BMW M3 GTS
-
Re: BMW M3 GTS
Wat geen circuitdagen?! Ik wist het wel 

- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Vicky Henderson is cumming………………………….
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=X6J5vN80 ... ded#at=140[/youtube]

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=X6J5vN80 ... ded#at=140[/youtube]
I think she came faster then the rev counter hits 8300rpm.
She sounds like a grizzly bear is having a sexual intercourse.
she obviously needs to get laid.
Seriously, I thought there was another man in the car making those groaning noises at the very beginning of the video until I watched it again. Ha!
hahaha she's so wet
I think she jizzed her pants!
- Joop
Net ook even de laatste aflevering gezien van 5th gear met de GTS...
....dat wijf is echt zo gek als een deur...
....dat wijf is echt zo gek als een deur...

- Sperdy
It's just Vicky having 'a ride'...
- Downforce Hans
Gisteren in Amsterdam op kenteken een GTS zien rijden.
Kon niet zien wie er in zat.
Laatst gewijzigd door Downforce Hans op 23 apr 2011, 22:58, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Dan heeft ie zeker ook een standbeeld gekregen van Den Haag na BPM en Co2 tax donatie.
- Downforce Hans
Standbeeld gaat hij vanavond ophalen want dat paste door dat stomme wasrek achter de stoelen er niet in............. 

- Chris van S.
LOL!Downforce Hans schreef:Gisteren in Amsterdam op kenteken een GTS zien rijden.
- Gerwin Ring
Haha kom maar door met dat standbeeld. nee hoor, nog geen bloemetje uit den Haag, niks
Vrijdag de auto inderdaad opgehaald bij VPG. Plan was eerder om de auto donderdag bij de M Gmbh op te halen, maar een gebroken sleutelbeentje afgelopen zondag maakte 800 km in een wat hard geveerde auto een wat minder aantrekkelijk vooruitzicht. Dus hij is met transport uiteindelijk heel snel (woensdag besloten) naar NL gehaald, hulde voor VPG en BMW.nl !
Stevie heeft wel wat foto's bij VPG gemaakt volgens mij..
Ivm met hetzelfde sleutelbeentje hebben we er vrijdagavond gelijk even een andere stoel ingezet met wat wijdere "schouders" (recaro CS, dank aan de importeur bscrecaro die vrijdagavond vanuit huis nog even een e92 onderstelletje leverde).
En dan de auto: nog maar weinig gereden maar in een woord: ongelooflijk. Hoe ze van een best wel tamme auto zo'n agressief baasje hebben weten te maken. De sound van de motor bij stationair verraadt het al een beetje, ook onder 2000 toeren vindt ie het niks, maar als je daarna gas geeft: echt kippenvel. wat heerlijk! nu nog maar tot 5500 toeren (inrijgeneuzel
), straks tot 8300... echt heel cool. Het klinkt voelt als echt behoorlijk racy nokkenassen. Die sound blijft overigens ook in het verkeer niet helemaal onopgemerkt. Mensen kijken bij het eerste dotje gas al heel verschrikt op...
Handling: moeilijk echt een uitspraak over te doen hoe snel hij is op de openbare weg, maar wat in ieder geval duidelijk is: zwaar voelt ie absoluut niet meer. En hij voelt na een half uur al zo vertrouwd als de CSL. En dat heb ik (naast de CSL) in nog geen enkele andere auto gehad. Zo agressief als de motor voelt (die wil alleen maar vol gas), zo soepel en voorspelbaar is sturen, remmen, alles.
Build quality is ook echt een stuk beter dan het #2 testexemplaar dat we eerder in o.a. rijswijk hebben gezien (die van mij is #87). Interieur is echt heel clean en daardoor prachtig. Kortom me happy puppy!!!
Ik hoop met een paar weken fysiek weer voldoende in staat te zijn om hem zijn ringdoop te geven, tussendoor maar even die 1500 straat/inrijkilometers erop zetten. Will keep you posted.

Vrijdag de auto inderdaad opgehaald bij VPG. Plan was eerder om de auto donderdag bij de M Gmbh op te halen, maar een gebroken sleutelbeentje afgelopen zondag maakte 800 km in een wat hard geveerde auto een wat minder aantrekkelijk vooruitzicht. Dus hij is met transport uiteindelijk heel snel (woensdag besloten) naar NL gehaald, hulde voor VPG en BMW.nl !
Stevie heeft wel wat foto's bij VPG gemaakt volgens mij..
Ivm met hetzelfde sleutelbeentje hebben we er vrijdagavond gelijk even een andere stoel ingezet met wat wijdere "schouders" (recaro CS, dank aan de importeur bscrecaro die vrijdagavond vanuit huis nog even een e92 onderstelletje leverde).
En dan de auto: nog maar weinig gereden maar in een woord: ongelooflijk. Hoe ze van een best wel tamme auto zo'n agressief baasje hebben weten te maken. De sound van de motor bij stationair verraadt het al een beetje, ook onder 2000 toeren vindt ie het niks, maar als je daarna gas geeft: echt kippenvel. wat heerlijk! nu nog maar tot 5500 toeren (inrijgeneuzel

Handling: moeilijk echt een uitspraak over te doen hoe snel hij is op de openbare weg, maar wat in ieder geval duidelijk is: zwaar voelt ie absoluut niet meer. En hij voelt na een half uur al zo vertrouwd als de CSL. En dat heb ik (naast de CSL) in nog geen enkele andere auto gehad. Zo agressief als de motor voelt (die wil alleen maar vol gas), zo soepel en voorspelbaar is sturen, remmen, alles.
Build quality is ook echt een stuk beter dan het #2 testexemplaar dat we eerder in o.a. rijswijk hebben gezien (die van mij is #87). Interieur is echt heel clean en daardoor prachtig. Kortom me happy puppy!!!
Ik hoop met een paar weken fysiek weer voldoende in staat te zijn om hem zijn ringdoop te geven, tussendoor maar even die 1500 straat/inrijkilometers erop zetten. Will keep you posted.
- GTRene
gefeliciteerd Gerwin, die motor is inderdaad een plaatje, muziek voor de oren en lekker hongerig, veel plezier en veel DF.
-
Gerwin,
Gefeliciteerd en heel veel plezierige kilometers toegewenst.
Mvrgr,
Raymond
Gefeliciteerd en heel veel plezierige kilometers toegewenst.
Mvrgr,
Raymond
- RVV
Gefeliciteerd Gerwin, en veel plezier er van!
-
Gefeliciteerd Gerwin, prachtige auto.
- Niels v/d burgh
- Auto: Zweedse diesel
Gefeliciteerd Gerwin, Geweldig automobiel.
Maak je ook filmpjes ? :banaan: :banaan:
- Joost
Gaaf, gefeliciteerd.
Mooie uitbreiding van de collectie.
Mooie uitbreiding van de collectie.
- Gerwin Ring
dank allemaal!
paar plaatjes van de iPhone alvast

cheers G
paar plaatjes van de iPhone alvast
cheers G
- Gerwin Ring
haha jahoor, tot vervelens aan toeNiels v/d burgh schreef:Gefeliciteerd Gerwin, Geweldig automobiel.

-
Ik ben benieuwd naar de eerste filmpjes, heel mooi.
-
Ach zie het zo, jij plezier, wij plezier van je aankoop.Gerwin Ring schreef:Haha kom maar door met dat standbeeld. nee hoor, nog geen bloemetje uit den Haag, niks![]()
Ipv 520d Corporate kunnen we nu een 530d Xdrive dienstwagen rijden. Ook namens de achterbank, bedankt!

Veel mooie km's met je GTS Gerwin
- Petrolhead Tom
Machtig apparaat! Kom maar door met die filmpjes! 

- GTRene
mooi stoer ding, hup holland hup 
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Gefeliciteerd man! 

-
Gefeliciteerd!
Wanneer op de Ring?

- Kasteel
Super Gerwin, vind het ook super dat deze auto ws niet stof zal happen in een museum, maar dat eruit gehaald zal worden wat erin zit
.