Post jij maar eens een filmpje. Gaan we die uitgebreid met zn allen analyseren...Petrolhead Tom schreef:Je lijn verbeterd? En dan ben ik de grapjas?![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga er ook niet meer op in, hopeloos.
Nürburgring: alle foto's, filmpjes en verhalen!
-
DG
Re: Nürburgring: alle foto's en filmpjes en verhalen !
-
Sebastian Keijmel
Nou dat is nu precies wat ik ook denk.Petrolhead Tom schreef:Je lijn verbeterd? En dan ben ik de grapjas?![]()
![]()
![]()
![]()
@ DG
Krijgen we dit weer:
Nee, Ik film niet want dat mag niet. en dan nog ik wil er helemaal niet mee patsen. ik hou m lekker prive. krijgen we al dat gedoe weer. ect bla blaat
- Riceaux
Hierin moet ik toch Tom even verdedigen, hij schreeuwt niet van de daken dat hij goed kan rijden, of dat hij z'n lijnen verbeterd met een computerspelletje in tegenstelling tot SKRD.DG schreef:Post jij maar eens een filmpje. Gaan we die uitgebreid met zn allen analyseren...Petrolhead Tom schreef:Je lijn verbeterd? En dan ben ik de grapjas?![]()
![]()
![]()
![]()
- Erik dB
Kunnen we dit draadje niet voor de volwassener posts bewaren en het welles/nietes/jij kan niet rijden geneuzel op een FOK-achtig forum plaats laten vinden?
- Petrolhead Tom
Ik schreeuw ook nergens dat ik super goed kan rijden. Maar ik ga niet als een idioot full atack op een openbare weg elke bocht aanvallen en de apex missen. Dat is namelijk gewoon dom en onbezonnen gedrag. Ik vind skrd nog steeds een rijdende tijd bom die niet weet wat er gebeurt als het echt mis gaat. Vergis je niet Sebastiaan met die snelheden die jij en je auto halen lijkt een trip richting staal me niet prettig.
Hier laat ik het ook bij want dit is toch een terugkomend verhaal.
Hier laat ik het ook bij want dit is toch een terugkomend verhaal.
-
Goedemans
@Sebastian: als je hier filmpjes post dan kun je natuurlijk commentaar verwachten. Hard rijden is niet alleen een wetenschap, maar ook een kwestie van héél véél oefenen. En een echte coureur leert altijd bij, elke keer dat hij rijdt. En hij staat ook altijd open voor advies om zichzelf te verbeteren.
Mijn advies aan jou en ook aan alle anderen die hard over de Ring willen rijden is om een rolkooi, race-stoel en minimaal een vierpunts-gordel in de auto te monteren. Want als het misgaat, overleef je het waarschijnlijk niet. En die ervaring heb ik van heel dicht bij meegemaakt, want mijn vader [Ab Goedemans] is op de Ring verongelukt. En die kon vreselijk goed rijden. Dus geef dat geld nou maar uit, want een leven is zeer kostbaar.
Mijn advies aan jou en ook aan alle anderen die hard over de Ring willen rijden is om een rolkooi, race-stoel en minimaal een vierpunts-gordel in de auto te monteren. Want als het misgaat, overleef je het waarschijnlijk niet. En die ervaring heb ik van heel dicht bij meegemaakt, want mijn vader [Ab Goedemans] is op de Ring verongelukt. En die kon vreselijk goed rijden. Dus geef dat geld nou maar uit, want een leven is zeer kostbaar.
-
Sebastian Keijmel
Ja tuurlijk mag je commentaar geven maar doe het dan normaal en onderbouw het dan ook, ipv van ik keek maar 1 min en ik was het beu en je lijn is nog steeds niks. Dan kom je ook heel geloofwaardig en normaal over...Goedemans schreef:@Sebastian: als je hier filmpjes post dan kun je natuurlijk commentaar verwachten. Hard rijden is niet alleen een wetenschap, maar ook een kwestie van héél véél oefenen. En een echte coureur leert altijd bij, elke keer dat hij rijdt. En hij staat ook altijd open voor advies om zichzelf te verbeteren.
en over die rolkooi dat wordt misschien meer wat voor mijn volgende auto: lotus evora maar erg practisch is het niet want het moet ook een daily driver zijn. en de celica gaat het ook niet worden want die gaat naar mijn vader waarschijnlijk.
- Petrolhead Tom
Aan praktische zaken heb je niet zoveel als je met 120+ richting vangrail gaat.
Maar goed ik zal even inhoudelijk reageren kijk je mee?
0:26 je mist de apex volledig.
0:30 je gaat de bocht veel te hard in.
0:55 ben je wel goedwijs om daar aan je stoel te gaan sleuren? WTF!
0:58 aardig wat onbalans in je auto doordat je even daarvoor aan je stoel zat te rukken, de beelden liegen niet.
1:29 wederom je stoel? Staat dat ding niet automatisch goed? Heel apart.
1: 34 weer heel wat onbalans in je auto.
En dan heb ik nog tot Ardenauer Forst gekeken maar dan bekruipt mij niet een keer het gevoel dat het de rest van de ronde wel beter gaat en dus is het zonde van mijn tijd om het rondje af te kijken.
0:58 aardig wat onbalans in je auto doordat je even daarvoor aan je stoel zat te rukken, de beelden liegen niet.
En dan heb ik nog tot Ardenauer Forst gekeken maar dan bekruipt mij niet een keer het gevoel dat het de rest van de ronde wel beter gaat en dus is het zonde van mijn tijd om het rondje af te kijken.
- Joy
Als ik de filmpjes bekijk zie ik toch wel vooruitgang ten opzichte van vorig jaar. Je kunt commentaar geven op elke stuurfout of afwijkende lijn die in het filmpje voorkomt maar dat vind ik spijkers op laag water zoeken.
- Petrolhead Tom
Er zit zeker vooruitgang in maar ik vind dat zijn snelheid nog steeds veel te hoog ligt. Het is al iets minder gevaarlijk dan vorig jaar maar nog steeds niet echt safe.
-
Sebastian Keijmel
en dat moet ik serieus nemen 1:34 onbalans in je auto op een recht stuk. en 0.58 onbalans in de auto omdat ik aan mijn stoel zit natuurlijk.Petrolhead Tom schreef:Aan praktische zaken heb je niet zoveel als je met 120+ richting vangrail gaat.
1:29 Ja hij stond niet in een keer goed dus nam ik de tijd voor het volgende rechte stuk en doe het daar. raar he....
Het is duidelijk dat jij niet gewend bent om op de limiet te rijden maar ver er onder en dan figuur rijden(de lijn).
En dat je een onstabiele auto nodig hebt om echt hard door bochten te gaan maar jij bent natuurlijk veilig onderstuur gewend. ook staat dit keer mijn auto meer onderstuurt afgesteld als eerst en zit er nog meer gewicht achterin om hem stabieler te houden. En jij spreekt al over een onstabiele auto. een neutrale of iets overstuurt afgestelde auto is niet stabiel. Een echt stabiele auto onderstuurt alleen.
Misschien is er iemand die beter komentaar kan geven dan dit.
Dit is idd meer spijkers op laag water zoeken dan de zognaamde positive kritiek
- JP
Zit zeker genoeg tempo in,maar ik kan niet goed zien of het overmoed is. Hij lijkt wel steeds sneller te willen, ook door steeds zijn rondetijden te posten. Ach, laat hem toch gaan....als hij lol heeft en andere niet hindert...who gives a damn.
Enige wat me wel opvalt, het lijkt alsof hij erg ver naar achter zit, zowat de armen helemaal gestrekt. Lijkt me zelf niet plezierig.
Enige wat me wel opvalt, het lijkt alsof hij erg ver naar achter zit, zowat de armen helemaal gestrekt. Lijkt me zelf niet plezierig.
-
Sebastian Keijmel
kijk maar @ 2.17 (gebogen armen) ik probeer namelijk altijd een goede houding te hebben en dicht op mijn stuur te zitten. zodat je genoeg controle en macht over je stuur hebt voor als je eens een beetje overstuur ofzo hebt. daarom stel ik hem ook alleen in die lap bij omdat ik hem vergeten was terug naar voren te zetten. ik zet hem namelijk alleen tijdens de lap zelf zo omdat het niet comfortabel is met mijn postuur / lengte om heel de tijd zo te rijden.
en het klopt ik zet bij elk filmpje een laptime.
ook probeer ik altijd zo hard te rijden als kan.
ik ging helemaal niet voor records.
Want die 9min02 is al mooi, je moet gewoon geluk hebben met verkeer.'
maar het zal leuk zijn als ik ooit toch nog eens met deze auto onder de 9 min rijdt. voor als ik hem weg doe.
Want dit moet makkelijk kunnen in de goede omstandigheden
en het klopt ik zet bij elk filmpje een laptime.
ook probeer ik altijd zo hard te rijden als kan.
ik ging helemaal niet voor records.
Want die 9min02 is al mooi, je moet gewoon geluk hebben met verkeer.'
maar het zal leuk zijn als ik ooit toch nog eens met deze auto onder de 9 min rijdt. voor als ik hem weg doe.
Want dit moet makkelijk kunnen in de goede omstandigheden
-
Marc R
Ik zal mijn filmpje maar niet posten als ik dit zo lees..... 
- KW
Deze heb ik enkele keren op de foto gezet. Moet alles nog uitzoeken overigens maar komt wel online.vwk schreef:Kasteel ook geweest?
Heb ik jou trouwens niet ook gezien bij Hannes eind vd middag? Je mocht wel ff hoi zeggen
Wat zul jij weinig filmpjes kijken als jij zo idioot kritisch bent over hoe iemand volgens jou moet rijden... heb medelijden met jePetrolhead Tom schreef:Maar goed ik zal even inhoudelijk reageren kijk je mee?
-
ErikS
Helemaal eens.Joy schreef:Als ik de filmpjes bekijk zie ik toch wel vooruitgang ten opzichte van vorig jaar. Je kunt commentaar geven op elke stuurfout of afwijkende lijn die in het filmpje voorkomt maar dat vind ik spijkers op laag water zoeken.
Zo slecht is dit filmpje niet.
- VLA
Evora ? Plannen gewijzigd ? Volgens mij had ik ergens gelezen dat je een Exige ging kopen ?Sebastian Keijmel schreef:en over die rolkooi dat wordt misschien meer wat voor mijn volgende auto: lotus evora.
- KW
da's al weer oud jaVLA schreef: Evora ? Plannen gewijzigd ? Volgens mij had ik ergens gelezen dat je een Exige ging kopen ?
- Miesjel
- Auto: MX5 NA, MX5 NC, RAV4
Hou eens op met dat eeuwige gezeik ajb.Petrolhead Tom schreef:Er zit zeker vooruitgang in maar ik vind dat zijn snelheid nog steeds veel te hoog ligt. Het is al iets minder gevaarlijk dan vorig jaar maar nog steeds niet echt safe.
-
Sebastian Keijmel
Ja dat klopt er zou een exige s komen dit jaar maar de auto is echt veel te klein voor mij ivm met mijn lengte ik kan er net niet recht in zitten, en ik zit er zo hoog in dat je maar een paar meter zicht heb voor je. niet te doen dus.VLA schreef:Evora ? Plannen gewijzigd ? Volgens mij had ik ergens gelezen dat je een Exige ging kopen ?Sebastian Keijmel schreef:en over die rolkooi dat wordt misschien meer wat voor mijn volgende auto: lotus evora.
Dus ga ik maar voor een lotus evora bruikbaar als daily driver en ook geschikt voor zo een paar keer per jaar naar een paar circuits gaan, maar dat wordt een jaartje langer doorsparen.
- 911-lover
Idd , typisch DF verhaal .
Moraalridders en supercriticasten op anderen achter een computer , maar zelf .........
Moraalridders en supercriticasten op anderen achter een computer , maar zelf .........
-
Marc R
Mindere foto,maar ik ken dat ventje wel ergens van...

- Lars Oosterveen
- Jesper
- Auto: BMW M135i
De enige die ik op het moment gevonden heb:

-
HSR
En zo ist. Zeiken om het zeiken. Dit werd toen ook al gedaan bij Jos zijn Golf Dieselcup wagen.911-lover schreef:Idd , typisch DF verhaal .