Leuke filmpjes Sebas
Nürburgring: alle foto's, filmpjes en verhalen!
- KW
Re: Nürburgring: alle foto's en filmpjes en verhalen !
Is niet zo verwonderlijk dat hij die Z3 niet meer terugziet. Vanaf Hocheichen is het een stuk flink recht tot Flugplatz en daarna nog langer vol gas recht tot Schwedenkreuz. Ook Fuchtrohre zal die Z3 sneller doen. De eerste leuke bochten zijn Adenauer Forst pas. Dat enorme gat kan hij niet meer dichtrijden natuurlijk.
Leuke filmpjes Sebas
ging lekker zo te zien. Je lijn begint al beter te worden en ook de heftigheid waarmee je aan je stuur trekt ziet er een stuk rustiger uit 
Leuke filmpjes Sebas
- WJ
Niet iedereen heeft natuurlijk ook zin om volle pot door die bochten te rammen en daar remmen/banden/etc aan bloot te stellen.
- Hielke
Aan het aantal tamme kraaien in die rondjes te zien is dat inderdaad wel duidelijk.WJ schreef:Niet iedereen heeft natuurlijk ook zin om volle pot door die bochten te rammen en daar remmen/banden/etc aan bloot te stellen.
Waarom ze niet lekker toerend de Eifel gaan verkennen is me niet duidelijk.
- JP
Zeker allemaal aan de koude banden..
..de Scuderia inclusief
- Williams
Heb die celica ook gezien je haalde me zelfs nog in
het was mijn eerste keer op de ring dus reed rustig.
iemand nog fotos van mijn clio williams ? gs-pn-13
-
Sebastian Keijmel
Welke dag was dat en hoelaat ongeveer dan moet je op film staanWilliams schreef:Heb die celica ook gezien je haalde me zelfs nog inhet was mijn eerste keer op de ring dus reed rustig.
- MParallel
- Auto: BMW
- Williams
was zaterdagWilliams schreef:Heb die celica ook gezien je haalde me zelfs nog inhet was mijn eerste keer op de ring dus reed rustig.
- Macboy
Gisteren (zondag dus) met Ruben geweest en wat schetst onze verbazing? Totaal geen drukte. Natuurlijk niet rustig maar zeker niet meer dan op een goede gewone zondag. Op de kleine parkeerplaats waar je tickets koopt gewoon 10 parkeerplekken vrij. Ook op de baan was het super rustig. Kennelijk was de hele meute rondom de baan te vinden?
Met Ruben 2 rondjes gereden waarvan de laatste ronde Lotus waardig was. Heel erg strak gereden was echt leuk. Ook de Macboy route heeft Ruben sneller gedaan dan Bart en dat zegt wel wat !
Verder heb ik Ruben - ik kan het niet vaak genoeg zeggen - geadviseerd niet abrupt aan de kant te gaan voor mensen die je inhalen. Laat de achterligger soms maar wachten. Ga niet je ideale lijn verlaten en jezelf mogelijk in de problemen brengen omdat er een snellere deelnemer achter je rijdt. En al helemaal niet gas los laten op de mooiste plekken op de baan omdat je dan je eigen ronde misgunt terwijl je er wel voor betaald hebt. Zoek het juiste moment om aan de kant te gaan en doe het ook zodra het kan maar niet panisch doen. Ik zie dat veel mensen fout doen.
Was een topdag
Helaas kon ik daardoor vandaag ook niet meer want het open rijden sloeg mijn hooikoorts op hol.
Met Ruben 2 rondjes gereden waarvan de laatste ronde Lotus waardig was. Heel erg strak gereden was echt leuk. Ook de Macboy route heeft Ruben sneller gedaan dan Bart en dat zegt wel wat !
Verder heb ik Ruben - ik kan het niet vaak genoeg zeggen - geadviseerd niet abrupt aan de kant te gaan voor mensen die je inhalen. Laat de achterligger soms maar wachten. Ga niet je ideale lijn verlaten en jezelf mogelijk in de problemen brengen omdat er een snellere deelnemer achter je rijdt. En al helemaal niet gas los laten op de mooiste plekken op de baan omdat je dan je eigen ronde misgunt terwijl je er wel voor betaald hebt. Zoek het juiste moment om aan de kant te gaan en doe het ook zodra het kan maar niet panisch doen. Ik zie dat veel mensen fout doen.
Was een topdag
Helaas kon ik daardoor vandaag ook niet meer want het open rijden sloeg mijn hooikoorts op hol.
-
Sebastian Keijmel
Dat klopt de drukte viel reuze mee ook op zaterdag al alleen op vrijdag was het heel druk en veel noobs op de baan die meteen weer moesten crashen als de baan nog maar net even open was, dus ging hij gelijk weer dicht. heb maar 4 laps kunnen doen op vrijdag. en 10 op zaterdag.
- JP
Ff uit het 'wie gaat naar..."draadje quoten;
Trouwens geen crash (zoals de titel zegt), maar meer ff het gras verkennen...
Moet je ook maar als toeschouwer niet gaan zitten waar het niet mag....
Niet altijd netjes.Jurriuit schreef:Was een volledig standaard W124, die had er stiekem flink de sokken inGTRene schreef:wat een drukte, en wta ging die oude 190e? mercedes (die 1x langs kwam) mooi dwars 8)
Trouwens geen crash (zoals de titel zegt), maar meer ff het gras verkennen...
- Joy
Ik kwam wat Carfreitag foto's tegen van een Audi S8 die over de vangrail was gevlogen. Goeiedag 
- JP
Er blijkt dit weekend ook nog iemand in een RS6, de mobiele slagboom (die aanhanger) die op DH staat, gekopt te hebben. 
- Williams
2x op de baan geweest geen enkele foto te vinden van mij ?
iemand die wel wat heeft of die me wil helpen zoeken?
iemand die wel wat heeft of die me wil helpen zoeken?
- Miesjel
- Auto: MX5 NA, MX5 NC, RAV4
Ik weet niet waar je overal gekeken hebt, maar probeer dit eens :
http://www.ringportal.nl/kalender" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ringportal.nl/kalender" onclick="window.open(this.href);return false;
- MParallel
- Auto: BMW
Oh als ik die webcams zo bekijk...wat zou ik er nu graag willen zijn.
Zie nu ook net op de nurburgring website dat de andere 2 dagen waarop nog een keer de NS+GP strecke gelijk open zijn, dat het dan alleen het sprint circuit is....ouch!
Zie nu ook net op de nurburgring website dat de andere 2 dagen waarop nog een keer de NS+GP strecke gelijk open zijn, dat het dan alleen het sprint circuit is....ouch!
- Jurriuit
Das een andere autoJP schreef:Ff uit het 'wie gaat naar..."draadje quoten;
Niet altijd netjes.Jurriuit schreef:Was een volledig standaard W124, die had er stiekem flink de sokken inGTRene schreef:wat een drukte, en wta ging die oude 190e? mercedes (die 1x langs kwam) mooi dwars 8)![]()
Trouwens geen crash (zoals de titel zegt), maar meer ff het gras verkennen...![]()
- Paskal
- Auto: meerdere
Begrijp niet waarom er weer van dit soort fabeltjes de wereld in worden geholpen want er klopt niks van....JP schreef:Er blijkt dit weekend ook nog iemand in een RS6, de mobiele slagboom (die aanhanger) die op DH staat, gekopt te hebben.
Er is geen mobiele slagboom geramd en het was ook geen RS6.....
Ben niet zo'n fan van dit soort ramptoeristische posts die nergens op gebaseerd zijn.
- JP
Het is gebaseerd op beelden die op internet zweven, die dit tonen. Om géén ramptoeristische praktijken te bevorderen, heb ik deze link dan ook niet gepost. Iets met een RS6, 250kmh en een duidelijk kapotte slagboom, maar als dat allemaal niet waar is....des te beter toch. Dan moet ik mijn laptop maar eens resetten.... 
- Miesjel
- Auto: MX5 NA, MX5 NC, RAV4
Aanhangertje was idd weinig van over.
- Paskal
- Auto: meerdere
Tuurlijk........ ik was daar en heb een A6 gezien die ca 300 meter voor die mobiele slagboom links haaks in de vangrail stond. Hij heeft het karretje geraakt waar normaal het witte bord op staat dat beide rijrichtingen splitst..... Gezien de vangraildeuk en de afstand tussen de plek waar hij het karretje heeft geraakt was het gelukkig geen 250 km/u want dan was het veel slechter afgelopen. Op onderstaande foto zie je hoe het er vandaag bij staat en links van het bordje 196 kun je nog zien waar hij in de vangrail zat... Daar zaten vandaag alweer nieuwe planken op.JP schreef:Het is gebaseerd op beelden die op internet zweven, die dit tonen. Om géén ramptoeristische praktijken te bevorderen, heb ik deze link dan ook niet gepost. Iets met een RS6, 250kmh en een duidelijk kapotte slagboom, maar als dat allemaal niet waar is....des te beter toch. Dan moet ik mijn laptop maar eens resetten....
Vraag me wel af hoe je dat in vredesnaam voor elkaar krijgt. Wellicht heeft hij iets te veel computerspelletjes gespeeld waarop je wel voluit rechtdoor kon?
Stuur mij die link van de RS6 en die slagboom dan maar per PB want daar ben ik nu wel razend benieuwd naar....
- JP
Da's ook knap om die dan te raken....deze link was het; http://youtu.be/nY1g_tbyPJY" onclick="window.open(this.href);return false; (is toch niets van wrak te zien) en idd ik was er (jammer genoeg) zelf niet bij. (iets met een voorhoofdsholteontsteking) Toch wou ik de drukte ed volgen, omdat ik het jammer vind, dat ik er al 3maanden niet ben geweest en nu net....edit; nevermind the excuse
Gaat ff ctrl/alt/del/format(c:) 
- vwk
Kasteel ook geweest?

- Knot
Bart had al gezegd dat ie ging toch?
Over die RS6... geen woorden voor, die vent heeft toch gvd ook 2 ogen gekregen bij zn geboorte??
Over die RS6... geen woorden voor, die vent heeft toch gvd ook 2 ogen gekregen bij zn geboorte??
- vwk
Was de enige NL-er die ik zo herkende. Ja een M3 die ook bij de BDC vaak rijdt, maar die zit hier volgens mij niet.
Ben benieuwd wat ik nog van mezelf vind, was er ook pas om half 6. Wel heerlijk rijden!
Ben benieuwd wat ik nog van mezelf vind, was er ook pas om half 6. Wel heerlijk rijden!