Jezus zegGijzer schreef:Ach ja. Valt allemaal wel mee hier. Ga naar Ibiza en bestel 2 redbull in 1 van de grote clubs daar en je bent 28 euro armer.......
Das pas ernstig.

Jezus zegGijzer schreef:Ach ja. Valt allemaal wel mee hier. Ga naar Ibiza en bestel 2 redbull in 1 van de grote clubs daar en je bent 28 euro armer.......
Das pas ernstig.
En dan wat up-spicen uit je heupflesje?Gijzer schreef:Ach ja. Valt allemaal wel mee hier. Ga naar Ibiza en bestel 2 redbull in 1 van de grote clubs daar en je bent 28 euro armer.......
Das pas ernstig.
Heupflesjes zijn niet hip natuurlijk.Erik dB schreef:En dan wat up-spicen uit je heupflesje?Gijzer schreef:Ach ja. Valt allemaal wel mee hier. Ga naar Ibiza en bestel 2 redbull in 1 van de grote clubs daar en je bent 28 euro armer.......
Das pas ernstig.
Had het laatst ook in Parijs. Een tapbiertje kostte iets van 7.50, en een Long Island Ice Tea iets van 14 euro. Na 4 van die dingen kon ik weer naar huis, was toch een betere deal
Oh je geeft dus gewoon toe dat je te kritisch bent als het op vrouwen aankomtGTRene schreef:ik ga heel af en toe naar de afhaal chinees, daar krijg je tenminste service![]()
ze vraagt altijd, wilt u me-nu?
ze is helaas niet men smaak en zeg daarom, nee dank u, doet u alleen de Kip-ananas met nasi maar
Dan was het zeker stiiiiiiiil aan de ooooverkant.....MartijnS schreef:Tilburg gister, ene kant van de straat bier voor 2,20 en precies aan de overkant voor 1,50
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot] en 3 gasten