Is iemand nog op zoek naar een M1
- Downforce Hans
Is iemand nog op zoek naar een M1
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ULTRA-RA ... 256324f967" onclick="window.open(this.href);return false;
- Petrolhead Tom
Re: Is iemand nog op zoek naar een M1
Wat een fantastisch apparaat!
- Fernando
Waarschijnlijk kost me dit een ban maar ik vind het dus echt een lelijk hok. (i.t.t. de raceversie)

- GTRene
mooi ding...
voor in een museum, klinkt als een stofzuiger
voor in een museum, klinkt als een stofzuiger

-
- Auto: VW luchtgekoeld
Enige BMW die me wat doet. Einzigartig!
Advertenties hebben vaak betere fotos dan dat je uit een museum haalt 8)
Advertenties hebben vaak betere fotos dan dat je uit een museum haalt 8)
- Brava
- Niels v/d burgh
- Auto: Zweedse diesel
Prachtige auto

- Niels
- Auto: Prius+
Mooiste BMW ooit by far 8)
- Chris van S.
Absoluut een uber BMW!
Paar jaar geleden proefgereden in deze M1.

Geweldige icoon om in je garage te hebben staan.
Maar omdat je scheef in de auto zit krijg je na 30 minuten kramp.
Techniek is niet altijd even betrouwbaar en de koetsdelen zijn van polyester zodat er veel M1's waren met haarschuren in de lak.
Buiten dat heeft de M88/1 blok dry sump smering en dus een boodschap doen met de auto is er niet bij.
En aangezien Sr. niet ver van de zaak woont zou het zelfs slecht voor de M1 zijn om op een zonnige dag naar de zaak te rijden.
Kortom we hebben een 2002ti opnieuw op laten bouwen tot FIA specs om klassieke rally's mee te rijden.
Overigens, paar jaar geleden was de waarde van de M1's ongeveer 100 a 125k in euro's. Deze auto doet omgerekend 200k. Dus een M1 is wel een goede investering....
Paar jaar geleden proefgereden in deze M1.
Geweldige icoon om in je garage te hebben staan.
Maar omdat je scheef in de auto zit krijg je na 30 minuten kramp.
Techniek is niet altijd even betrouwbaar en de koetsdelen zijn van polyester zodat er veel M1's waren met haarschuren in de lak.
Buiten dat heeft de M88/1 blok dry sump smering en dus een boodschap doen met de auto is er niet bij.
En aangezien Sr. niet ver van de zaak woont zou het zelfs slecht voor de M1 zijn om op een zonnige dag naar de zaak te rijden.
Kortom we hebben een 2002ti opnieuw op laten bouwen tot FIA specs om klassieke rally's mee te rijden.
Overigens, paar jaar geleden was de waarde van de M1's ongeveer 100 a 125k in euro's. Deze auto doet omgerekend 200k. Dus een M1 is wel een goede investering....

- Martijn_bmw
inderdaad geweldig zo'n M1
ik heb ooit eens in luxemburg een M1 club door de stad horen komen.
ik stond bij een stoplicht waar ze rechtsaf moetsen en dan een helling omhoog, geweldig dat geluid
stuk of 50 M1's bij elkaar 8)

ik heb ooit eens in luxemburg een M1 club door de stad horen komen.
ik stond bij een stoplicht waar ze rechtsaf moetsen en dan een helling omhoog, geweldig dat geluid

-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Ben er vorig jaar eens één tegengekomen op de autobahn.
Tja.... apart exclusief ding maar zegt me verder niks. Vind 'em niet eens mooi.
Tja.... apart exclusief ding maar zegt me verder niks. Vind 'em niet eens mooi.
-
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Worden we waarschijnlijk samen gebanned, want ik vind zo'n geval ook niet om aan te zienFernando schreef:Waarschijnlijk kost me dit een ban maar ik vind het dus echt een lelijk hok. (i.t.t. de raceversie)

- Jeffer
Fantastische wagen de M1
- GTRene
zo'n dikke/brede race M1 vind ik wel leuk, maar zo'n standaard uit de schowroom geval is nu echt oud zeg maar en underpowered e.d.
showroom/verzameling, leuk maar hoef hem niet voor dagelijks

-
Daar is een M1 ook te kostbaar voor. Maar realiseer je wel dat de M1 primair als racer voor de ETC is ontwikkeld. Enkel de homologatieregels maakten een straatversie noodzakelijk en dan is het echt vorm volgt functie. Paul Rosche was destijds project-manager voor het E26-project en is daarbij niet over een nacht ijs gegaan. En dat zie je aan elk detail terug.GTRene schreef:zo'n dikke/brede race M1 vind ik wel leuk, maar zo'n standaard uit de schowroom geval is nu echt oud zeg maar en underpowered e.d.
Tijdens mijn bezoek aan BMW Mobile Tradition in 2005 heb ik een drietal straatversies en een vijftal Pro-cars bestudeerd en er zelfs ingezeten. Daarvan weet ik dat een M1 heel wat beter in elkaar is geschroefd dan andere supercars uit zijn tijd. Het is niet alleen een supercar, maar ook een auto die je dagelijks kan gebruiken.
-
OnlineHielke
Leuk poetsobject.
Direct verkopen en er een nieuwe Porsche voor terug kopen.
Direct verkopen en er een nieuwe Porsche voor terug kopen.
-
Z'on door marketing gedreven product met een identiteits crisis dat vervolgens alleen maar afschrijft. Tja, ieder zijn meug.Hielke schreef:Direct verkopen en er een nieuwe Porsche voor terug kopen.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Een icoon in zijn tijd, OK, net er na ook nog..........................nu alleen nog maar een investeringsobject, dat zegt ook direct genoeg....................het is verworden tot oude meuk, ingehaald door de tijd die voor niets en niemand stilstaat en onverwoestbaar haar slopende werk voortzet, tot er alleen stof over is..................
Ik heb bij deze kar (die ik ook in haar glorie tijd boven mijn bed had hangen) het zelfde gevoel als de "Magnum Ferrari" (308 GTS of een 328 GTS? Ik haal het altijd doorelkaar)............................het is mooi geweest...................het "hora est" heeft reeds lang geklonken voor deze krasse knarren karren...................
Ik heb bij deze kar (die ik ook in haar glorie tijd boven mijn bed had hangen) het zelfde gevoel als de "Magnum Ferrari" (308 GTS of een 328 GTS? Ik haal het altijd doorelkaar)............................het is mooi geweest...................het "hora est" heeft reeds lang geklonken voor deze krasse knarren karren...................