We hebben niet gereserveerd bij VS, zal toch nog wel een plekje vrij zijn?!
LOL wat een complete BS. Ik weet niet van wie je dat hebt gehoord maar ik heb hele andere dingen gezien in de 6 uur dat ik er gezeten heb vandaag. Als iemand z'n instuurpunt verkloot is dat blijkbaar dus een 'bijna ongeluk'JP schreef: 21 bijna-ongelukken Adenauer Forst
Was een volledig standaard W124, die had er stiekem flink de sokken inGTRene schreef:wat een drukte, en wta ging die oude 190e? mercedes (die 1x langs kwam) mooi dwars 8)
Marc RS4 schreef:
@Ender,
rij je met zwitserse platen?
pff dat is niet leuk meer rijden zoveel verkeer zeg.911-lover schreef:Dit zijn de bijna ongelukken .
What's in a name...
Heerlijk klinkende wagens en verstandig dat jullie een rustige ronde deden achter de GT3-RS. Knippertje aan zodra er wat snellers aan kwamEnder schreef:Ik zal dit weekend ook aanwezig zijn met de F430 en de LP560. Hoop maar dat het niet TE druk word
Over uurtje of 2 vertrekken..
De Porsche rijder heeft waarschijnlijk gedacht dat hij het niet zo halen en hij heeft daarom het gas losgelaten en misschien zelfs iets naar rechts gestuurd. Hij had de auto gewoon naar de buitenkant moeten laten lopen.Ruben schreef:Wow, dat scheelt echt 20 cm. Zou de auto al uit balans zijn of is dit een kwestie van vermogen?
Lift off overstuur ofzo?Goedemans schreef:De Porsche rijder heeft waarschijnlijk gedacht dat hij het niet zo halen en hij heeft daarom het gas losgelaten en misschien zelfs iets naar rechts gestuurd. Hij had de auto gewoon naar de buitenkant moeten laten lopen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten