Hielke jij test graag auto's van anderen maar wat doe je bij brokken? Brokken = dokken heb ik altijd geleerd. Ik kan niet in je portemonnee kijken maar als Andre die M3 GTS van Gerwin leent dan geloof ik wel dat die twee daar netjes uit zullen komen.Hielke schreef:
Oplossing is simpel. Die auto's moeten bij mij gebracht worden. Tegelijk of om de beurt, ik ben niet zo kritisch. Na een weekje weet ik alles en kunnen ze weer opgehaald worden. Een tot in het bot neutraal testverslag is daarmee verzekerd. Wie brengt de eerste?
BMW 1 Serie M Coupé
-
Tom
Re: 1 ///M Coupé
-
OnlineHielke
Mij zul je met die auto's zonder verzekering niet op een circuit zien rijden Tom. En ik neem aan dat Andre en Gerwin elkaar bij een totall op de openbare weg ook niet zo uit de beurs gaan betalen. Waar heb je anders verzekeringen voor. Ik snap je punt dus niet.Tom schreef:Hielke jij test graag auto's van anderen maar wat doe je bij brokken? Brokken = dokken heb ik altijd geleerd. Ik kan niet in je portemonnee kijken maar als Andre die M3 GTS van Gerwin leent dan geloof ik wel dat die twee daar netjes uit zullen komen.Hielke schreef:
Oplossing is simpel. Die auto's moeten bij mij gebracht worden. Tegelijk of om de beurt, ik ben niet zo kritisch. Na een weekje weet ik alles en kunnen ze weer opgehaald worden. Een tot in het bot neutraal testverslag is daarmee verzekerd. Wie brengt de eerste?
-
Tom
Mee eens dat je zoiets gewoon via verzekering laat afhandelen. Maar diegene gaat wel wat tredes omlaag en het kost je wat jaartjes om op het oude niveau te komen. Ik vind het vanzelfsprekend dat die extra verzekeringskosten (die je niet gehad zou hebben als je op dezelfde trede was gebleven, dus zonder schade) dan ook betaald worden. Ook dat kan behoorlijk oplopen bij een verzekering van GT3-prijsklasse lijkt me.
-
OnlineHielke
Andre,
jij moet mij inmiddels ook wel een beetje kennen dacht ik. Bij testen interesseren die cijfertjes me helemaal niks. Op het circuit juist des te meer.
Bij een test van een sportieve auto interesseert me slecht een ding: In hoeverre weet die auto me te entertainen. Hoe groot is de jahoo factor.
jij moet mij inmiddels ook wel een beetje kennen dacht ik. Bij testen interesseren die cijfertjes me helemaal niks. Op het circuit juist des te meer.
Bij een test van een sportieve auto interesseert me slecht een ding: In hoeverre weet die auto me te entertainen. Hoe groot is de jahoo factor.
-
Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Hielke, prima punt, maar jouw en mijn jahoo factor zijn al verschillend(al zullen ze at the end of the day eerder dichterbij elkaar liggen dan je nu denkt), maar een jahoofactor blijft subjectief zoals we weten uit andere autotests en van andere autotesters/journalisten....
Lopen we warm voor Jeremy Clarkson of hebben we meer beleving bij Jason Plato. Geilen we meer op Vicky of varen we blind op autoweek/autokampioen. Vertrouwen we op Chris Harris of op de mannen/vrouwen(Saurma/Anja Wassertheurer)van Sportauto, of allebei. Of zijn we nog steeds superfan van Tiff?
Vaak lezen we wat we lezen willen en wat in ons DF straatje past natuurlijk....
Lopen we warm voor Jeremy Clarkson of hebben we meer beleving bij Jason Plato. Geilen we meer op Vicky of varen we blind op autoweek/autokampioen. Vertrouwen we op Chris Harris of op de mannen/vrouwen(Saurma/Anja Wassertheurer)van Sportauto, of allebei. Of zijn we nog steeds superfan van Tiff?
Vaak lezen we wat we lezen willen en wat in ons DF straatje past natuurlijk....
-
OnlineHielke
Ik mis weer je punt. Ik snap niet goed waarom je dit thema, bij een aanstaande test van een auto van de importeur, te berde brengt.Tom schreef:Mee eens dat je zoiets gewoon via verzekering laat afhandelen. Maar diegene gaat wel wat tredes omlaag en het kost je wat jaartjes om op het oude niveau te komen. Ik vind het vanzelfsprekend dat die extra verzekeringskosten (die je niet gehad zou hebben als je op dezelfde trede was gebleven, dus zonder schade) dan ook betaald worden. Ook dat kan behoorlijk oplopen bij een verzekering van GT3-prijsklasse lijkt me.
Ik wil er best wel op ingaan, daar niet van. Zal ik je eens vertellen waarom je mij wel een auto kunt brengen? Omdat ik in de 29 jaar dat ik een rijbewijs heb nog nooit een schade gereden heb. Natuurlijk kan het mij ook gebeuren, maar de track record vwb schades en risico op schade spreekt in mijn voordeel. Gebeurt het dan toch dan ligt het risico van de no claim bij de eigenaar. Dan moeten ze me maar geen auto meegeven. Ik vraag er niet om.
- Robin Hartog
Hielke is net een Autogespot gassie; ook allemaal ritjes bietsen.

-
Robin
Tja, dat er niet om vragen, dat weet ik zo net nog niet Kerstma.
Maar ik breek 'n lans voor Hielke hier.
Als ik ooit een oranje McLaren F1 LM, F40LM of Ford RS 200 Evo met 650pk zou bezitten, krijgt Hielke 'm zonder na te denken een ritje mee. No doubt.
Maar ik breek 'n lans voor Hielke hier.
Als ik ooit een oranje McLaren F1 LM, F40LM of Ford RS 200 Evo met 650pk zou bezitten, krijgt Hielke 'm zonder na te denken een ritje mee. No doubt.
- Petrolhead Tom
Eens! Komop Hielke niet zo hypocriet he.Robin schreef:Tja, dat er niet om vragen, dat weet ik zo net nog niet Kerstma.![]()
-
Andre
Mijn motto is brokken is dokken. Slopen is kopen.

- Sperdy
Geweldig idee. Andre, ik breng jou 1M wel naar Hielke, hoef jij niet te doen. Hielke, mag ik dan jouw Ford Ka 1.1 (toch?) over Assen jagen? Ik weet niet precies of ik wel de baan hou, maar goed 'fahrst du quer, dan sieht man mehr ..' (handremmetje er bij). Veel ervaring heb ik niet, maar dat leer ik wel, ok? Gas geven kunnen we allemaal, dus ik ook!!! :twisted:Hielke schreef:Oplossing is simpel. Die auto's moeten bij mij gebracht worden. Tegelijk of om de beurt, ik ben niet zo kritisch. Na een weekje weet ik alles en kunnen ze weer opgehaald worden. Een tot in het bot neutraal testverslag is daarmee verzekerd. Wie brengt de eerste?
-
Robin
Mijn motto is: "Wie een worst koopt bij de slager, of met een weduwe trouwt, weet niet wat er van tevoren is ingedouwd."

-
OnlineHielke
Robin,
dealers tellen in de bietsranglijst niet mee. Die mogen blij zijn dat ik langskom om even in hun demosletten te sturen.
Jou heb ik bijv. nog nooit om een ritje in je boot gevraagd. Nou dan!
dealers tellen in de bietsranglijst niet mee. Die mogen blij zijn dat ik langskom om even in hun demosletten te sturen.
Jou heb ik bijv. nog nooit om een ritje in je boot gevraagd. Nou dan!
-
Robin
Ik herinner me nog dat ik achter m'n ex 335i aanreed met jou achter 't stuur, je had net gezegd dat zo'n rwd zonder sper niet dwars wil, en je accellereert die minirotonde bij de Mac uit en daar ging ie aan de haal LOL, dat had je niet verwacht.
Gelukkig dat je reflexen prima waren anders was je in de struiken beland.
Gelukkig dat je reflexen prima waren anders was je in de struiken beland.
Laatst gewijzigd door Robin op 26 apr 2011, 14:25, 1 keer totaal gewijzigd.
- Sperdy
Robin schreef:Mijn motto is: "Wie een worst koopt bij de slager, of met een weduwe trouwt, weet niet wat er van tevoren is ingedouwd."
- RVV
Robin schreef:Ik herinner me nog dat ik achter m'n ex 335i aanreed met jou achter 't stuur, je had net gezegd dat zo'n rwd zonder sper niet dwars wil, en je accellereert die minirotonde bij de Mac uit en daar ging ie aan de haal LOL, dat had je niet verwacht.
Gelukkig dat je reflexen voor een oude man prima waren anders was je in de struiken beland.
- RVV
Ferdinand, je hebt PM!
- Sperdy
Ik dacht van een lekker wijf .. ben jij hetRVV schreef:Ferdinand, je hebt PM!
:banaan:
-
Andre
Zo even weer terug naar de 1M
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=_C3Ldzun ... r_embedded[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=_C3Ldzun ... r_embedded[/youtube]
-
Robin
Wat me buiten de mooi aangeklede pacecar incl GTS spoiler/rolkooi/recaros en zwarte nieren opvalt is dat mooie dikke stuur.
Maar Bradl mag wel harder rondgaan, net als op 2 wielen, in car gaat 't allemaal wat op sightseeing niveau.
Wel mooi dat ie hard langs komt blazen, klinkt prima! Ook 'n Akrapovic bestellen Andre.
Maar Bradl mag wel harder rondgaan, net als op 2 wielen, in car gaat 't allemaal wat op sightseeing niveau.
Wel mooi dat ie hard langs komt blazen, klinkt prima! Ook 'n Akrapovic bestellen Andre.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Man wat een text hier ..................
Gebeurt er nu nog wat, of hoe zit dat?
Gebeurt er nu nog wat, of hoe zit dat?
- Petrolhead Tom
Dat geluid met die Akropovic eronder is wel geniaal hoor! 
-
Robin
Acropolis Avrobode Akoboekenmarkt Afrokapsel, weetikveel hij klinkt inderdaad prima Tom. :banaan:
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Die oranje uitvoering moet je komende zaterdag even bij Trix voor de deur testen, dat lijkt me bij uitstek de gelegenheid......................

Vlag in de top...................Voor God en Vaderland
Je Maintiendrai.................
Vlag in de top...................Voor God en Vaderland
Je Maintiendrai.................
- Sperdy
Laat maar komen dit Appeltje van Oranje.

En wat zei Robin ook al weer over onze Koningin?
"Wie een worst koopt bij de slager, of met een weduwe trouwt, weet niet wat er van tevoren is ingedouwd.."
En wat zei Robin ook al weer over onze Koningin?
"Wie een worst koopt bij de slager, of met een weduwe trouwt, weet niet wat er van tevoren is ingedouwd.."