EXE-TC suspension
- Mathieu
EXE-TC suspension
http://www.exe-tc.co.uk
Ik had er nog nooit van gehoord.
Maar dit lijkt me een serieuze concurrent van Moton en Reiger e.d?
Ik had er nog nooit van gehoord.
Maar dit lijkt me een serieuze concurrent van Moton en Reiger e.d?
- Erik
- Auto: BMW ///M
Re: EXE-TC suspension
Top van de top !!!!!!!
Ik denk dat ze ietsje boven reiger zitten, als je kijkt hoeveel er internationaal groupa of n mee rijden en de wrc ook geloof ik
Redelijk onbetaalbaar voor de kloot als ikzelf
Ik denk dat ze ietsje boven reiger zitten, als je kijkt hoeveel er internationaal groupa of n mee rijden en de wrc ook geloof ik
Redelijk onbetaalbaar voor de kloot als ikzelf

- Andry
- Auto: Evo 7 RS2/ E90 LCI / Kadett C
EXE- TC gebruikte lang geleden voor hun eerste dempers housings van......Intrax. Tegenwoordig doen ze alles zelf en de prijzen zijn, voor de straatsets, niet zo schrikbarend als je denkt
Voor mijn Evo kwam het op 2500 gbp. Er schijnt iets 'speciaals' met hun manier van demping te zijn.
Trouwens: EXE TC is vele malen wereldkampioen rally met Citroën Sport.

Trouwens: EXE TC is vele malen wereldkampioen rally met Citroën Sport.
-
Bijna 3000 euro voor een straatsetje niet schrikbarend? 

- Andry
Een normale Intrax HDA set met vol alu topmounts zou me ook meer dan 2300 kosten. M'n Öhlins straatset was nog een klap duurder en kwam ook boven de 3k uit. Op het moment dat je afrekent denk je van: ben ik wel wijs
Zijn ze gemonteerd en ga je rijden: sodeknetter dat rijd goed
Een fatsoenlijk, dus geen D2, XYZ ed. onderstel kost gewoon geld

Een fatsoenlijk, dus geen D2, XYZ ed. onderstel kost gewoon geld
- Bert ///M3
3000 is wel een beetje de ondergrens voor profi materiaal, dan heb je entry level spul. Kijk je wat er onder WTCC wagens etc zit dan zit je zo tussen de 8.000 en 12.000 euro voor alleen de dempers en montagespul etc.
-
OnlineLuco
Voor 3k heb je ook geen fatsoenlijk intrax setje 

- Andry
Ik denk dat je voor 3k alleen iets op de 2e hands markt kan vinden als je iets profi's wil. M'n Öhlins set was de Road & Track set http://www.roadandtrackbyohlins.com/en/" onclick="window.open(this.href);return false; dus gewoon de straatset3000 is wel een beetje de ondergrens voor profi materiaal, dan heb je entry level spul.

- Bert ///M3
Ja ligt er ook aan wat je als profi ziet.
Bij profi denk ik aan schokbrekers voor wedstrijdgebruik. Kan dus enkelvoudig verstelbaar zijn. Wil je de alleruitgebreidste 3 of 4 way sets dan mag je je portemonee wel even trekken.
Daarin heb je ook nog weer premium brands natuurlijk. Moton / JRZ / Ohlins bijvoorbeeld is weer van een hele andere orde als iets ala Intrax. Ook andere prijskaartjes dus. Grofweg kan je al zeggen wil je bij Intrax een set 4Way hebben dan koop je bij Moton net de 2Way
Trouwens ik heb ergens gelezen dat Moton onlangs opgekocht is door AST

Bij profi denk ik aan schokbrekers voor wedstrijdgebruik. Kan dus enkelvoudig verstelbaar zijn. Wil je de alleruitgebreidste 3 of 4 way sets dan mag je je portemonee wel even trekken.
Daarin heb je ook nog weer premium brands natuurlijk. Moton / JRZ / Ohlins bijvoorbeeld is weer van een hele andere orde als iets ala Intrax. Ook andere prijskaartjes dus. Grofweg kan je al zeggen wil je bij Intrax een set 4Way hebben dan koop je bij Moton net de 2Way

Trouwens ik heb ergens gelezen dat Moton onlangs opgekocht is door AST

- Remy
Klopt Bert:
http://ast-usa.com/blog/2011/05/25/ast- ... -v-assets/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://ast-usa.com/blog/2011/05/25/ast- ... -v-assets/" onclick="window.open(this.href);return false;