen mee te verantwoorden. Nu moeten ze weer een nieuwe kwade genius bedenken.

Zal wel weer van alles achterzitten (alsof Pakistan nu pas wist waar hij zat, op 50 km van de hoofdstad vlakbij een legerbasis) maar politiek heb je altijd.
Verbaast me ergens wel dat ze hem hebben gepakt. Was natuurlijk een prachtig symbool richting het Amerikaanse volk om grote uitgaven aan wapenindustrie en oorlogen mee te verantwoorden. Nu moeten ze weer een nieuwe kwade genius bedenken.
- Robin Hartog
http://eu.techcrunch.com/2011/05/02/her ... bin-laden/" onclick="window.open(this.href);return false;

- Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Allemaal leuk en aardig, maar ik verwacht nu inderdaad wraakacties en OBL wordt/is nu helemáál martelaar voor het volk wat in hem geloofde. Er staat nu weer een andere idioot klaar om de boel door te zetten. Ik noem dit niet in de kiem smoren. Ik geloof 't allemaal niet zo.
Hoe was 't ook alweer: In liefde en in oorlog is alles geoorloofd, dus ook 'n headshot?
Bombardeer dan gewoon die hele regio en nog wat meer plat. Dan heb je 't over in de kiem smoren, inclusief burgerdoden, maar ok, dat werkte bij Japan ook om te capituleren.
Hoe was 't ook alweer: In liefde en in oorlog is alles geoorloofd, dus ook 'n headshot?
Bombardeer dan gewoon die hele regio en nog wat meer plat. Dan heb je 't over in de kiem smoren, inclusief burgerdoden, maar ok, dat werkte bij Japan ook om te capituleren.
-
lol dat is wel humor
- Robin Hartog
En ik ga over een paar maanden nog wel naar de States toe.. Hmm.. 

-
OnlineLuco
Volgens het radionieuws vanmorgen was Osama allang niet meer de echte leider, alleen nog op papier zeg maar.Robin schreef:Allemaal leuk en aardig, maar ik verwacht nu inderdaad wraakacties en OBL wordt/is nu helemáál martelaar voor het volk wat in hem geloofde. Er staat nu weer een andere idioot klaar om de boel door te zetten. Ik noem dit niet in de kiem smoren. Ik geloof 't allemaal niet zo.
Wel schijnt het dat de US al maanden onbemande vliegtuigjes met raketten op schuilplaatsen van el quaida afstuurt en er al veel doden zijn. Ik vermoed alleen dat dit nu wel tot wraakacties zal leiden. Aan de andere kant was dit onafwendbaar, alleen al uit imago overwegingen.