Oui c'est moivwk schreef:Kasteel ook geweest?
Nürburgring: alle foto's, filmpjes en verhalen!
- Kasteel
Re: Nürburgring: alle foto's en filmpjes en verhalen !
-
Xave30
^Que magnifique!
-
Sebastian Keijmel
en dan hier nog wat leuke beelden en foto's van de ringmeeting @ 22 - 23 april

Groote versie -> http://i51.tinypic.com/de62o8.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Veel inhalen op dag 1 karfreitag met emre er naast
9min30
Lap met duitser van celica communety de erol / budojon
9min18
Verassing en dan toch nog een snelle lap op 23 april in verkeer!
9min09
In deze lap haal ik erol nog in mijn zijn duitse celica @ fuchsrohre
Groote versie -> http://i51.tinypic.com/de62o8.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Veel inhalen op dag 1 karfreitag met emre er naast
9min30
Lap met duitser van celica communety de erol / budojon
9min18
Verassing en dan toch nog een snelle lap op 23 april in verkeer!
9min09
In deze lap haal ik erol nog in mijn zijn duitse celica @ fuchsrohre
Laatst gewijzigd door Sebastian Keijmel op 26 apr 2011, 12:03, 1 keer totaal gewijzigd.
- Harrie D
Ben er ook geweest van vrijdag tm maandag met de E28 en de VFR op de aanhanger.
Met de E28 heb ik me kapot gelachen, het is een boot tot en met, komt in rechte lijn niet vooruit en toch ging het niet eens zo heel langzaam, heb er 5,5 ronde mee gereden (met de kachel volgas aan omdat de radiateur het niet meer trok, dus die bestel ik deze week wel even een andere)
Met de VFR ging het verder ook prima alleen heeft dat kreng geen remmen en is de achterveer zn bruikbare leeftijd lang voorbij, dus daarmee heb ik het maar bij 3 rondjes gelaten.

Met de E28 heb ik me kapot gelachen, het is een boot tot en met, komt in rechte lijn niet vooruit en toch ging het niet eens zo heel langzaam, heb er 5,5 ronde mee gereden (met de kachel volgas aan omdat de radiateur het niet meer trok, dus die bestel ik deze week wel even een andere)
Met de VFR ging het verder ook prima alleen heeft dat kreng geen remmen en is de achterveer zn bruikbare leeftijd lang voorbij, dus daarmee heb ik het maar bij 3 rondjes gelaten.
- Knot
Foto vanuit hoogte vind ik prachtig! Zoiets wil ik van mijn M5 nog wel hebben....
- Harrie D
Is gemaakt door een vriend van me, als ik perse moet zeiken had ik de auto liever wat meer in het midden gehad, maar ik vind m ook heel goed gelukt.
-
Marc R
Op een ander forum wist iemand te vertellen dat de bestuurder van die Fiat Stilo die crashte op zaterdag was overleden....
- Jesper
- Auto: BMW M135i
Gisteren ook een sticker verdient voor de 330. Mark (met de gti) en ik (met de 330) 2 rondjes achter elkaar aan gereden. Eerste ronde beetje rustig aan gedaan en tweede wat meer tempo gereden. Op de baan viel het gelukkig reuze mee met de drukte. Was in ieder geval een mooie dag, weer lekker wat gereden/gehangen/gekeken/gedronken.
Alleen jammer dat ik tot nu toe nog geen foto heb gevonden voor het foto album...
Alleen jammer dat ik tot nu toe nog geen foto heb gevonden voor het foto album...
- Knot
Heeft ie geen multitransport shot gemaakt dan? Wellicht dat ie m doorgeschoten heeft naar rechts?Harrie Spoor schreef:Is gemaakt door een vriend van me, als ik perse moet zeiken had ik de auto liever wat meer in het midden gehad, maar ik vind m ook heel goed gelukt.
- Petrolhead Tom
Die Porsche rijder heeft echt veel geluk gehad inderdaad.
- Harrie D
De andere foto was voor deze gemaakt, maar die miste wat scherpte.Knot schreef:Heeft ie geen multitransport shot gemaakt dan? Wellicht dat ie m doorgeschoten heeft naar rechts?Harrie Spoor schreef:Is gemaakt door een vriend van me, als ik perse moet zeiken had ik de auto liever wat meer in het midden gehad, maar ik vind m ook heel goed gelukt.
Heb ze net iig even gecropt:
-
Sebastian Keijmel
en toch nog een snelle lap met passagier
9min07

9min07
- Petrolhead Tom
SKRD! Man zeg jij leert het ook nooit he! Hoe kun je je stoel nou nog onder het rijden moeten verstellen? Ik ben na anderhalve minuut weer afgehaakt hoor. Zonde van mijn tijd.

-
Xave30
Echt een leuke plaat zo!Harrie Spoor schreef:Is gemaakt door een vriend van me, als ik perse moet zeiken had ik de auto liever wat meer in het midden gehad, maar ik vind m ook heel goed gelukt.
- MParallel
- Auto: BMW
Die E28 is echt gaaf en die foto van bovenaf vind ik ook erg fraai.
Chopt iedereen hier nou zelf zijn kentekenplaten weg of doen die lui die de foto's maken dat tegenwoordig zelf?
Chopt iedereen hier nou zelf zijn kentekenplaten weg of doen die lui die de foto's maken dat tegenwoordig zelf?
- Lars Oosterveen
Die E28 en anderen stonden naast ons op VS toch?
(De groep met Peugeot Rallye`s)
(De groep met Peugeot Rallye`s)
-
Sebastian Keijmel
nou dat kan heel simpel omdat ik hem iets rechter wou hebben. en er zijn zat rechte stukken.Petrolhead Tom schreef:SKRD! Man zeg jij leert het ook nooit he! Hoe kun je je stoel nou nog onder het rijden moeten verstellen? Ik ben na anderhalve minuut weer afgehaakt hoor. Zonde van mijn tijd.![]()
maar als jij afhaakt prima
ik mag natuurlijk zeker ook niet me rembalans aanpassen tijdens het rijden levens gevaarlijk
En net of het allemaal zo snel gaat in een celica. lol maar ik geef toe je hebt wat gevonden om te kunnen zeuren.
- Petrolhead Tom
Je rembalans aanpassen tijdens het rijden?
hoe doe je dat dan? Iets hoger of lager op het rempedaal trappen? Voor de volledigheid, ik zag je de eerste bochten ouderwets verknallen en toen je daarna aan je stoel begon te trekken had ik wel weer genoeg gezien.
-
Sebastian Keijmel
grapjasPetrolhead Tom schreef:Je rembalans aanpassen tijdens het rijden?hoe doe je dat dan? Iets hoger of lager op het rempedaal trappen? Voor de volledigheid, ik zag je de eerste bochten ouderwets verknallen en toen je daarna aan je stoel begon te trekken had ik wel weer genoeg gezien.
- Riceaux
Zit die gast nou serieus in een race overall met handschoenen in een Toyota Celica?Sebastian Keijmel schreef:en toch nog een snelle lap met passagier
9min07
Eerste paar bochten mist ie inderdaad de apex, ben na 45 seconden gestopt met kijken...
- Petrolhead Tom
Nee een kartoverall. Veel veiliger. Moet hij ook zelf weten maar Sebastiaan komop man als jij op de playstation precies weet hoe je hard over de ring hoort te rijden waarom zie je daar dan minder dan nul van terug in je filmpjes?
- Riceaux
Ach Tom, niet druk over maken, jij bent een grapjas volgens hem, maar hij is een grap.Petrolhead Tom schreef:Nee een kartoverall. Veel veiliger. Moet hij ook zelf weten maar Sebastiaan komop man als jij op de playstation precies weet hoe je hard over de ring hoort te rijden waarom zie je daar dan minder dan nul van terug in je filmpjes?
-
Sebastian Keijmel
playstation lol jullie zijn echt een stelletje grapjassen! Gran turismo de arcade simulator in 4 min over de ring YO
iRacing dat is het! Hoe denken jullie anders dat mijn lijn zoveel verbeterd is.
Daar leer je nog eens wat in.
- Petrolhead Tom
Je lijn verbeterd? En dan ben ik de grapjas?
Ik ga er ook niet meer op in, hopeloos.
Ik ga er ook niet meer op in, hopeloos.
- Riceaux
Volgens mij heb je dan nog aardig wat uurtjes te oefenen.Sebastian Keijmel schreef:playstation lol jullie zijn echt een stelletje grapjassen! Gran turismo de arcade simulator in 4 min over de ring YO