GTRene is lelijk gevallen > Return of GTRene @ p.5

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Tom Verhaaf

Re: GTRene is lelijk gevallen > Return of GTRene @ p.5

Bericht door Tom Verhaaf » 19 apr 2011, 23:08

Al zaten er trappers in, dan nog wil ik er wel een blokje mee om. :wink:

Sjoerd MP BMW

Bericht door Sjoerd MP BMW » 20 apr 2011, 00:19

Goed dat je thuis bent!

Mooi hè, door reacties van anderen leer je een persoon steeds beter kennen. :angel:

allen

Bericht door allen » 20 apr 2011, 10:36

Zo en dan even snel weer met je gespalkte pootjes die ladder op vanmiddag? De klus moet wel Rene!

ErikS

Bericht door ErikS » 20 apr 2011, 12:43

Rene :thumbup:

Sterkte met de irritante nasleep, maar je benernog;)

GTRene

Bericht door GTRene » 20 apr 2011, 12:49

@Marco, thanks voor het aanbod, toch leuk dat het allemaal zo kan op/via DF alleen de gedachte al maakt het makkelijker.
Scheelt ik maak niet veel op in men 1tje en als wat van men familie langskomt zeiden ze al, kunnen we eventueel meteen ook wat boodschapjes doen.

Heb men moeder al een kleine opdracht meegeven die vanmiddag komt, zo'n dienblad voor op schoot met een soort kussen eronder met balletjes zodat je hem rond de benen kan vormen en zo stabiel staat.
Verder een lage emmer om spullen in te dumpen die ik wil vervoeren die kan ik wel makkelijker samen met het krukhandvat vasthouden, haha zo sta je wel weer ff stil wat een gemak het toch is als je weinig mankeert ;-)

Heb namelijk ook maar een rolstoel besteld want kon niks meenemen naar de maker qua drinken of eten :-) lastig maja ga nu nog ff op het aanrecht zitten en drink en eet daar.
Morgen brengen ze de rolstoel en betere krukken met anatomisch handvat deden ze alleen voor mensen met reuma, ik zei dat heb ik dus ook, als ik een tijdje sta te leunen op die dingen zie en merk ik dat best in men handen...men linker enkel en voet is namelijk ook zwaar gekneusd (kneusje) en zakt dus wat in en wiebelt wat meer, maar gaat al wat beter en is al wat dunner dus beter.

lol @Tom en Marco :-)
kratje pils haha ik drink niet en rook niet en of gebruik niet en dat alles nooit gedaan, maar wel een grappige gedachte.
We drinken er nog wel een keer wat

@Kees, thanks bro en ja voelt goed weer thuis, bv heerlijk ongestoord slapen deed me goed.

@Martijn, thanks en ja zo zie/doe je weer eens een andere routine in je leven (werd ook wel tijd alleen niet zo gedacht ;-))
we spreken elkaar nog wel, weet nog niet wat ik doe maar in elk geval een prachtig aanbod, wetende hoe zo'n vakman je bent.

lol @Tom :-)
inderdaad JP hij moet eerst weer klaar, maar gelukkig had die handelaar in DLD nog een goed Z3M diff met 85K en en kardanas waar we het korte stukje vanaf kunnen halen en gebruiken, het achterstuk op de Hartge is anders maar is nog heel gelukkig.
Die delen worden als mijn paypal geld daar is verstuurd naar Laarman in Den Ham, kunnen zei ook verder.

whaha @Allen, ja de klus moet klaar dus zodra het kan weer de trap op ;-)

no way, heb besloten om alleen nog maximaal 1 hoog te gaan en de rest laat ik in het vervolg wel doen, bv de ramen lappen rondom 1 of 2x per jaar
en het schilderwerk zeker hoger dan 1 hoog.
maar probeer dan wel kleine zelfstandigen te vinden, die werken goed en goedkoper vaak.

Ook wel "moeilijk/mooi" die mensen die klaar staan en of willen helpen e.d. pff best moeilijk, red me altijd zelf vind moeilijk iets te vragen en nu moest het soms en dus pff soms tranen in de ogen van de goedheid die je ziet, en door men wat mindere weerstand, dus af en toe best moeilijk om je wat "groot" te houden als je maar een klein kereltje bent :D

achja, verder stelt het natuurlijk niet veel voor, heb mazzel gehad en geneest wel weer als je er op let, tis wat lastig maar ook weer een uitdaging.

dank voor de attentie, DF gezellie

RVV

Bericht door RVV » 20 apr 2011, 13:18

achja, verder stelt het natuurlijk niet veel voor, heb mazzel gehad en geneest wel weer als je er op let, tis wat lastig maar ook weer een uitdaging.
Niet onderschatten hoor.

Tom Verhaaf

Bericht door Tom Verhaaf » 20 apr 2011, 13:19

GTRene schreef: no way, heb besloten om alleen nog maximaal 1 hoog te gaan en de rest laat ik in het vervolg wel doen, bv de ramen lappen rondom 1 of 2x per jaar en het schilderwerk zeker hoger dan 1 hoog.
Gewoon onder aan de ladder beginnen dus. :mrgreen:

G Kolkman
Auto: Miata (2x..) /E30 rally /S2000

Bericht door G Kolkman » 20 apr 2011, 14:32

Beterschap kerel! Als er een keer wat gedaan moet worden en je zit écht omhoog dat pb je maar (ik noem een Z3 uit Den Ham halen ofzo :mrgreen: ).

GTRene

Bericht door GTRene » 20 apr 2011, 16:45

G Kolkman schreef:Beterschap kerel! Als er een keer wat gedaan moet worden en je zit écht omhoog dat pb je maar (ik noem een Z3 uit Den Ham halen ofzo :mrgreen: ).
:mrgreen: ff stukkie binnendoor :df: :wink:

als ie klaar is moet ie inderdaad wel weer naar almelo in men garage, maja dan moet er minimaal 2 man zijn en andere auto meerijden, immers als kar hier staat moet die andere persoon weer in de andere auto stappen om weer naar huis te kunnen.

dus tegen die tijd brengt of Laarman mensen hem, stel die wonen hier in de buurt, of heb iemand nodig die met respect met dat ding om gaat 8)
ding rijd verder gewoon als een Z3M dus "makkelijk"

@Rico, ik hou ook rekening met, maar het lijkt (en hopelijk blijft dat zo) dat het aardig geneest althans voel het wat minder en poot links is al dunner en enkel weer wat te zien :mrgreen:

morgen als het goed is een rolstoel :banaan:
ik kwam al bijna ten val op men trap in huis :bag: moest snel iets steunen op men poot die ik niet mag belasten en de kruk snel ergens tegenaan pfff
dus nog beter oppassen ben schijnbaar nog wat gammel soms :turtle:

maar voor de rest :thumbup:

net ff 2 paar stevige stappers besteld met rits (voor redelijke prijs en toch kwaliteit) aan zijkant en wat gevoerd voor iets meer steun, en kan ik later ook wel weer gebruiken, de schoenen die ik nu heb zijn vrij smal en komt men poot ( die nog redelijk "oke" is) niet in :lol:

Xave30

Bericht door Xave30 » 20 apr 2011, 16:47

Oh jee @ bijna vallen.

Joopieboy

Bericht door Joopieboy » 20 apr 2011, 16:54

Wel eens gehoord van poot omhoog en rusten en laten genezen? :mrgreen:

cooldragon

Bericht door cooldragon » 20 apr 2011, 16:58

Hey Bikkel! welkom terug op het forum. Nu maar veel posten, dat zal het herstel volgens mij alleen maar verspoedigen! heel veel sterkte gozer!

GTRene

Bericht door GTRene » 20 apr 2011, 17:02

Joopieboy schreef:Wel eens gehoord van poot omhoog en rusten en laten genezen? :mrgreen:
euh... :D poot is wel veel omlaag, zit veel op de pc stoel en of sjouw wat door het huis, nu gaat de PC ook ff uit, even wat drinken en plat op de bank pootjes omhoog ff rust geven :angel

thx Cooldragon, inderdaad beetje afleiding e.d., was gister wel ff heul veel mails van hoofdzakelijk abonn linkjes maar ook autonieuws etc, na zeg 5 dagen niet op het net :shocking: :lol:

gijzbed-opc

Bericht door gijzbed-opc » 20 apr 2011, 20:36

Ttjee...!! Rene als je het doet, doe je het goed blijkbaar. :roll:
Ff klussen dus.
Dat ff gaat niet altijd even makkelijk.
veel sterkte met je herstel,! en een voorspoedige genezing.
Dat je maar weer snel kan :df: .

Gr. peter.

Petrolhead Tom

Bericht door Petrolhead Tom » 20 apr 2011, 21:32

Rene als je auto opgehaald moet worden dan kunnen Marco en ik zo even met je meerijden. Ik zal er sowieso erg voorzichtig mee doen. :thumbup:

GTRene

Bericht door GTRene » 20 apr 2011, 21:39

Petrolhead Tom schreef:Rene als je auto opgehaald moet worden dan kunnen Marco en ik zo even met je meerijden. Ik zal er sowieso erg voorzichtig mee doen. :thumbup:
owja, dat zou mooi kunnen zoiets, kan ik als passagier in men eigen knorretje terug :D ik zal dat onthouden.
Trouwens die DLD handelaar mailde mij dat het goede Z3M diff en de kardan (waar we het voorste deel van nodig hebben en hopen dat het past want achterdeel is anders)
inmiddels hebben opgestuurd :banaan:
neem ik het oude dure diff (vanwege achterplaat e.d.) weer mee voor eventueel goede revisie als het ooit uitkomt financieel.

Dankje Peter, heb ook wel zin om weer te rijden :df:
och nog maar 8 weken :bag: :wink:

Macboy

Bericht door Macboy » 21 apr 2011, 01:25

Jeetje lees het nu pas :shock:

Beterschap kerel. Als je wat gezelschap zoekt dan kan je me bellen ook voor boodschappen etc

Goedemans

Bericht door Goedemans » 21 apr 2011, 08:06

Hé Rene, ik hoop dat je been snel herstelt! En dat het niet al teveel zal jeuken onder dat gips. :mrgreen:

Michel P

Bericht door Michel P » 21 apr 2011, 08:12

Macboy schreef:Jeetje lees het nu pas :shock:

Beterschap kerel. Als je wat gezelschap zoekt dan moet je mij zeker niet bellen ook niet voor boodschappen etc
:mrgreen: :banaan:

GTRene

Bericht door GTRene » 21 apr 2011, 09:16

Goedemans schreef:Hé Rene, ik hoop dat je been snel herstelt! En dat het niet al teveel zal jeuken onder dat gips. :mrgreen:
:mrgreen: voelde gister al een kriebeltje komen, dacht nee he... :lol:
maar ging gelukkig snel weer weg.
Trouwens ze hebben alleen de achterkant en onderkant voet gegipst soort spalk denk ik?
dat doen ze wel mooi, dus onderkant en achter is hard maar voorkant/bovenkant is dus zacht van die wikkels alleen.
Ben het eigenlijk nu al zat :bag:
kwam ik nog in de war met de medicatie merkte ik gister :mrgreen: :bag: van de 1 moest ik 1x per dag en de ander 4x per dag...ging dus net andersom bijna 2 dagen, merkte het net op tijd omdat dat doosje van die 1x daags zo snel leeg geraakte.
wou vanmorgen ook zo men bed uitstappen...oeps :mrgreen: owja gipspoot en auw andere gekneusde poot :D ook goedemorgen :popcorn:

heb gister maar 2 paar iets steviger/hoge schoenen besteld met zo'n rits zodat men gammele linkerpoot wat steviger kan staan en meer gesteund wordt :bag:
das wel het handige van online, je kan zelfs boodschappen via AH en nog een paar? online bestellen, dan komen ze het brengen :D
Maar nog niet nodig gehad, men zwager en of zus en of moeder als die komen, bieden het ook aan als ze komen, maar in need super tof te horen hoe de DF familie reageert :clap:
geeft me in elk geval minder zorgen voor you never know.

voor de rest stelt dat wat ik heb natuurlijk niet veel voor, tis alleen ff lastig en oppassen,
maar ik kan in elk geval nog wat, dat scheelt enorm :turtle:

Knot

Bericht door Knot » 21 apr 2011, 11:59

Hoop gedoe zeg... maargoed, een voordeeltje, lekker in de zon zitten denk en op je gemak herstellen?

GTRene

Bericht door GTRene » 21 apr 2011, 16:00

Knot schreef:Hoop gedoe zeg... maargoed, een voordeeltje, lekker in de zon zitten denk en op je gemak herstellen?
zou in theorie hier prachtig kunnen, doch dat doe ik zeer zelden, kom bijna nooit buiten de laatste jaren vooral na die Tia's wat men koppie nog iets belaste, en dan ga je niet snel in je 1tje buiten zitten want dan kan je niet lang ontspannen want andere gedachten komen dan, dus gewoon binnen net als anders :mrgreen:
alleen kan ik nu als ik er eens uit kwam voor zeg boodschappen of een DF dag oid, niet met men knorretje rijden en er op uit, dus die paar kleine dingen die ik deed kan nu ook niet zo :lol:
maar ben wel veel gewend in men uppie, dat scheelt wat denken voor men 500mb computertje :wink:
but thats oke, ooit komt alles goed :angel:

en wie weet veranderd men kop ooit door iets wat gebeurt en draai ik weer meer mee met de maatschappij, hm, misschien had ik dus beter op men kop kunnen vallen :D :wink:

Joopieboy

Bericht door Joopieboy » 21 apr 2011, 16:08

Mm een paar tia's is ook wel heftig ja, dan snap ik ook wel waarom jouw verhalen die je tikt niet altijd direct even duidelijk leesbaar zijn. Maar waarom dan niet in je eentje buiten zitten, wat is het risico met warmte en die tia's uit het verleden?

Maar komt wel weer goed, sterkte iig en kop op! :D

Nutkees
Auto: Dodge Viper

Bericht door Nutkees » 21 apr 2011, 16:18

Joopieboy schreef:Mm een paar tia's is ook wel heftig ja, dan snap ik ook wel waarom jouw verhalen die je tikt niet altijd direct even duidelijk leesbaar zijn. Maar waarom dan niet in je eentje buiten zitten, wat is het risico met warmte en die tia's uit het verleden?

Hij bedoeld Tia Maria's hoor. Kan niet zoveel hebben en in de blakende zon gaat dat niet goed met zijn koppie :drinking: :mrgreen:

GTRene

Bericht door GTRene » 21 apr 2011, 16:23

Joopieboy schreef:Mm een paar tia's is ook wel heftig ja, dan snap ik ook wel waarom jouw verhalen die je tikt niet altijd direct even duidelijk leesbaar zijn. Maar waarom dan niet in je eentje buiten zitten, wat is het risico met warmte en die tia's uit het verleden?

nee dat maakt met die Tia's alleen niet uit, dat heeft ene veel langere andere achtergrond en ging heel langzaam vanaf men 16de na wat ongelukken op men kop (niet mijn schuld) met 1 uitschieter 3 dagen coma en schedelbasisfractuur en zwaar hersenletsel, maja in die tijd en leeftijd nog hersens zat en gebruikte je niet zo veel immers nog thuis onbezorgd zeg maar.
Pas veel later in de "echte" wereld en toen er meer gevraagd werd van je hersenen qua zorg voor en of om en verantwoordingen enz enz werd het steeds moeilijker omdat ik wel zag maar niet meer de power zo had om makelijk de schakelaar om te zetten en of de weg er naar toe en of de zorgen om e.d. en hoe ouder en meer zekerheden en meer hersensafbreuk (het gewone ouder worden) en dan nog wel meer hoor, magoed ieder heeft wel wat en wil niet zielig overkomen want dat ben ik niet :D
Maar als ik er bij stil sta ist natuurlijk allemaal niet zoals je gedacht had, gelukkig met men korte termijn geheugen moet ik elke keer bijna opnieuw beginnen dat scheelt :wink: :lol:

whaha @Kees, klopt de Tia maria's :wink:
weet niet eens hoe dat smaakt want ik drink niet en rook niet en of gebruik niet en nooit gedaan...
wellicht eens beginnen :lol: just kidding, wil ik ook niet anders kans op verslaving en kan het geld goed gebruiken :idea:
ben het wel gewend zo, dus is "oke" :whistle:

Plaats reactie