als ik wel iets een afknapper vind dan zijn het wel vrouwen met voorbinddildo's, Macboy.. :jenna:
Maar ieder zijn fetisch natuurlijk, hé Macboy

Nee, lezen. Voorbind.Robin schreef:Hehe. Eindelijk zijn we d'r achter dat vrouwen net zo(geil) zijn en doen als mannen in general, alleen vele vrouwen komen daar niet voor uit, schaamte whatever.
Deze hangt 't dan weer wel erg aan de grote klok, maar ik vind 't wel prima. Aandachtshoer whatever zal wel, ik vind 't leuk dat ze 't voortouw neemt (net als die meiden van spuiten en slikken) om 't allemaal nóg wat taboelozer te maken in de maatschappij.
Toch jammer dat ik nooit achter het adres van die drieling gekomen ben.Arthur schreef:Edit:
[Snipe] heeft ze een tweelingzus?[/Snipe]
Gebeurt vrij weinig maar je hebt het helemaal bij het rechte endRobin schreef:Hehe. Eindelijk zijn we d'r achter dat vrouwen net zo(geil) zijn en doen als mannen in general, alleen vele vrouwen komen daar niet voor uit, schaamte whatever.
Deze hangt 't dan weer wel erg aan de grote klok, maar ik vind 't wel prima. Aandachtshoer whatever zal wel, ik vind 't leuk dat ze 't voortouw neemt (net als die meiden van spuiten en slikken) als semi bn-er om 't allemaal nóg wat taboelozer te maken in de maatschappij.
We moeten genieten van vrouwen...euh elkaar. Vooral nu met dit prachtige weer, dan weet je weer waarom je ogen en 'n leuter hebt gekregen van onze lieve heer.LOL
Een paar posts eerder:Macboy schreef:Rico en Perry: nergens heb ik gezegd of ook maar gesuggereerd dat 5 vrouwen die sex met elkaar hebben voor een ieder een geil idee is. Vandaar ook de poll waarin je kan laten weten dat je het wel of niet iets vindt.
Maar mijn mening is verder dat gunzwaaiende Danielle lekker moet doen waar ze zin in heeft. Zo'n collectieve uiting van liefde en genegenheid lijkt me in ieder geval verstandiger dan Baas B afknallen, dus dat dat betreft gaat ze vooruit. En toegegeven, als ze nou eens niet zwanger zou zijn en niet zou klinken als de eerste de beste troela die op de markt de kibbeling staat aan te prijzen, zou ik misschien best interesse hebben om deel te nemen aan haar gezellige feestjes.Macboy schreef:De heren hier die niet ingaan op de orgie zelf maar zich afvragen waarom zij dit openlijk op tv staat te vertellen:
"I have some bad news for you"
Ik vind het inderdaad niets. Lesbo's vallen bij mij in de catagorie zaaddodende pasta met een Fukishima keurmerk.Macboy schreef:Rico en Perry: nergens heb ik gezegd of ook maar gesuggereerd dat 5 vrouwen die sex met elkaar hebben voor een ieder een geil idee is. Vandaar ook de poll waarin je kan laten weten dat je het wel of niet iets vindt.
Vandaar dat die Robin een rolex heeftRVV schreef:
maar succes verder, wijven die het met elkaar doen hebben geen kerel meer nodig dus gewoon lekker doorblijven rukken Robin en Macboy
+ ontelbaar veelRobin schreef:@ Rico, ga naar Google.
Safe Search op UIT.
Typ lesbian in, clik op Afbeeldingen zoeken.
Het is inderdaad allemaal niks.
Gewoon lekker dubbel op om het nog even extra te benadrukken.RVV schreef:Is het nou niks of ontelbaar veel? :jenna:
Tom schreef: The lesbians next door asked what what I would like for my birthday. I was quite surprised when they gave me a Rolex. It was very nice of them, but I think they misunderstood me when I said, I wanna watch.
RVV schreef:Vrouwen en voorbinddildo's,valt bij mij in de catagorie vrouwen met tuinbroeken, vrouwen met opgeschoren nekharen, vrouwen die staand pissen, vrouwen die mannen zien als alleen maar zaaddonor, vrouwen die.. nouja ik hou maar op..
als ik wel iets een afknapper vind dan zijn het wel vrouwen met voorbinddildo's, Macboy.. :jenna:
Maar ieder zijn fetisch natuurlijk, hé Macboy
Robin Hartog schreef:Gewoon lekker dubbel op om het nog even extra te benabukken.RVV schreef:Is het nou niks of ontelbaar veel? :jenna:
Gebruikers op dit forum: A110_Bleu_Sierra, Berry1000RR, beske, Fabian, Google [Bot], Peter-Paul en 2 gasten