doch lijkt het al wel een tikkie anders te voelen al met al, niet zo als zeg een paar jaar geleden...
der zit geloof ik een zelfstellende in, dus veel merk je niet denk, maar het voelt of de platen wat minder zijn ook al slipt ie niet, en het lager e.d. ook wat minder worden, ook al rammelt ie nog niet...zoiets

heb gewoon zo'n gevoel

daarbij moet ik als ik het laat doen zeker weten wat er in zit en of het verschil maakt.
de M62 of S62 in de M62 kan beide geloof ik? en toch zit er iets verschil in een nokje ofzo? vandaaro

Manhart zou het kunnen weten, althans een member hier denkt dat, en doie zou het een keer vragen, op men mail wil Manhart het me niet zeggen, die zeggen alleen wij kunnen hier alles voor je...ja maar mijn zakken zijn niet zo diep

als ik maar weet wat er in past, dan kan ik een leuke set halen die leuk geprijst is en laat dan meteen de hele mikmak vernieuwen alles wat met de koppeling te maken heeft.
en ja bedankt dat je er over begon, heb naar de ontluchting een jaar geleden nog gezoct maar kon het niet vinden, dacht zal der wel niet opzitten.
maar toen je er weer over begon en nu dit lek daar...ben ik me verder gaan verdiepen en verrek :banaan: dus happy hiero, thx.
volgens mij zeiden ze zelfs bij de dealer destijds dat het een gesloten systeem was...en ik dacht dat voordien zelf ook hoor, nog nooit zoiets gehad of eerder gehoord.

tot dus een jaar ofzo terug (maar weer vergeten omdat ik er vree mee had dat het er dan niet opzat)