Nieuw hier: Wim te Riet aka 'Klassiekerrally'
- Wim te Riet
- Berichten: 1628
- Lid geworden op: 21 feb 2007, 22:04
- Auto: Saab 9-3
- Locatie: Winterswijk
Nieuw hier: Wim te Riet aka 'Klassiekerrally'
Net als Church of Noise ben ik hier verzeild geraakt door maatje Dinkel.
Gelukkig ben ik niet de enige met een klassiekertik, want die gedachte weerhield me er eerst van om me hier te registreren.
Mijn autogeschiedenis(je):
Na twee Kevers (een 1200 uit Mexico en een 1303S uit Wolfsburg*) kocht ik mijn eerste Brit. Een MGB uit 1970.
Deze is jaren terug, toen ik vader werd, aan mijn vader verkocht. Handig, want zo kan ik er toch nog aan sleutelen en in rijden.
Na een aantal al-dan-niet rijdbare Mini's en veel niet interessant gebruiksspul kocht ik mijn huidige klassieker: een Morris 1300 Super de Luxe uit 1968.
Omdat ik niet beschik over een eigen sleutelruimte is de Morris niet gerestaureerd, maar slechts deels flink opgeknapt. Op dit moment schreeuwt 'ie dan ook weer om aandacht...
* Later bouwde ik een Golf GTI blok in. Dumpte de injectie en verving die door twee dubbele Weber 45DCOE's. Wat een geluid! Tot 160 km/u had een Golf GTI geen schijn van kans :twisted:
Klik hieronder voor een aantal foto'tjes:
http://www.klassiekerrally.nl/toonfotos ... toAantal=4
Zelf stam ik nog net uit de roaring sixties (1969), ben getrouwd en heb twee kinderen.
Naast het sleutelen hou ik me bezig met de organisatie van de Klassiekerrally Winterswijk (http://www.klassiekerrally.nl) en het bouwen en vullen van de daarbij horende website.
groeten,
Wim
Gelukkig ben ik niet de enige met een klassiekertik, want die gedachte weerhield me er eerst van om me hier te registreren.
Mijn autogeschiedenis(je):
Na twee Kevers (een 1200 uit Mexico en een 1303S uit Wolfsburg*) kocht ik mijn eerste Brit. Een MGB uit 1970.
Deze is jaren terug, toen ik vader werd, aan mijn vader verkocht. Handig, want zo kan ik er toch nog aan sleutelen en in rijden.
Na een aantal al-dan-niet rijdbare Mini's en veel niet interessant gebruiksspul kocht ik mijn huidige klassieker: een Morris 1300 Super de Luxe uit 1968.
Omdat ik niet beschik over een eigen sleutelruimte is de Morris niet gerestaureerd, maar slechts deels flink opgeknapt. Op dit moment schreeuwt 'ie dan ook weer om aandacht...
* Later bouwde ik een Golf GTI blok in. Dumpte de injectie en verving die door twee dubbele Weber 45DCOE's. Wat een geluid! Tot 160 km/u had een Golf GTI geen schijn van kans :twisted:
Klik hieronder voor een aantal foto'tjes:
http://www.klassiekerrally.nl/toonfotos ... toAantal=4
Zelf stam ik nog net uit de roaring sixties (1969), ben getrouwd en heb twee kinderen.
Naast het sleutelen hou ik me bezig met de organisatie van de Klassiekerrally Winterswijk (http://www.klassiekerrally.nl) en het bouwen en vullen van de daarbij horende website.
groeten,
Wim
Laatst gewijzigd door Wim te Riet op 22 feb 2007, 19:44, 1 keer totaal gewijzigd.
- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
- Dennis Cavallino
- Berichten: 15827
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
- Locatie: Groene Hart
- Wim te Riet
- Berichten: 1628
- Lid geworden op: 21 feb 2007, 22:04
- Auto: Saab 9-3
- Locatie: Winterswijk
Ik denk dat ik mijn schrijfsels beperk tot stukjes op mijn eigen site. Heb m'n 'baantje' als redacteur van Klassiek & Techniek ook al aan de wilgen gehangen i.v.m. gebrek aan vrije tijdDennis Cavallino schreef:Heej Wim, welkom hier. Hoop veel van je te lezen in 'uit den ouden doosch'.

Maar ik zal af en toe zeker een reactie plaatsen.
Link naar foto's van de Morris:
http://www.klassiekerrally.nl/default.a ... tikelID=21
Link naar foto's van de MG:
http://www.klassiekerrally.nl/default.a ... tikelID=23
(is er geen charmantere manier om links aan te geven?)
-
- Berichten: 37
- Lid geworden op: 11 jan 2007, 21:39
- Wim te Riet
- Berichten: 1628
- Lid geworden op: 21 feb 2007, 22:04
- Auto: Saab 9-3
- Locatie: Winterswijk
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten