BMW 1 Serie M Coupé
- ErikMartijn
- Berichten: 1816
- Lid geworden op: 08 jan 2010, 15:41
- Locatie: 323ti
Re: 1 ///M Coupé
Maakt hem wel weer wat ingetogener, wat mij wel aanspreekt... Ik zou een zwarte kiezen.
- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
Re: 1 ///M Coupé
Zwart is wel de kleur hoor.
- markk
- Berichten: 3896
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 20:23
Re: 1 ///M Coupé
Autorai foto. Vond 'em eigenlijk wel erg stoer in het oranje 

Maar toch blijf ik:
- die turbomoter niet leuk vinden
- de matgrijze M3 coupe die erachter stond toch meer een "hebbuh, hebbuh, hebbuh" factor hebben\

Mark.

Maar toch blijf ik:
- die turbomoter niet leuk vinden
- de matgrijze M3 coupe die erachter stond toch meer een "hebbuh, hebbuh, hebbuh" factor hebben\
Mark.
- Tristan
- Berichten: 13441
- Lid geworden op: 10 feb 2006, 15:06
Re: 1 ///M Coupé
Had eigenlijk gehoopt dat ze met een soort Carbonschwartz zouden komen. Of Le Mans blauw.
-
Rupie
- Berichten: 9466
- Lid geworden op: 19 nov 2007, 15:31
Re: 1 ///M Coupé
Ik vond de auto in het echt (niet op de rai) bij lange na niet zo dik als de auto op foto's overkomt.
- Sperdy
- Berichten: 4635
- Lid geworden op: 19 jul 2007, 11:56
- Locatie: Planet Earth
Re: 1 ///M Coupé
Moet eerlijk bekennen, ben dit met Mark eens. Die matgrijze M3 met zwarte velgen had de looks van een monster. Indrukwekkend. De 1M had iets vriendelijks, die M3 niet meer :twisted:markk schreef:... de matgrijze M3 coupe die erachter stond toch meer een "hebbuh, hebbuh, hebbuh" factor hebben\
Mark.
Voor mij moet een 1M dus daarom juist in zwart of wit zijn. En niet deze oranje, want dat is toch een beetje een Fiat Panda kleur.
- Apolo2
- Berichten: 438
- Lid geworden op: 07 sep 2010, 15:54
Re: 1 ///M Coupé
Ook mee eensFerdiACS1 schreef:Moet eerlijk bekennen, ben dit met Mark eens. Die matgrijze M3 met zwarte velgen had de looks van een monster. Indrukwekkend. De 1M had iets vriendelijks, die M3 niet meer :twisted:markk schreef:... de matgrijze M3 coupe die erachter stond toch meer een "hebbuh, hebbuh, hebbuh" factor hebben\
Mark.
- Macboy
- Berichten: 26187
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
- Locatie: www.petkovski.nl
Re: 1 ///M Coupé
Maar wacht even, bedoelen jullie nou dat een matte E92 M3 een gave auto is ?
- romo
- Berichten: 27164
- Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Re: 1 ///M Coupé
Macboy schreef:Maar wacht even, bedoelen jullie nou dat een matte E92 M3 een gave auto is ?
- markk
- Berichten: 3896
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 20:23
Re: 1 ///M Coupé
JA, idd. En wat zou dat dan ?Macboy schreef:Maar wacht even, bedoelen jullie nou dat een matte E92 M3 een gave auto is ?
-
Andre
- Berichten: 11444
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57
Re: 1 ///M Coupé
Auto motor en Sport heeft hem getest.
http://www.bimmertoday.de/2011/04/23/11 ... erstummen/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.1addicts.com/forums/showthread.php?t=519751" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik denk dat ik me er wel mee vermaak:)
http://www.bimmertoday.de/2011/04/23/11 ... erstummen/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.1addicts.com/forums/showthread.php?t=519751" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik denk dat ik me er wel mee vermaak:)
- Hielke
- Berichten: 11650
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:43
- Locatie: Heerenveen
Re: 1 ///M Coupé
Twee dingen vallen me in de testen tot nu toe negatief op:
1. De cijfertjesneukerij. 0 - 100, 0 tot 1000 meter, nog een hele reeks acceleratietesten, rondje Hockenheim. Het lijkt wel of die cijfers het wezen van de auto bepalen.
2. De 1M in relatie tot de 135i en de 130i. Er wordt helemaal niks over gezegd.
1. De cijfertjesneukerij. 0 - 100, 0 tot 1000 meter, nog een hele reeks acceleratietesten, rondje Hockenheim. Het lijkt wel of die cijfers het wezen van de auto bepalen.
2. De 1M in relatie tot de 135i en de 130i. Er wordt helemaal niks over gezegd.
- Sperdy
- Berichten: 4635
- Lid geworden op: 19 jul 2007, 11:56
- Locatie: Planet Earth
Re: 1 ///M Coupé
Maar Hielke, die vergelijkingen met een 130i/135i zijn wel aardig, maar wat moeten we daar nu mee? Ik bedoel, die 1M is toch van een andere orde? Maw. de uitkomst is toch wel duidelijk, lijkt mij dan. Acs1 vs. 1M lijkt me dan nog wel aardig...Hielke schreef:Twee dingen vallen me in de testen tot nu toe negatief op:
1. De cijfertjesneukerij. 0 - 100, 0 tot 1000 meter, nog een hele reeks acceleratietesten, rondje Hockenheim. Het lijkt wel of die cijfers het wezen van de auto bepalen.
2. De 1M in relatie tot de 135i en de 130i. Er wordt helemaal niks over gezegd.
- romo
- Berichten: 27164
- Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Re: 1 ///M Coupé
Die andere orde is nogal relatief, de vraag moet zijn of het prijstechnisch te verantwoorden valt………….
-
Andre
- Berichten: 11444
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57
Re: 1 ///M Coupé
romo schreef:Die andere orde is nogal relatief, de vraag moet zijn of het prijstechnisch te verantwoorden valt………….
Hahaha die romo. Een knappe uitspraak van iemand die een e92 M3 rijdt.
uberlol
- Brava
- Berichten: 860
- Lid geworden op: 20 mar 2006, 22:05
- Locatie: Groß Utrecht, 2004 BMW120i
Re: 1 ///M Coupé
Dat cijfertjesneuken is m.i. iets wat ik op dit forum ook erg veel tegenkom. Wat zal het mijn m'n reet roesten of een auto in 4,6 of 4,7 sec. op 100 km/h zit? Maar dat soort argumenten kom ik maar al te vaak tegen in allerlei draadjes. Ik moet er meestal een beetje om lachen.Hielke schreef:1. De cijfertjesneukerij. 0 - 100, 0 tot 1000 meter, nog een hele reeks acceleratietesten, rondje Hockenheim. Het lijkt wel of die cijfers het wezen van de auto bepalen.
- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
Re: 1 ///M Coupé
opzich heb je gelijk, het verschil tussen 4,7 en 5,2 seconden is wimperslag. Maar aan de andere kant, cijfers zeggen wel iets over het prestatie potentieel.
Als ik 4,7 seconden lees, en ik weet dat een M5 ook 4,7 seconden doet over van 0-100 dan weet je wel een beetje waar je de 1M moet plaatsen.
Als ik 4,7 seconden lees, en ik weet dat een M5 ook 4,7 seconden doet over van 0-100 dan weet je wel een beetje waar je de 1M moet plaatsen.
- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
Re: 1 ///M Coupé
Nou dat kunnen we de 25e mei heel mooi in beeld brengen. Een professionele cameraman is alvast ingehuurdAcs1 vs. 1M lijkt me dan nog wel aardig...
- romo
- Berichten: 27164
- Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Re: 1 ///M Coupé
Andre schreef:romo schreef:Die andere orde is nogal relatief, de vraag moet zijn of het prijstechnisch te verantwoorden valt………….
Hahaha die romo. Een knappe uitspraak van iemand die een e92 M3 rijdt.
uberlol
Alle ///M-en zijn te duur,,,,,,,,,,,,,,,,,,,dat weten we nu wel…………………maar dan rijd ik liever duur en mooi, dan duur en lelijk………...
Anyway, ieder wat ie wil…………….mooi is subjectief, I know……….
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: 1 ///M Coupé
16.6sec naar 124mp/h is ook snel
en de ronde tijd erg netjes out the box 8)
en dat zwart...I like that.
en de ronde tijd erg netjes out the box 8)
en dat zwart...I like that.
- Sperdy
- Berichten: 4635
- Lid geworden op: 19 jul 2007, 11:56
- Locatie: Planet Earth
Re: 1 ///M Coupé
Superfoto. We kennen lulle wat we willen, maar in alle testjes tot nu toe met cijfertjes of niet, het is duidelijk: die 1M is dikke dikke DF
Als je dat hok bij de Oosterburen haalt ben je voor +/- 65k klaar. Dat vind ik niet duur Romo, ook niet voor een M. Ja, het is een opgesmukte 135i door M, maar dat boeit me niet. M geeft wel haar handtekening eronder gezet, en tot nu toe maakt de 1M de beloftes waar.
- romo
- Berichten: 27164
- Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Re: 1 ///M Coupé
FerdiACS1 schreef:Superfoto. We kennen lulle wat we willen, maar in alle testjes tot nu toe met cijfertjes of niet, het is duidelijk: die 1M is dikke dikke DFAls je dat hok bij de Oosterburen haalt ben je voor +/- 65k klaar. Dat vind ik niet duur Romo, ook niet voor een M. Ja, het is een opgesmukte 135i door M, maar dat boeit me niet. M geeft wel haar handtekening eronder gezet, en tot nu toe maakt de 1M de beloftes waar.
Daar ben ik het mee eens………
Het enige argument tegen deze kar; de opvolger staat snel klaar……………….vind je dat niet bezwaarlijk dan moet er 1 uit Duitsland halen……………...
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: 1 ///M Coupé
zou ik juist niet bezwaarlijk vinden, immers zo blijft ie redelijk uniek en behoud ie op den duur beter z'n restwaarderomo schreef:FerdiACS1 schreef:Superfoto. We kennen lulle wat we willen, maar in alle testjes tot nu toe met cijfertjes of niet, het is duidelijk: die 1M is dikke dikke DFAls je dat hok bij de Oosterburen haalt ben je voor +/- 65k klaar. Dat vind ik niet duur Romo, ook niet voor een M. Ja, het is een opgesmukte 135i door M, maar dat boeit me niet. M geeft wel haar handtekening eronder gezet, en tot nu toe maakt de 1M de beloftes waar.
Daar ben ik het mee eens………
Het enige argument tegen deze kar; de opvolger staat snel klaar……………….vind je dat niet bezwaarlijk dan moet er 1 uit Duitsland halen……………...
als je hem dus mooi vind is dit een vrij unieke kans, geen hoge aantallen en dus een hebbe ding 8)
- Arthur
- Berichten: 43832
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
- Auto: Nr.51
- Locatie: Boven Barcelona
Re: 1 ///M Coupé
1. Dan zou het gewicht en de pk's er ook niet toe doen, allemaal cijfertjes. Toch is er erg veel over gesproken 
2. Zal een heel andere doelgroep zijn, dus hoeven ze niet vergeleken te worden.
2. Zal een heel andere doelgroep zijn, dus hoeven ze niet vergeleken te worden.
Hielke schreef:Twee dingen vallen me in de testen tot nu toe negatief op:
1. De cijfertjesneukerij. 0 - 100, 0 tot 1000 meter, nog een hele reeks acceleratietesten, rondje Hockenheim. Het lijkt wel of die cijfers het wezen van de auto bepalen.
2. De 1M in relatie tot de 135i en de 130i. Er wordt helemaal niks over gezegd.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], S-RS en 15 gasten
