Nürburgring: alle foto's, filmpjes en verhalen!
- StefanW
- Auto: 106 Rallye S2 & BMW 114i
Re: Nürburgring: alle foto's en filmpjes en verhalen !
Afgelopen weekend ook op de Ring geweest. Heb 6 rondes gemaakt met de 207.

- dvh
Even wat scherper voor je geprobeerd te maken !Harrie Spoor schreef:De andere foto was voor deze gemaakt, maar die miste wat scherpte.Knot schreef:Heeft ie geen multitransport shot gemaakt dan? Wellicht dat ie m doorgeschoten heeft naar rechts?Harrie Spoor schreef:Is gemaakt door een vriend van me, als ik perse moet zeiken had ik de auto liever wat meer in het midden gehad, maar ik vind m ook heel goed gelukt.
Heb ze net iig even gecropt:
![]()
Hopelijk heb je er iets aan.
- KW
Hoewel ik tientalle fotografen waarvan velen met enorme toeters langs de baan heb gezien tijdens mijn 2 laps heb ik toch nog maar 5 pics gevonden. Ik vind het hele gave pics dus ben toch erg blij!

Ik zou nooit met het ding de Ring op gaan, omdat het ding er simpelweg totaal niet geschikt voor is. Ouwe gare bak, ouwe Amerikaanse ophanging, zwaar ondermaatse remmen, enz
Maar de afgelopen jaren begon het hoe langer hoe meer te jeuken. En deze zeldzame gelegenheid om de NS + volledige GP track te doen wilde ik ook zeker niet laten lopen. En sja, dan maar gewoon 'omdat het kan'
en er een echt 'toeristen'rondje van maken op m'n dooie gemakje 
Nou heb ik dat 'dooie gemakje' niet echt kunnen opbrengen, gewoon gasgeven met het ding!
weliswaar met beleid, maartoch
haha

Anyway, hij heeft beide laps overleefd
Ik zou nooit met het ding de Ring op gaan, omdat het ding er simpelweg totaal niet geschikt voor is. Ouwe gare bak, ouwe Amerikaanse ophanging, zwaar ondermaatse remmen, enz
Nou heb ik dat 'dooie gemakje' niet echt kunnen opbrengen, gewoon gasgeven met het ding!
Anyway, hij heeft beide laps overleefd
- dvh
Gave foto !
Mooi ding zo !
- Petrolhead Tom
+ heel veel, wat een gaaf ding zeg! Een gewone 207 doet me niks maar dit is echt gaaf!dvh schreef:
Gave foto !
Mooi ding zo !
- Jurriuit
Even Sonny Snepvangers een PM sturen, die heeft nog watt foto's van jouw bolide.StefanV6 schreef:Afgelopen weekend ook op de Ring geweest. Heb 6 rondes gemaakt met de 207.
*mooie plaatjes*
@SKRD, ook ik zie vooruitgang in je filmpjes ten opzichte van vorig jaar.
1 puntje van kritiek, en dat heeft niets te maken met je filmpjes maar meer met je gedrag op de parkplatz afgelopen vrijdag. Je kon er over de koppen lopen en jij probeerde het publiek opzij te duwen met je bumper voordat ze je überhaupt konden zien. Doe daar gewoon rustig, is voor iedereen leuker
- Paskal
- Auto: meerdere
Ik was er ook weer afgelopen weekend...
Zowel met de 205 als de X5 de nodige rondes gereden. Mijn verslag inclusief foto's kun je hier vinden. Veel leesplezier
@Stefan: strakke 207 heb je. Ben je in één van de rondes nog voorbij gegaan in mijn groene karretje
Zowel met de 205 als de X5 de nodige rondes gereden. Mijn verslag inclusief foto's kun je hier vinden. Veel leesplezier
@Stefan: strakke 207 heb je. Ben je in één van de rondes nog voorbij gegaan in mijn groene karretje
- Petrolhead Tom
Gaaf verslag weer Paskal, foto's van de X5 zien er ook goed uit.
- vwk
Jou nog tegengekomen (terug naar huus?), rond 5 a half 6.Marc RS4 schreef:Mindere foto,maar ik ken dat ventje wel ergens van...![]()
![]()
Ik sta er ook weer mooi op:
- vwk
Zou best kunnen, had de link met de trans-am compleet gemistKW schreef:vwk schreef:Kasteel ook geweest?
Deze heb ik enkele keren op de foto gezet. Moet alles nog uitzoeken overigens maar komt wel online.
Heb ik jou trouwens niet ook gezien bij Hannes eind vd middag? Je mocht wel ff hoi zeggen
Ik moest plassen, had dorst, en wilde m'n laatste rondje nog maken, dus ook zo weer weg.
Mij toevallig nog op de foto?
- Harrie D
Yup, in het filmpje wat ik gepost heb rijd ik volgens mij 1 van jullie nog voorbij.Lars Oosterveen schreef:Die E28 en anderen stonden naast ons op VS toch?
(De groep met Peugeot Rallye`s)
Indien je het commentaar niet kan verstaan, het kwam dr in het kort op neer dat diegene in de 106 nu ws het ding gaat verkopen en een originele 520i gasbak gaat zoeken omdat die sneller zijn
-
ErikS
Nounounou, onderschat die rallye'tjes niet....
Meer het lef van de bestuurder. Het is TF natuurlijk, geen circuit rijden......

Meer het lef van de bestuurder. Het is TF natuurlijk, geen circuit rijden......
- KW
Heb ff snel door m'n foto's gebladerd maar helaas. Misschien dat je nog op een filmpje te zien bent maar dat kan ik nu niet ff kijken.vwk schreef:Mij toevallig nog op de foto?
Zag wel dat ik een hele dikke foto van Kasteel z'n Z4 heb bij Pflanzgarten 1.
- Drake
Precies , maar het is toch mooi als je met een oude wiebelbmw nog leuk rondjes kunt makenErikS schreef:Nounounou, onderschat die rallye'tjes niet....
Meer het lef van de bestuurder. Het is TF natuurlijk, geen circuit rijden......![]()
- Harrie D
Net alsof wij niet snapten dat die rallye een stuk sneller zou zijn, maar je moet iets hebben om onderweg over te geinen als het op de rechte stukken niet opschiet 
- Knot
Lekker verhaal weer Paskal!
Ik heb nog nooit aan elkaar gereden, staat wel op de verlanglijst.
Ik heb nog nooit aan elkaar gereden, staat wel op de verlanglijst.
- Knot
Zie dat je vaak heel vroeg binnen zit (ook hit/hit/miss ipv miss/hit/miss), is dat je stijl of ligt dat aan de auto (fwd)?Sebastian Keijmel schreef:
9min09
In deze lap haal ik erol nog in mijn zijn duitse celica @ fuchsrohre
-
Mike R32
- Auto: 292PS/402,7NM/6.600U/pm.
Mooie plaatjes mannen 8)
Lijkt me wel leuk om eens met de auto op het circuit te gaan maar aan de andere kant ben ik ook zuinig op de auto.
Lijkt me wel leuk om eens met de auto op het circuit te gaan maar aan de andere kant ben ik ook zuinig op de auto.
- VLA
Lotus Evora is ook erg niceSebastian Keijmel schreef:Ja dat klopt er zou een exige s komen dit jaar maar de auto is echt veel te klein voor mij ivm met mijn lengte ik kan er net niet recht in zitten, en ik zit er zo hoog in dat je maar een paar meter zicht heb voor je. niet te doen dus.VLA schreef:Evora ? Plannen gewijzigd ? Volgens mij had ik ergens gelezen dat je een Exige ging kopen ?Sebastian Keijmel schreef:en over die rolkooi dat wordt misschien meer wat voor mijn volgende auto: lotus evora.
Dus ga ik maar voor een lotus evora bruikbaar als daily driver en ook geschikt voor zo een paar keer per jaar naar een paar circuits gaan, maar dat wordt een jaartje langer doorsparen.
- KW
Ik zou nooit met m'n ouwe gare TransAm de Ring op gaan... nou toch gedaan. En dat hebben we overleefd. Dus als jij met een wat modernere auto gaat moet dat helemaal geen probleem zijn.Mike R32 schreef:Mooie plaatjes mannen 8)
Is dat R32 in je naam een Golf of een Skyline? Maakt niet uit, beide zijn prima geschikt om mee over de Ring te gaan.
- Robertdj
Check woonplaats en plaatje, dan weet je het.
- KW
Ah ok, nouja dat is ook zeker geschikt voor de Ring. Gewoon gaan dus en doe alles met beleid 
- Kasteel
Het was weer echt een superdagje, zoals al eerder gemeld viel de drukte reuze mee, Heb redelijk me rondjes kunnen rijden, was een heerlijk dagje, maar liep qua tempo niet op z'n best (zat/kwam er niet helemaal in). Zag overigens vuistman-Nauta nog langs de baan staan, nog geprobeerd daar ook te gaan kijken, maar na 5 minuten zoeken ben ik maar weer naar de baan gegaan
.
, je wekt me nieuwsgierigheid
, ben ik totaal minder foto's van de Z4 tegen gekomen dan van de TransAm tot op heden, maar heb ook maar 4 rondes gedaan
.
KW schreef:
Zag wel dat ik een hele dikke foto van Kasteel z'n Z4 heb bij Pflanzgarten 1.
- yorick
Vond het GP circuit niet boeiend, veel te breed. Doordat ik daar geen baankennis heb liep het voor geen meter. Heerlijk om daarna weer de NS op te draaien
Bij toeval ontdekt dat mijn auto zonder ABS veel beter aanvoelt tijdens het remmen na pflanzgarten en Quiddelbacher Höhe. Normaal trap ik daar meteen in de ABS (nooit echt gevoeld) en dat brengt een hoop onbalans. Zijn er anderen die daar ook last van hebben?
Toch maar een jaarkaart genomen en de eerste 40 ronden zijn gereden.
Bij toeval ontdekt dat mijn auto zonder ABS veel beter aanvoelt tijdens het remmen na pflanzgarten en Quiddelbacher Höhe. Normaal trap ik daar meteen in de ABS (nooit echt gevoeld) en dat brengt een hoop onbalans. Zijn er anderen die daar ook last van hebben?
Toch maar een jaarkaart genomen en de eerste 40 ronden zijn gereden.
-
Sebastian Keijmel
Als het mee zit eind 2012 anders ergens in 2013, ligt er een beetje aan of ik een mooie 2e hands tegenkomLotus Evora is ook erg niceWel gelijk een flink stuk duurder.
Wanneer verwacht je hem te halen ?