En ik!Ruben schreef:Mag ik het nog even benadrukken?Mathieu schreef: Maar Ferdi, als je nu niet zo mierenn#*kerig was dan kan je dus in een briljant leuke auto rijden.
Een bijzondere Porsche Boxster Spyder
-
Re: Een bijzondere Porsche Boxster Spyder
- Petrolhead Tom
Voor de volledigheid nog maar een keer.Ruben schreef:Mag ik het nog even benadrukken?Mathieu schreef: Maar Ferdi, als je nu niet zo mierenn#*kerig was dan kan je dus in een briljant leuke auto rijden.

- Mathieu
Doe ik ook nog effe een extra duit in het zakje, het is tenslotte dinsdag dus wat maakt het uit?Petrolhead Tom schreef:Voor de volledigheid nog maar een keer.Ruben schreef:Mag ik het nog even benadrukken?Mathieu schreef: Maar Ferdi, als je nu niet zo mierenn#*kerig was dan kan je dus in een briljant leuke auto rijden.
- Petrolhead Tom
- Hans R
- Auto: Jeep Rubicon
En ik ook nog maar een keer!Mathieu schreef:Doe ik ook nog effe een extra duit in het zakje, het is tenslotte dinsdag dus wat maakt het uit?Ruben schreef:Mag ik het nog even benadrukken?Mathieu schreef: Maar Ferdi, als je nu niet zo mierenn#*kerig was dan kan je dus in een briljant leuke auto rijden.

Mathieu

- Apolo2
Mooi gebaar en mooi verslag, altijd goed als zoiets kan helpen de zon achter de wolken te zien!