Ik zag je rijden, ging lekker of niet ? Zag er iig goed uit.yorick schreef: Toch maar een jaarkaart genomen en de eerste 40 ronden zijn gereden.
Nürburgring: alle foto's, filmpjes en verhalen!
- Miesjel
- Auto: MX5 NA, MX5 NC, RAV4
Re: Nürburgring: alle foto's en filmpjes en verhalen !
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Steven en ik waren er maandag ook. Ik vond het niet eens zo extreem druk, zoals het wel eens is met Pasen. Volgens mij was het op de baan erg goed te doen.
Bart, volgens mij heb je mij als vuistman ontdekt bij het ingaan van T13?
Bart, volgens mij heb je mij als vuistman ontdekt bij het ingaan van T13?
-
Happytree
+1DG schreef:Post jij maar eens een filmpje. Gaan we die uitgebreid met zn allen analyseren...Petrolhead Tom schreef:Je lijn verbeterd? En dan ben ik de grapjas?![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga er ook niet meer op in, hopeloos.
@ SKDR: Ik vind deze filmpjes 100x beter dan vorig jaar. vorig jaar had ik dezelfde mening gegeven als Tom je maakte niet de indruk dat je echt gevoel voor het rijden had, en ook naar nuttige tips van mede forumgangers zag ik weinig verbetering.
Nu rij je in mijn ogen veel rustiger wat de snelheid gunstig beinvloed, wel ga je erg vaak terug naar de 2e versnelling en pak je in verschillende filmpjes bochten in een anderen versnelling waardoor je in mijn ogen niet echt in een ritme komt. ook laat je hier en daar wat asfalt liggen.
Verder ben ik benieuwd wat voor tijden diegene rijden die zoveel commentaar hebben (dan bedoel ik geen PS3 / Xbox tijden)
- KW
Ik ben met editen van m'n onboard video in de TransAm zo ver dat ik al kan zien wat m'n laptimes waren
Lap 1 = 15:52.2
Lap 2 = 15:08.3
Dit is dus met volledige GP-track erbij. Ik had mezelf beloofd erg rustig aan te doen maar daar is dus niks van terecht gekomen
Al met al niet eens zo slecht voor zo'n gare boot 
Ja het kan veel sneller maar dat zal me werkelijk worst wezen, vind het te belangrijk datie heel blijft. Heb er verder erg van genoten en daar gaat het om 8)
Edit:
als ik de GP-track eraf knip zodanig dat ik ongeveer gelijk zit aan een normale NS-ronde kom ik uit op
Lap 1 = 12:24
Lap 2 = 11:34
Nou heb ik een vergelijk met de 'normale' tijden. Ja ik blijf er bij, niet eens zo slecht. M'n eerste laps in m'n Vectra aantal jaar terug waren langzamer
Lap 1 = 15:52.2
Lap 2 = 15:08.3
Dit is dus met volledige GP-track erbij. Ik had mezelf beloofd erg rustig aan te doen maar daar is dus niks van terecht gekomen
Ja het kan veel sneller maar dat zal me werkelijk worst wezen, vind het te belangrijk datie heel blijft. Heb er verder erg van genoten en daar gaat het om 8)
Edit:
als ik de GP-track eraf knip zodanig dat ik ongeveer gelijk zit aan een normale NS-ronde kom ik uit op
Lap 1 = 12:24
Lap 2 = 11:34
Nou heb ik een vergelijk met de 'normale' tijden. Ja ik blijf er bij, niet eens zo slecht. M'n eerste laps in m'n Vectra aantal jaar terug waren langzamer
- vwk
Hmm, heb tot nu toe niet echt getimed, ben wel benieuwd want heb gister de auto maar opnieuw uit laten lijnen.
Voor uitspoor, achter teveel toespoor, camber achter ongelijk (halve graad) en voor anderhalve graad verschil in camber.
Had wel een leuke aanhaker, de eigenaar van Rent4Ring moest een Caterham testen voor een Engels autoblad. 750KG, 175PK op semi's. Gelijk het rechte stuk GP-strecke op, daar ging ik hem voorbij.
Zonder al te veel verkeer lekker vlot rond, maar heb ik hem na Ex-Muhle voorbij gelaten, de banden gaven me niet het vertrouwen meer op dat punt.
Uiteindelijk met rustig aan bij de verzameling Olspur bordjes en erg rustig na een M3 en een Peugeot RCZ die met elkaar gekust hadden na Pflanzgarten (die linksaf sterk naar beneden) kwamen we redelijk tegelijk het rechte stuk op. BTG met GP Strecke 12min.
Ben er niet ontevreden over (1e keer GP Strecke), maar heb er ooit met de 328i een 8.46 uitgeperst op UniRoyal's
Moet er met de M3 toch wel onder kunnen, maar heb er tot 3 weken terug al tijden niet meer gereden.
Volgende keer als de uitlijning verder gefixed is eens kijken wat het wordt.
Voor uitspoor, achter teveel toespoor, camber achter ongelijk (halve graad) en voor anderhalve graad verschil in camber.
Had wel een leuke aanhaker, de eigenaar van Rent4Ring moest een Caterham testen voor een Engels autoblad. 750KG, 175PK op semi's. Gelijk het rechte stuk GP-strecke op, daar ging ik hem voorbij.
Zonder al te veel verkeer lekker vlot rond, maar heb ik hem na Ex-Muhle voorbij gelaten, de banden gaven me niet het vertrouwen meer op dat punt.
Uiteindelijk met rustig aan bij de verzameling Olspur bordjes en erg rustig na een M3 en een Peugeot RCZ die met elkaar gekust hadden na Pflanzgarten (die linksaf sterk naar beneden) kwamen we redelijk tegelijk het rechte stuk op. BTG met GP Strecke 12min.
Ben er niet ontevreden over (1e keer GP Strecke), maar heb er ooit met de 328i een 8.46 uitgeperst op UniRoyal's
Moet er met de M3 toch wel onder kunnen, maar heb er tot 3 weken terug al tijden niet meer gereden.
- KW
Ach, zolang je wielboutjes maar vastzitten hevwk schreef:Ben er niet ontevreden over (1e keer GP Strecke), maar heb er ooit met de 328i een 8.46 uitgeperst op UniRoyal's![]()
- yorick
De eerste 10 rondjes was weer even wennen. Zondag middag met de semi's kwam ik weer een beetje in het ritme. Heb 1 rondje getimed en kwam op 8min 33 BTG. Was een relatief rustig rondje met 4 inhaalacties.
- MathijsRC
Hier een aantal fotos van de auto's die 25 april zijn aangekomen bij het Dorint hotel in nurburg. Helaas moest ik deze dag weer terug naar huis en heb daarom jammer genoeg geen circuit foto's kunnen maken.

Event: GranTurismoEvents Nurburgring 2011
Date: 2011-4-25
-
Pictures: 118
Link to pictures: http://mbmedia.nl/pictures/125-granturi ... gring-2011
-
Preview pics:

Event: GranTurismoEvents Nurburgring 2011
Date: 2011-4-25
-
Pictures: 118
Link to pictures: http://mbmedia.nl/pictures/125-granturi ... gring-2011
-
Preview pics:
- MathijsRC
Date: 2011-4-22 t/m 25
-
Pictures: 394
Link to pictures: http://mbmedia.nl/pictures/126-easter-w ... gring-2011
-
En hier nog de foto's van de Nordschleife Touristenfahrten. (op de banne klikken voor de foto's)
Preview pics:
- Miesjel
- Auto: MX5 NA, MX5 NC, RAV4
Enkele snapshots die ik van NL'ers heb gemaakt.

-
Royke
Ben ik de enige die zich kapot erger aan het gedrag van die celica met betrekking tot het knipperen van zijn licht. Nog voor dat hij bij zijn voorganger is gelijk als een zwakzinnige zitten knipperen.
- KW
Filmpjes!! 
Verwacht geen hoge snelheden, maar 1 rondje in deze boot is spannender dan 5 rondjes in een M3 of 911. Op sommige momenten zat ik verder al echt aan de limiet van het kunnen van dit ding, het is geen race maar "touristen"fahrten, en heb ik daar heel veel plezier mee gehad

Op YT te zien in 720p. Speakers en subwoofer open en kijken maar
Lap 1:
Lap 2:
Verwacht geen hoge snelheden, maar 1 rondje in deze boot is spannender dan 5 rondjes in een M3 of 911. Op sommige momenten zat ik verder al echt aan de limiet van het kunnen van dit ding, het is geen race maar "touristen"fahrten, en heb ik daar heel veel plezier mee gehad
Op YT te zien in 720p. Speakers en subwoofer open en kijken maar
Lap 1:
Lap 2:
- Petrolhead Tom
Wat klinkt zo'n oude Amerikaan toch gaaf! Haha. Volgens mij verslikte meneer C-estate zich behoorlijk in de eerste bocht op de GP-Strecke of niet?
- Harrie D
Valt wel mee, de echte verslikkers maken daar optimaal gebruik van de uitloopmogelijkheden.
- Knot
Hij klinkt zeker heerlijk KW!
- KW
Idd, je hebt onderstuur en je hebt die C-EstatePetrolhead Tom schreef:Wat klinkt zo'n oude Amerikaan toch gaaf! Haha. Volgens mij verslikte meneer C-estate zich behoorlijk in de eerste bocht op de GP-Strecke of niet?
- Gijs.
Filmpje van tijdens het Gran Turismo Event op de ring gister
, dikke bak die MC Stradale!
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=o8XP_3h8Ahc#ws[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=o8XP_3h8Ahc#ws[/youtube]
- Joy
Lekker geluid KW
. Schakel je de automaatbak handmatig terug ?
- KW
Ja, ben bijna continu aan het schakelen. Wat je hoort klikken is dat schakelen alsook soms de handrem die ik ook elke bocht gebruik.
- ErikMartijn
- KW
Oh sorry dacht dat ik dat al ergens uitgelegd had, maar niet dus. De rembalans ligt stock veel te ver naar voren, en aangezien de handrem dezelfde trommelschoenen aantrekt als de voetrem kun je daarmee gewoon de voetrem op de achterwielen wat kracht bijzetten. Scheelt enorm voor die zwaar ondermaatse stock voorremmen. Op straat niet nodig, maar in deze omstandigheden een must.
- Williams
Nog 3 foto"s gevonden van de Nurburgring:

- KW
- Macboy
Subliem verslag weerPaskal schreef: Mijn verslag inclusief foto's kun je hier vinden
- daNpy
+1, leuk om te lezen Pascal!Macboy schreef:Subliem verslag weerPaskal schreef: Mijn verslag inclusief foto's kun je hier vinden